Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Vroeger schreef je een brief en leerde je geduld te hebben....

Moderne communicatie is niet alleen vooruitgang. Het zuigt continue.

Het zuigt wel lekker overigens

Stiekum? Het is stiekem.
quote:liesbethtje schreef op 17 augustus 2012 @ 15:36:

Voorlopig even genoeg over mij.

Aangezien dit toch het minnaarstopic is: binnenkort nog iemand een date?Op hoop van zegen, aankomende maandag!.. eindelijk weer eens..
Oh heerlijk sense !!

Weet je nog niet helemaal zeker of het doorgaat ?
Nee, nog niet helemaal zeker, Nr2 heeft het ontzettend druk op het werk.. en heeft beloofd dat het doorgaat, maar ik ken zijn werk Dus hou er wel rekening mee dat het afgezegd kan worden.. In dat geval zal het wel een weekje later worden.
Hier een date volgende week vrijdag, beetje aan het stuiteren :-)

Vind hem zo leuk en lekker en we hebben zo'n klik! Is een nieuwe nr 2 dus even afwachten hoe het loopt...
Voorlopig geen date voor ons. Waarschijnlijk ergens in september slapen we een nachtje in een hotel, minnaar is dan voor z'n werk weer bij me in de buurt.
hmmm dat lijkt me echt het einde Meis.. een droom, maar voor mij niet eens om de seks
Hier zit voor eind september een nachtje in de planning.

Nr 2 zit voor cursus in een hotel , met een beetje geluk kan ik de avond daar met hem doorbrengen ....

Afwachten nog of en wanneer het zal zijn ....

Druk druk morgennacht op vakantie ..

Van de hitte hier naar de hitte In het zuiden .

Fijn weekend allemaal !
hier (nog) niks in het verschiet....tja verschil moet er zijn he ;)
quote:Sensual_D schreef op 17 augustus 2012 @ 22:30:

hmmm dat lijkt me echt het einde Meis.. een droom, maar voor mij niet eens om de seks

Sense, het is zo heerlijk om naast elkaar, tegen elkaar in slaap te vallen. Tuurlijk gaat het ook om de seks, maar net zoals bij jou gaat het bij ons ook dieper. En misschien is samen slapen nog wel intiemer dan seks met elkaar. Snap je wat ik bedoel? Wij zijn verwend, hebben al 2 nachten samen doorgebracht. Wie weet doet bij jullie de kans zich ook nog voor!

Silver, zelfde cursus als mijn minnaar?? Bij ons zal het ook half/eind september zijn.
@meis .. Geen idee , mischien wel dezelfde cursus.. Komisch idee eigenlijk !

We zullen het zien wanneer de data bekend zijn
quote:meis34 schreef op 18 augustus 2012 @ 00:30:

[...]

Sense, het is zo heerlijk om naast elkaar, tegen elkaar in slaap te vallen. Tuurlijk gaat het ook om de seks, maar net zoals bij jou gaat het bij ons ook dieper. En misschien is samen slapen nog wel intiemer dan seks met elkaar. Snap je wat ik bedoel? Wij zijn verwend, hebben al 2 nachten samen doorgebracht. Wie weet doet bij jullie de kans zich ook nog voor!

Silver, zelfde cursus als mijn minnaar?? Bij ons zal het ook half/eind september zijn.Het samen slapen is idd nog intiemer, maar ik zou hem zo graag 1 x, 1 x echt ontspannen willen zien.. laat hem maar slapen.. ik kijk wel..
Ook de minder leuke kanten komen dan aan de orde. Snurken bijvoorbeeld. Of mocht ik dat nou niet vertellen?

's Morgens staat mijn haar echt rechtop als ik m'n bed uitrol en dat vond ik toch wel wat minder charmant. Lover gelukkig niet .
quote:petrageluk schreef op 17 augustus 2012 @ 15:08:

[...]

Stiekum! Waarom stiekum?dat mijn vrouw het niet ziet.. haha..
Gisterenavond tot 4 uur s ochtends (deze ochtend dus) met sv op chat en nog even gesproken aan telefoon. Nee geen geile praat, maar relaties ( huwelijkse), Nederlandse politiek, geloof en taboes, (en verschil Vlaanderen / NL), enz.... En natuurlijk af en toe iets liefs tussendoor

Heel benieuwd naar dinsdag.
SV is terug van vakantie. Omdat zijn nr. 1 en kids thuis zijn weinig mogelijkheden tot contact. Komende week een date gepland, heb er heel veel zin in!
YES ik as dinsdag een date! Na 5 vreselijk lange weken. Vakantie en drukke werkzaamheden. Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig na zon lange tijd.
@ Rozalie: Have fun.

En hebben jullie iets speciaal georganiseerd?
zo zo zo wordt in post-vakantie periode weer flink op los gedate Go all !
Yes!.. Date van morgen gaat door..
quote:Sensual_D schreef op 20 augustus 2012 @ 00:49:

Yes!.. Date van morgen gaat door..Genieten Sense!!
Er word een hoop gedate dus deze week, geniet ervan!
Veel plezier Sense! We gaan eten of picknicken. Met lekker toetje!
Sense, maak er een waanzinnige date van. Geniet
@rozella: dat picknicken lijkt me leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven