wordfeud een datingsite???
zaterdag 18 augustus 2012 om 23:44
Ik speel graag een spelletje wordfeud. Ik ben een leuke vrouw en heb mijn foto als plaatje. Gewoon staand in de kamer. Niets bijzonders. Zodra ik wel eens zin heb om tegen een random player te spelen, is dat voor 70% bijna altijd een man. Die vervolgens stuurt: suc6
Kom je vandaan? Leuke foto!! Ben je getrouwd?? " ja en jij? Antwoord ik terug? Ja ook maar die slaapt!;)). Zin in een spannend gesprek?
Er zijn weet ik veel hoeveel mannen die, als jij gaat werken, sporten,slapen of weet ik veel wat, achter wordfeud kruipen en proberen geile gesprekken te voeren met vrouwen. En schrik niet zich daarbij aftrekken!!
Ben 1 keer meegegaan in een gesprek en schrok me rot. Getrouwd, kids maakte niet uit. Vrouw sliep dus maakte toch niet uit???
Vrouwen let op want wf is leuk maar ook gevaarlijk!!!
Kom je vandaan? Leuke foto!! Ben je getrouwd?? " ja en jij? Antwoord ik terug? Ja ook maar die slaapt!;)). Zin in een spannend gesprek?
Er zijn weet ik veel hoeveel mannen die, als jij gaat werken, sporten,slapen of weet ik veel wat, achter wordfeud kruipen en proberen geile gesprekken te voeren met vrouwen. En schrik niet zich daarbij aftrekken!!
Ben 1 keer meegegaan in een gesprek en schrok me rot. Getrouwd, kids maakte niet uit. Vrouw sliep dus maakte toch niet uit???
Vrouwen let op want wf is leuk maar ook gevaarlijk!!!
zondag 19 augustus 2012 om 00:33
quote:dani83 schreef op 19 augustus 2012 @ 00:21:
Nou sorry maar ik zou het niet tof vinden als ik op bed lig en manlief zit met 1 of ander wfgrietje te praten. Kinky en geil. Totdat hij zich gaat zitten sjorren. ( begrijp dat gewoon niet) vind het gewoon vreemdgaan.
Bovendien eerder aangehaald. Kinderen spelen het ook. Sommigen hebben een stijve lul als foto!!
Natuurlijk is een complimentje op zijn tijd niet verkeerd maar er zijn veel gebonden mannen op zoek naar spanning. Vind ik persoonlijk verkeerd.
En ja er zijn ook vrouwen die dat doen. Mijn man had er laatst 1. Ook getrouwd maar wilde graag sex.
Vrijgezel maakt niet uit. Eenmalige fling best. Maar echt op zoek gaan??
Maar wat wil je nou bereiken met dit topic? Dat we massaal onze mannen/vrienden gaan "verbieden" om wf te spelen of zo?
Jij hangt het hele vreemdgaan/grenzen opzoeken en overschrijden op aan wordfeud. Maar wordfeud is het probleem niet, dat zijn die mannen (en vrouwen, want er zullen ook best gebonden vrouwen zijn die via wf 't een en ander uitspoken).
Nou sorry maar ik zou het niet tof vinden als ik op bed lig en manlief zit met 1 of ander wfgrietje te praten. Kinky en geil. Totdat hij zich gaat zitten sjorren. ( begrijp dat gewoon niet) vind het gewoon vreemdgaan.
Bovendien eerder aangehaald. Kinderen spelen het ook. Sommigen hebben een stijve lul als foto!!
Natuurlijk is een complimentje op zijn tijd niet verkeerd maar er zijn veel gebonden mannen op zoek naar spanning. Vind ik persoonlijk verkeerd.
En ja er zijn ook vrouwen die dat doen. Mijn man had er laatst 1. Ook getrouwd maar wilde graag sex.
Vrijgezel maakt niet uit. Eenmalige fling best. Maar echt op zoek gaan??
Maar wat wil je nou bereiken met dit topic? Dat we massaal onze mannen/vrienden gaan "verbieden" om wf te spelen of zo?
Jij hangt het hele vreemdgaan/grenzen opzoeken en overschrijden op aan wordfeud. Maar wordfeud is het probleem niet, dat zijn die mannen (en vrouwen, want er zullen ook best gebonden vrouwen zijn die via wf 't een en ander uitspoken).
zondag 19 augustus 2012 om 00:37
quote:chartreuse schreef op 19 augustus 2012 @ 00:33:
[...]
