Smoezenlijst datingsites

zaterdag 28 juli 2012 om 15:31
Naar aanleiding van een ander topic, en een al veel gebruikte smoezenlijst voor dames die de minnares zijn van een gebonden man, leek het me wel leuk om hier een smoezenlijst te plaatsen met uitspraken die mannen én vrouwen doen om onder een serieuze relatie uit te komen. Dus veel gehoorde smoesjes die gebruikt worden om toch nog maar niet op een relatie over te gaan, maar ondertussen wel lekker te kunnen blijven rommelen.
Ik trap af, en wie wil aanvullen: Ga je gang!
- Ik ben (nog) niet verliefd op je, maar komt komt vast nog wel!
- Ik ben bang om gekwetst te worden
- Ik ben nog niet over mijn ex heen, maar misschien kun jij me haar doen vergeten
- Ik heb tijd nodig, ik stort me niet zomaar overal in (en dat kan maandenlang gerekt worden)
- Ik wil rustig aan doen vanwege de kinderen
- Ik wil rustig aan doen vanwege mijn ex, ik wil haar niet kwetsen
- Ik heb bindingsangst (maar kan ik wel bij je blijven slapen?)
- Ik sta nog op de site uit verveling, ik doe er niks mee
- Ik vergeet steeds mijn relatie status aan te passen, stom he?
- Het was een heerlijk weekend, maar ik wil me nog niet binden. Laten we beide verder daten én elkaar blijven zien. Als het ware liefde is , blijven we samen over......
- Sorry, ik ben niet meer verliefd op je. Wil nog even verder kijken. (na de eerste keer seks. Daar gingen vele leuke en gezellige dates zonder seks aan vooraf)
Iemand nog meer?
Ik trap af, en wie wil aanvullen: Ga je gang!
- Ik ben (nog) niet verliefd op je, maar komt komt vast nog wel!
- Ik ben bang om gekwetst te worden
- Ik ben nog niet over mijn ex heen, maar misschien kun jij me haar doen vergeten
- Ik heb tijd nodig, ik stort me niet zomaar overal in (en dat kan maandenlang gerekt worden)
- Ik wil rustig aan doen vanwege de kinderen
- Ik wil rustig aan doen vanwege mijn ex, ik wil haar niet kwetsen
- Ik heb bindingsangst (maar kan ik wel bij je blijven slapen?)
- Ik sta nog op de site uit verveling, ik doe er niks mee
- Ik vergeet steeds mijn relatie status aan te passen, stom he?
- Het was een heerlijk weekend, maar ik wil me nog niet binden. Laten we beide verder daten én elkaar blijven zien. Als het ware liefde is , blijven we samen over......
- Sorry, ik ben niet meer verliefd op je. Wil nog even verder kijken. (na de eerste keer seks. Daar gingen vele leuke en gezellige dates zonder seks aan vooraf)
Iemand nog meer?
zaterdag 28 juli 2012 om 16:45
quote:teardrop-viva schreef op 28 juli 2012 @ 16:37:
Ik heb me werkelijk nog nooit ingeschreven op dergelijke sites.
Wel eens samen met een vriendin een fakeprofiel aangemaakt dat we op zoek waren naar een rijke zakenman in bezit van eigen villa etcetc ..
Binnen een dag zat onze mailbox vol hahahaha
Uiteraard van kerels die nog nooit een villa van binnen hebben gezien laat staan er eentje bezitten,op een verdwaalde getrouwde villabezitter na dan die trek in een jong blaadje had.
Verder lees ik daar toch vooral van die standaard profielen van zowel de mannen als de vrouwen nauwelijks profielen die er écht tussenuit springen.
If i may say so; ik had toch echt wel een orginele afsluiter op mijn oude profiel
'' Ik ben wie ik ben, een vrouw, die bier drinkt en OOK BOEREN LAAT''
Toch nog veel complimenten over gehad
Ik heb me werkelijk nog nooit ingeschreven op dergelijke sites.
Wel eens samen met een vriendin een fakeprofiel aangemaakt dat we op zoek waren naar een rijke zakenman in bezit van eigen villa etcetc ..
Binnen een dag zat onze mailbox vol hahahaha
Uiteraard van kerels die nog nooit een villa van binnen hebben gezien laat staan er eentje bezitten,op een verdwaalde getrouwde villabezitter na dan die trek in een jong blaadje had.
Verder lees ik daar toch vooral van die standaard profielen van zowel de mannen als de vrouwen nauwelijks profielen die er écht tussenuit springen.
If i may say so; ik had toch echt wel een orginele afsluiter op mijn oude profiel
'' Ik ben wie ik ben, een vrouw, die bier drinkt en OOK BOEREN LAAT''
Toch nog veel complimenten over gehad
zaterdag 28 juli 2012 om 16:54

zondag 19 augustus 2012 om 09:48
In het echt meegemaakt :
*Het gevoel begint al te groeien
*Ik heb een slechte jeugd gehad
*mijn ex was altijd zo naar ,nu vertrouw ik niemand meer
*Waarom zou ik mijn liefde moeten bewijzen?
*Je denkt vast dat ik een of andere player ben dat is echt niet zo !
*Ik heb al 3 jaar niks gedaan maar voor jou stel ik me open.
*Ik heb het geprobeerd
*1 x gezoend 6 maanden msn je bent niet mijn type maar wel leuk voor 1 keertje
* Na 10 maanden : je was gewoon oefenmateriaal
*Het gevoel begint al te groeien
*Ik heb een slechte jeugd gehad
*mijn ex was altijd zo naar ,nu vertrouw ik niemand meer
*Waarom zou ik mijn liefde moeten bewijzen?
*Je denkt vast dat ik een of andere player ben dat is echt niet zo !
*Ik heb al 3 jaar niks gedaan maar voor jou stel ik me open.
*Ik heb het geprobeerd
*1 x gezoend 6 maanden msn je bent niet mijn type maar wel leuk voor 1 keertje
* Na 10 maanden : je was gewoon oefenmateriaal

zondag 9 december 2012 om 20:47
quote:mywickedlife schreef op zondag 19 augustus 2012 10:31 na 3 maanden: "ja sorry, maar je past niet in het plaatje. Ik wil een slank meisje waarmee ik in een hippe outfit samen kan gaan hardlopen, zoals mijn buren elke week doen"
WTF??!! "na 3 maanden: "ja sorry, maar je past niet in het plaatje. Ik wil een slank meisje waarmee ik in een hippe outfit samen kan gaan hardlopen, zoals mijn buren elke week doen"
Zeggen ze dat echt? Omg! Nou ik wil lekker na de Mac kunnen ipv elke dag een blaadje sla te eten!
WTF??!! "na 3 maanden: "ja sorry, maar je past niet in het plaatje. Ik wil een slank meisje waarmee ik in een hippe outfit samen kan gaan hardlopen, zoals mijn buren elke week doen"
Zeggen ze dat echt? Omg! Nou ik wil lekker na de Mac kunnen ipv elke dag een blaadje sla te eten!
zondag 9 december 2012 om 20:57