zou dit bestaan?
zondag 19 augustus 2012 om 13:39
Ooit heb ik kleding op Marktplaats verkocht.. Maar daar ik misschien vrij lui van aard ben, ben ik daar snel mee gestopt. Hoewel ik nog lang niet klaar was, zonde om zo weg te doen of zomaar in zak van Leger Des Heils te gooien..
Ik vraag mij wel eens af, zouden er mensen zijn die dit op zich nemen? Mijn kleding verkopen en onderhandelen op internet? Om vervolgens een percentage v d winst te krijgen? Ik heb ooit alles bij n tweedehands winkel willen brengen maar dat vond ik niets. Te weinig geld voor de kleding.
Ik vraag mij wel eens af, zouden er mensen zijn die dit op zich nemen? Mijn kleding verkopen en onderhandelen op internet? Om vervolgens een percentage v d winst te krijgen? Ik heb ooit alles bij n tweedehands winkel willen brengen maar dat vond ik niets. Te weinig geld voor de kleding.
zondag 19 augustus 2012 om 13:44
zondag 19 augustus 2012 om 13:54
Of er een bedrijf bestaat weet ik niet maar heb je geen vriendin die iets tijd over heeft of het gewoon leuk vindt?
Ik heb het een keer voor een vriendin gedaan. Al haar spullen in mijn box geplaatst en alles verkocht. Zij heeft een richtprijs bepaalt en ik heb de rest geregeld, van foto tot onderhandelen, alles.
Gewoon goeie afspraken erover maken.
Ik heb het een keer voor een vriendin gedaan. Al haar spullen in mijn box geplaatst en alles verkocht. Zij heeft een richtprijs bepaalt en ik heb de rest geregeld, van foto tot onderhandelen, alles.
Gewoon goeie afspraken erover maken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

zondag 19 augustus 2012 om 20:06
quote:helene31 schreef op 19 augustus 2012 @ 13:55:
http://www.verkoopwinkel.nl/Die nemen geen kleding aan.
http://www.verkoopwinkel.nl/Die nemen geen kleding aan.
zondag 19 augustus 2012 om 23:00
Ja! Ik doe dat!
Ik woon alleen niet in Friesland
Ben ooit begonnen met de kinder(merk)kleding van mijn eigen kinderen en heb van twee vriendinnen hun kinderkleding erbij gekregen. En omdat ik door de mooie kleding een redelijk aantal vaste klanten kreeg, loopt de verkoop heel goed, dus die vriendinnen ook blij! Meer aanbod heb ik echter nog niet.... Dus mocht iemand uit de omgeving van Eindhoven zijn kinder(merk!)kleding door mij willen laten verkopen, haha, laat maar weten!
Ik woon alleen niet in Friesland

Ben ooit begonnen met de kinder(merk)kleding van mijn eigen kinderen en heb van twee vriendinnen hun kinderkleding erbij gekregen. En omdat ik door de mooie kleding een redelijk aantal vaste klanten kreeg, loopt de verkoop heel goed, dus die vriendinnen ook blij! Meer aanbod heb ik echter nog niet.... Dus mocht iemand uit de omgeving van Eindhoven zijn kinder(merk!)kleding door mij willen laten verkopen, haha, laat maar weten!
maandag 20 augustus 2012 om 08:39
Ik heb onlangs een advertentie gezien op MP, die aangaven voor jou te willen onderhandelen. Leek me ideaal, aangezien ik het verkopen ook best een gedoe vind. Ik heb ze gemaild, toen 2 weken geen reactie gehad. Daarna een reactie (in slecht nederlands) dat die specifieke verkoper op vakantie was en dat ik nog wel eens iets van ze zou horen. Dat is nu een maand geleden. Denk dus dat dat iig niks is.
maandag 20 augustus 2012 om 09:49
Dat klopt, @schouderklopje.... 
Maar meestal begrijpen mensen beter wat je bedoelt, als je het over specifiek merkkleding hebt.... Maar ik bedoel dus inderdaad de duurdere merken.... niet Hema, H&M en C&A, hoewel ik die net zo goed ook wel eens koop voor mijn kinderen, maar dat is meestal niet de moeite waard om tweedehands te verkopen.

Maar meestal begrijpen mensen beter wat je bedoelt, als je het over specifiek merkkleding hebt.... Maar ik bedoel dus inderdaad de duurdere merken.... niet Hema, H&M en C&A, hoewel ik die net zo goed ook wel eens koop voor mijn kinderen, maar dat is meestal niet de moeite waard om tweedehands te verkopen.