Niet wordfeud is 'gevaarlijk' maar die sjorrende vent.
En heb je wel eens van resignen gehoord?
Maar ik begrijp dat jij nu een probleem hebt met je man & wordfeud.
En nu?
[...]
Niet wordfeud is 'gevaarlijk' maar die sjorrende vent.
En heb je wel eens van resignen gehoord?
Maar ik begrijp dat jij nu een probleem hebt met je man & wordfeud.
En nu?
zondag 19 augustus 2012 om 07:13
Mijn man en ik feuten fanatiek, ongeveer een jaar al, geregeld tegen randommers, en vinden het zo opvallend dat hij bijna altijd vrouwen treft en ik mannen. We zijn allebei herkenbaar als man/vrouw (foto, naam). Zou dat toeval zijn? En, leuk toch, af en toe een kletspraatje.. als het verder gaat dan je wilt ben je zo weg. Nog geen rare avatars getroffen..80 % is kat/hond.
zondag 19 augustus 2012 om 22:14
Jeetje, zo heb ik wordfeud nog nooit bekeken.
Eén keer iemand getroffen die wat al te uitgebreid chatte, toen ik niet actief terugchatte stopte hij het spel. Maar dat was geen 'vieze praat' of zo, gewoon iets te persoonlijk naar mijn smaak dus ik reageerde nauwelijks.
Blote pielemozen heb ik nog nooit gezien als avatar hoor.
Eén keer iemand getroffen die wat al te uitgebreid chatte, toen ik niet actief terugchatte stopte hij het spel. Maar dat was geen 'vieze praat' of zo, gewoon iets te persoonlijk naar mijn smaak dus ik reageerde nauwelijks.
Blote pielemozen heb ik nog nooit gezien als avatar hoor.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
maandag 20 augustus 2012 om 14:58
In de vele honderden spelletjes die ik al heb gespeeld, is het welgeteld 1 keer voorgekomen dat er iemand begon in de trant van "ik ben 16 en hoop dat .......".
Waarop ik antwoorde dat hij dan allang op bed moest liggen omdat ie anders de volgende dag zat te slapen in de klas.
En weg was ie!
Met een aantal vaste tegenspelers wissel ik nog wel eens wat summiere teksten uit ( goed gevonden; pfff weer alleen medeklinkers etc); maar meestal wordt er uberhaupt niet gechat.
Kortom: het hele verhaal lijkt mij schromelijk overdreven.
Waarop ik antwoorde dat hij dan allang op bed moest liggen omdat ie anders de volgende dag zat te slapen in de klas.
En weg was ie!
Met een aantal vaste tegenspelers wissel ik nog wel eens wat summiere teksten uit ( goed gevonden; pfff weer alleen medeklinkers etc); maar meestal wordt er uberhaupt niet gechat.
Kortom: het hele verhaal lijkt mij schromelijk overdreven.
maandag 20 augustus 2012 om 20:38
Nou, niet overdreven hoor. Heb ook een foto, heel neutraal. Maar wat sommige mannen uitkramen is echt bizar.
Vragen waar je vandaan komt, of je getrouwd bent, of je geil bent, enzovoorts. Als je niet reageert of je reageert kort dan resignen ze weer. Meestal spelen ze ook enkel korte woorden of helemaal niet.
Overkomt mij zeer regelmatig. Vaker in het weekend en vaker na 22.00.
mijn man treft ook héél regelmatig mannen die meteen resignen als blijkt dat hij een man is, direct na het zien van zijn foto. Wij zijn erop gaan letten en het is echt opvallend.
Vragen waar je vandaan komt, of je getrouwd bent, of je geil bent, enzovoorts. Als je niet reageert of je reageert kort dan resignen ze weer. Meestal spelen ze ook enkel korte woorden of helemaal niet.
Overkomt mij zeer regelmatig. Vaker in het weekend en vaker na 22.00.
mijn man treft ook héél regelmatig mannen die meteen resignen als blijkt dat hij een man is, direct na het zien van zijn foto. Wij zijn erop gaan letten en het is echt opvallend.
maandag 20 augustus 2012 om 21:41
Mocht je wat meer visueel ingesteld zijn raad ik http://chatroulette.com/ aan ... (ALS ER NIEMAND MEEKIJKT!!)