Entertainment alle pijlers

Exotische liefde

02-05-2012 21:32 451 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gestopt?
Echt wel een vd foutste prog. Ooit na jambers lol
quote:Tijger32 schreef op 18 augustus 2012 @ 22:53:

Wat is het verhaal van het kersverse verloofde stel dat een feestje aan het vieren is in de slaapkamer?Hij vroeg haar ten huwelijk met een I love you kussen dat hij bij de primera kocht, zij zei 'Yes" en hij zei 'let's celebrate' en duwde haar de slaapkamer in met een cameraploeg in hun kielzog
Tot trash!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:thomaaas schreef op 18 augustus 2012 @ 22:53:

[...]

Beter dan die slaapkamer gozer. Die wil gewoon strakke jonge meisjes volgens mij.Ja maar hoe weet hij dat ze strak is? Laat maar.
Hij wil idd een strak sletje om flink uit te wonen.. Op zn huiskamer heeft ie zich iig niet uitgeleefd wat n kaal hok!
En Andy maar wachten op Joanna
Hahaha
Ja tot trashhhhh!
quote:steph schreef op 18 augustus 2012 @ 22:55:

[...]

Ja maar hoe weet hij dat ze strak is? Laat maar.
quote:phoolan schreef op 18 augustus 2012 @ 22:55:

En Andy maar wachten op JoannaIk hoop voor haar dat het wachten blijft. Maar voor hem is het zielig.
Andy gaat geen Joanna krijgen zolang ie niet van zn luie donder komt en aan het werk gaat.
Ik trash een anderhalve week niet mee, VAKANTIE.
quote:thomaaas schreef op 18 augustus 2012 @ 22:54:

[...]

Hij vroeg haar ten huwelijk met een I love you kussen dat hij bij de primera kocht, zij zei 'Yes" en hij zei 'let's celebrate' en duwde haar de slaapkamer in met een cameraploeg in hun kielzoghaha dat is net het stukje dat ik wel gezien heb. Maar ik viel vandaag laat in en kende hem niet van vorige week. hij zag er niet zo kansloos uit, tot de celebrate gedeelte dan.
Geniet ervan Steph!
Ik hoop wel voor Luc dat het wat wordt, gun het hem wel, hij lijkt dolgelukkig iig..
Fijne vakantie Steph!
Binnenkort weer een hoop trash, barbie, en mijn vieze vette verloofde lijkt me ook wel leuk!
Ik weet niet wat er erger is om in je bed te vinden, Luc, Danny of Marc....

Ik viel trouwens van mijn stoel toen ik hoorde dat Luc 50, is, ik dacht echt zo rond de 70
quote:pearle schreef op 19 augustus 2012 @ 09:12:

Ik viel trouwens van mijn stoel toen ik hoorde dat Luc 50, is, ik dacht echt zo rond de 70Luc 50jaar?? Ik dacht ook ouder.
quote:pearle schreef op 19 augustus 2012 @ 09:12:

Ik viel trouwens van mijn stoel toen ik hoorde dat Luc 50, is, ik dacht echt zo rond de 70Oh toch wel met stip op 1 Luc
Genoten heb ik weer.

Wát een fijne TV.

Kuddo's voor de redactie want hoe krijg je zo'n groep mensen bij elkaar.

Het is allemaal (meestal) de schuld van de vrouwen in het eigen land, die zijn niet leuk, de mannen in kwestie wel, die zijn geweldig. Aantrekkelijk, interessant, totaal niet op zoek naar een werkster annex minnares of zo en andersom is het ook bij de meiden áltijd ware liefde wat de klok slaat.

Als ik die Thaise was geweest en die man was mij komen zoenen terwijl hij net een pul bier achterover heeft geslagen en ongetwijfeld rook en smaakte naar pils, had ik het eerste vliegtuig terug genomen. Brrrrr....

En hij met die Lee Towers bril, met die kale plek maar toch lang haar, die Luc, daar raak ik niet naar uitgekeken. Koefnoen zou er een typetje van kunnen maken.
Luc is het ergst om in je bed aan te treffen! Al vind ik hem ergens wel iets aandoenlijks hebben. Fascinerend type. En wat Eleonora zegt, perfect voor een Koefnoen persiflage!

Wat mij opvalt is dat geen van die mannen zich lijkt te hebben verdiept in de Aziatische cultuur. Dat kleffe, zoenen, omhelzen, in bijzijn van anderen, dat is daar gewoon not done. Daar voelen (in ieder geval Thaise mensen) zich doorgaans heel ongemakkelijk bij. En dat is ook duidelijk te zien aan de reacties van de dames.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Ik lig hier te bezwijken van de hitte, dus ik heb maar de laptop open gezet om heel lui filmjes te bekijken. Nu zie ik zo'n gozer die al 3x (!!!) geld heeft gestuurd voor tickets naar vreemde vrouwen, en dan hoort 'ie niks meer van ze (duuh), nu heeft hij een nieuw chikkie aan de haak geslagen heeft hij besloten te 'gochelen' (google). Komt 'ie op een site "dating scammers' en nu "heb ik wel wat vraagtekens".

Serieus beste man, hoeveel duidelijker wil je het hebben?!
Oh, hij gaat vragen of ze er iets mee te maken heeft. Als ze zegt van niet, dan stuurt hij geld.
Ik snap ook wel dat de zus van Luc erg blij is.

Tis toch een hele zorg he, zo'n broer, en ze heeft ook haar eigen gezin

En dan dus een broer die geen 100% is, waar ze waarschijnlijk ook altijd achteraan moest lopen.

Dus voor haar is het een zegen dat Pia er is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven