Entertainment alle pijlers

Beat the Best

18-08-2012 20:45 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw televisieseizoen met om te beginnen vanavond; Beat the Best!

“Het programma onderscheidt zich van alle andere programma’s omdat het geen talentenjacht is", legt Gordon uit. "Het is een competitie tussen gerenommeerde acts uit binnen- en buitenland, mensen die hun sporen al hebben verdiend. Dat maakt het ook heel leuk om naar te kijken. Het is niet de zoveelste minkukel die probeert te zingen. Daar word je ook helemaal naar van.”

Nu snap ik het Tickel
Leuk gebit

Of zijn het beugeltjes?
Oh shit ja! Exotische liefdes!
Het is afgelopen hoor Phool
Wie is deze fluwelen meneer met splaakgeblek?
Wat een idioot accent heeft die Timor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:phoolan schreef op 18 augustus 2012 @ 21:59:

Oh shit ja! Exotische liefdes!Ja, ik had jullie daar allemaal verwacht eigenlijk
De achtergronddanser van MJ
Ik zit op sbs hoor, komen jullie ook?
En nu heeft ie dus geen werk meer denk ik
Waarom hebt Gordon zo'n broek aan???
quote:phoolan schreef op 18 augustus 2012 @ 22:00:

Ik zit op sbs hoor, komen jullie ook?Kom eraan!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik ga nog even het terras op!

Tot trash allemaal

(hebben jullie in de gaten dat dit echt het begin was van het nieuwe tv-seizoen? We zijn weer van alle herhalingen verlost )
quote:steph schreef op 18 augustus 2012 @ 22:01:

Waarom hebt Gordon zo'n broek aan???Ben ik toch nog heel even. Het is geen gezicht hè!
quote:FullHouse schreef op 18 augustus 2012 @ 21:56:

Oke, dus ik zie zes acts die ik stuk voor stuk oersaai vind, ga eventjes (gedurende twee acts!) In bad en mis het interessante stuk?Ja je hebt idd het leukste gemist helaas
Ligt het nou aan mij of is de stemming voor de finale echt niet eerlijk? Ik bedoel, ze mogen blijkbaar hun eigen supporters meenemen die in het publiek zitten. Die gasten uit het buitenland kunnen er natuurlijk lang niet zoveel meenemen als de artiesten uit Nederland..
Wie stemt er??
Het publiek stemt wie van de drie doorgaat naar de (halve?) finale
Aparte ontknoping vind t toch weer meer van tzelfde.. Ga volgende week voor geer
Lijkt niet echt eerlijk idd dat zijn hun eigen supporters
Sorry, niet gelezen want ik ben er helemaal vol van.

Wat een slecht programma!!!

Het is een hele groep 'hallo....daar zíjn we weer' types qua presentatie en jury (en wat is Gordon ongeloofwaardig als kandidatenbegeleider, verschrikkelijk) en het enige nieuwe gezicht, dat van Timor Steffens, dat is een vergissing van formaat. Hij kan erg goed dansen maar krijgt nog geen zin normaal Nederlands zijn mond uit. Het deed zeer om naar te luisteren.

Dat hij die enge dansmannen met die knakkende gewrichten, die hij kende, door liet gaan ten faveure van de prachtige danseres aan de paal maakt dat ik hem niet serieus kan nemen als jurylid.

Jeroen van K. waar ik van hou, die is hier ook echt fout gecast. Vind ik. En altijd, overal een grap over moeten maken is zo langzamerhand een soort van dwang geworden lijkt wel. Hóeft niet. Je kunt ook best één keer niet lollig zijn.

Al met al vond ik het een aanfluiting.
Strontvervelend programma. Ik had al mijn bedenkingen toen ik zag dat Gordon en Jeroen van Koningsbrugge erin zaten want beide mannen vind ik pure horror, maar ook de acts waren vreselijk saai. Alleen die paaldanseres, die vond ik geweldig en een waar genot om naar te kijken.

Volgende week kijk ik niet weer.
Ik vond de Wally act toch echt veruit het beste. Jammer dat hij gelijk weggestuurd werd.

Verder eens met Leo!
up

wie kijkt er ook?
Nou waar zit iedereen?

Een ander trash programma?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven