Entertainment alle pijlers

Beat the Best

18-08-2012 20:45 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw televisieseizoen met om te beginnen vanavond; Beat the Best!

“Het programma onderscheidt zich van alle andere programma’s omdat het geen talentenjacht is", legt Gordon uit. "Het is een competitie tussen gerenommeerde acts uit binnen- en buitenland, mensen die hun sporen al hebben verdiend. Dat maakt het ook heel leuk om naar te kijken. Het is niet de zoveelste minkukel die probeert te zingen. Daar word je ook helemaal naar van.”

Hahaha Liezze
Ik heb nog niks gemist dus?
Heeft Gordon nu een bermuda aan? Met een smokingjasje? Met pailletten?
" Ik hoop dat mensen in de zaal het leuk gaan vinden .... en dat ze het liedje kennen"

Geweldig!
Pfffffff
Dit was toch duidelijk playback?
hmmm ik vind het nog niet zo geweldig tot op heden
Tja ik vond er niet veel aan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sound from the heaven, nou maak me gek!
Wauw wat ontzettend spectaculair
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Knap, maar echt slaapverwekkend saai
Nou tja eh..
Die moeders
Ik vind haar eng
Leuk tijdverdrijf, maar echt geweldig; nee...
Nou omdat het zo ontzettend spannend is moet ik echt even ijs gaan halen. Om af te koelen na het zien van al die geweldige acts
quote:phoolan schreef op zaterdag 18 augustus 2012 21:16 Ik vind haar engWie?
Ik snap er nog weinig van!
Die straks komt
Voor elke categorie komen er 3 acts voorbij, er blijft telkens 1 per categorie over. Daarna weet ik het ook niet...
Ik kijk ook, ik vind het eigenlijk saai tot nu toe, die dansacts lijken me dan nog wel het leukst..
quote:Vogelnestje schreef op 18 augustus 2012 @ 21:22:

Voor elke categorie komen er 3 acts voorbij, er blijft telkens 1 per categorie over. Daarna weet ik het ook niet...Iedere show zie je negen acts, maar slechts één act gaat door naar de finale in Theater Carré! De finalisten nemen het tegen elkaar op, met als hoofdprijs: 50.000 euro.
Nee, laten we Carre gebruiken voor een glazendraaien
Mai zit er niet bai.
quote:Liezze schreef op 18 augustus 2012 @ 21:29:

Nee, laten we Carre gebruiken voor een glazendraaien Ja dan loopt het vast storm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven