Favoriete ijs?

19-08-2012 14:33 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met dit weer heb ik een goed excuus om veeeel ijs te eten zonder bijzonder schuld gevoel ...Ik ben gek op sorbetijs en mijn favo op dit moment zijn de ijsjes van Liuk ,citroen sorbetijs op een stokje van drop, en mango meloen en peer sorbetijs van AH....wat zijn jullie favoriete ijsjes?
De good old Raket natuurlijk.
*
Oh ja ik forum mobiel en ik kan niet zoeken of er al een topic over ijs laatst is geopend, mijn excuses alvast...
Raketjes, calippo's, citroensorbetijs, magnums, als het maar ijs is.

Mogen mojito's ook met veel gecrushed ijs?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Een calippo! Dit omdat ik vaak mijn aandacht weer ergens anders heb en ik door dat ijsje niet gelijk onder de plak zit.
Speedy's & perenijsjes. En als het minder warm is Macademia nut oid van Australian.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Het italiaanse schepijs blijft favo. Maar de slagroomijswafels van de Plus zijn ook heel lekker(en dichter in de buurt)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
elastiekje volgens mij kan je ook niet kiezen... Ha ha ik ben ook gek op yoghurt ijs, bij die schepijs winkels bestel ik altijd de combinatie yoghurt meloen en mango, yummy....
Macademia caramel jeeej of raketje
Mint Magnum: alleen helaas niet hier te krijgen, maar ik was er aan verslaafd in Australie.

Banoffee van Haagen Dasz: helaas niet meer verkrijgbaar, maar was bananenijs met caramel.
Monchoutaartijs van de ijsboer (met verse kersen en stukjes bastogne)

Uit de winkel: perenijsjes en calippo cola
Chunky monkey van Ben & Jerry´s.
Liuk! En de Belugas zijn ook erg lekker vind ik. Niet zo van het schepijs met dit weer maar de mascarpone citroen van Hertog vind ik heerlijk. En alles van chocolade zo'n beetje. En softijs met spikkels :-)
Helene monchoutaartijs klinkt heerlijk....ik ben gek op strawberrycheesecake van Ben en Jerry s
Ben
sorbetijs citroen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Stomme telefoon!

Ben en jerry's peace of cake

Raketjes

Ouderwetse dubbellikkers

*gaat die laatste gelijk uit de vriezer opdiepen*
@lorenne, wat moet ik me trouwens voorstellen met een stokje van drop? Plakt dat niet? Zag laatst ook dropijsjes liggen, lijkt me zo vies!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:elninjoo schreef op 19 augustus 2012 @ 14:42:

Mint Magnum: alleen helaas niet hier te krijgen, maar ik was er aan verslaafd in Australie.

Banoffee van Haagen Dasz: helaas niet meer verkrijgbaar, maar was bananenijs met caramel.Ja helaas Nien, wie verre reizen doet, moet weer veel achterlaten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Durianijs van de toko
Nee Bladora dat stokje is erg hard en plakt niet. Het stokje eet ik overigens niet op , ik houd niet van drop, maar ik vind het citroenijsje heerlijk...en het smaakt totaal niet naar drop
magnum mini met donkere chocolade. Ga er nu meteen een pakken!
Waar haal je citroenijs op een dropstokje??? nog nooit geproefd, maar met stip op nummer 1

Ik wil die oohook

Maar voor nu van die hele goedkope ijsjes die je onbevroren koopt in de supermarkt. Die in plastic zitten
Met dit weer gewoon de goedkoopste vrieslolly's van de AH. Heerlijk verfrissend!

En ik hou mezelf voor dat ze niet zo ongezond zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven