La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

haai. Geen last van ontvoerders vandaag?
Alle reacties Link kopieren
*hellup, ben ontvoerd*
Sow ben kapot! dat surfen is moeilijker dan het er uitziet zeg. Kan echt niet op dat plankje staan, maar wel een hele leuke ochtend gehad.
quote:missy_acy schreef op 18 augustus 2012 @ 18:22:

*hellup, ben ontvoerd*

Missy!! Blijf kalm! Geen paniek!! Wij bellen 112. We sturen hulp. Politie. Brandweer. Onszelf. De mods. Sabatical Meds, die is sterk. Schaap, want die is ervaringsdeskundig. Denk eraan om 'tolong!!!' te blijven roepen.

Jeuj, en dat allemaal in die warmte...

By the way, ik reed vanmorgen langs Bronbeek, en daar was weer een hele happening aan de gang. Weet jij wat er aan de hand was? 18 augustus doet bij mij geen bellen rinkelen (maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nog niet de tijd genomen heb om je laatste posting op Indo echt grondig door te lezen, excuus).
test
Pfffff....
You know how I know? Because I reeaally think so!
tetest
-nerdit-
:()
Kust veilig?
...
En zo is dat
quote:By the way, ik reed vanmorgen langs Bronbeek, en daar was weer een hele happening aan de gang. Weet jij wat er aan de hand was? 18 augustus doet bij mij geen bellen rinkelen (maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nog niet de tijd genomen heb om je laatste posting op Indo echt grondig door te lezen, excuus).gister was vrijheidsverklaring. Dus vandaag de eerste onafhankelijke dag. M'n Fam. indo is vuurwerk wezen afsteken. En dit weekend is ook suikerfeest. Valt wel mooi samen, allemaal.
Eeeeeeen, dit weekend is ook:

Kwakoe, lowlands en verjaardag van DP!
En Decibel en Dancetour. Wat een feestweekend.
En BBQ bij Mefshuis

En nu ga ik verder slapen
Moggu!

Wat n heerlijk dagje weer he?

Gelukkig hebben mijn ontvoerders me geschoren
Haai

Khe leuk! Nog even oefenen en jullie bewegen moei-te-loos over de monster waves
Goeiesmorgens!

Gisteravond tot 23.00 uur in de tuin gezeten, heerlijk!

Ik ga zo weer de tuin in, op een kleedje op het gras :-).

Vanavond barbetjoeken met zalm in aluminium folie, vegetarische hamburgers, vegetarische worst, hummus, groene salade met sla en tomaten uit eigen tuin, coleslaw, stokbrood en zelfgemaakte sausjes
Vega, Pina?

Klinkt heerlijk hoor! Ik denk dat we hier ook maar gaan barbecueën, het is er echt weer voor! Ga nu nog wat in mijn huisje rommelen en dan met mijn billen op een strandje vertoeven. Fijne dag allemaal!
Mogguh! Wij hebben een kinder-pool-cars-bbq-party vandaag.

En de douche kraan is stuk!

Dus ik ga m'n haar onder de spuit wassen nu. Fijn!
Veel plezier met je feestje, missy! Ben benieuwd hoe de kinderen het Cars-thema vinden.

Genoet van je BBQ, pien. En jij van het testen, Xallie!

Ik ben de vakantie al beu!
-nerdit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven