Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
quote:aviv72 schreef op 21 augustus 2012 @ 12:34:

Tering is het uitverkoop ofzo !

Mm , ken genoeg vrouwelijke jagers .. het wordt dan een kat en muis spelletje...

The hunter will be hunted...Zoiets ja Errug leuk en spannend, vooral omdat de man in kwestie ZELF een jager is en niet gewend is aan jagende initiatief nemende vrouwen haha
Op de een of andere manier vind ik het fijn om te lezen dat afscheid nemen van een minnaarsrelatie net zo moeilijk en vol pijn en verdriet kan zijn voor iemand die ook nog een nr 1 heeft, als voor een single minnares.

Hier is best veel gebeurd, laatste weken. Ben flink gekwetst en heb er echt heel veel last van gehad. Zoveel, dat ik besloten had dit niet meer zo te willen. Een minnaarsrelatie moet leuk zijn en niet voor slapeloze nachten en maagknopen zorgen.

Dat gebeurde hier wel.

Nu waren wij altijd al aan het aantrekken en afstoten, dus we botsten regelmatig, maar dit was anders.

Ik weet niet zo goed hoe het nu verder gaat. Definitief afscheid? Wat/nog meer afstand en alleen seks?

De tijd zal het leren.

Inmiddels is de scherpste pijn er wel weer af. Mijn sluizen gaan massaal los bij Crying in the Rain van de Everly Brothers. Succes gegarandeerd!

Maar het helpt wel. Het kost tijd, verwerken, en vaak denk ik dat ik de enige ben die er maagknopen van heeft. Al kan ik me dat eigenlijk ook niet voorstellen. We zijn altijd heftig geweest, het moet hem ook raken, kan niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Hier ff een knuffel voor sparkle.

Ik heb 2.5 jaar met (ex) minnaar "gelopen" Hier nu ook min of meer over ...Van zijn kant dan..

Maar ik heb het wel goed kunnen afsluiten met hem. Het was niet zo dat hij dit melde en nooit meer iets van zich heeft laten horen.

Lijkt me echt afschuwelijk..je wilt toch iets afsluiten wat 5 jaar lang in je leven is geweest.

Ik kan me je boosheid en verdriet maar al te goed voorstellen!.

Ik was ook echt intens verdrietig..en ik heb me wel laten gaan..hier op het forum, maar ook thuis als ik alleen was.. Heb er heel wat afgejankt.. Ik vond dat ik wel verdriet mocht hebben..ook al heb ik ook alles wat mijn hartje begeert.

Opstaan en doorgaan werkt niet zo...nu nog niet..je mag nu nog verdriet hebben...Maar ik kan me voorstellen dat je de "afsluiting" mist.

Zoek afleiding die het beste bij je past..dat heeft mij geholpen.

Heel veel sterkte..ik weet wat je doormaakt...
@noppies

Ik pik er even een zin uit:

Wat/nog meer afstand en alleen seks?

Mijn ervaring is dat als je "diep" bent gegaan met iemand, alleen seks niet genoeg is.

Ik spreek denk ik niet eens voor mezelf (of misschien wel), maar het is nooit alleen maar seks. Er is altijd wel iets van gevoel. Gelukkig wel, anders is het niet mooi maar plat.

Ik heb ooit ns een lover gehad, dat was dus alleen seks. Niet knuffelen achteraf (om even plat te zijn): erop, eraf, tot de volgende keer. Geen berichtjes tussendoor, geen leuke mailtjes, geen "hoe gaat het"..

Dat was eens maar nooit weer.

Het mooiste is om een tussenbalans te zoeken: het draait natuurlijk alleen om seks met een minnaar, liefde zoekt hij ergens ander, maar hij moet je wel het idee geven dat je belangrijk voor hem bent, zonder je een rotgevoel te geven.
Noppies
@noppies: ik wist ook niet dat het kon: zoveel verdriet hebben terwijl mijn nr 1 er gewoon nog is. Geeft toch wel aan hoe diep het zat. Ik ga jouw liedje ook even opzoeken zo. Lastige situatie voor jou zeg. Ben je niet bang weer helemaal terug te worden gezogen als je het contact hersteld, op welke manier dan ook? Ik snap je helemaal dat je dit stiekem toch best wilt, maar ben je ook niet een beetje opgelucht dat er nu wat meer afstand is?

@xxsilvia@

Fijn je hier weer te zien. Heb jouw post pas nog teruggelezen en ze helpen me enorm. Goed om te lezen dat het beter met je gaat.

Mijn sluizen open liedje: it will rain van Bruno Mars. Hoor graag nog meer suggesties!
quote:sparkle4 schreef op 21 augustus 2012 @ 13:17:

Mijn sluizen open liedje: it will rain van Bruno Mars. Hoor graag nog meer suggesties!

Die andere van bruno mars, Grenade:

Gave you all I had

And you tossed it in the trash, you tossed it in the trash, you did

To give me all your love is all I ever asked

Cause what you don't understand is,

I'd catch a grenade for yah

Throw my hand on a blade for yah

I'd jump in front of a train for yah

You know i'd do anything for yah

Oohwhoooh

I'd would go through al this pain

Take a bullet straight through my brain

Yes I would die for you baby

But you won't do the same

No no no no

brullen...
Dame, dat rotgevoel kwam hier nogal rauw op mn dak. Vandaar dat mijn hart weer keurig in beton moest en ik merk dat ik enorm veel afstand heb genomen.

We knallen nogal. Trekken aan en stoten extreem hard af, hebben woorden, maken ruzie, maar juist daardoor knallen we enorm in bed.

Ik kan nu niet meer veel van mezelf gaan geven, dat durf ik niet meer.

Maar toch, als we dan zoals gister weer contact hebben, vonkt het weer zoals het altijd deed en dat is geweldig.

En nu net dat stukje is zo verslavend als de pest. Want eigenlijk was hij even net zo klaar met mij, als ik met hem.

Heel gezellig minnaarskoppel zijn we..

Herfstig, dank je wel!

Ik ben trouwens niet geheel minnaarsloos, buiten deze man. Dat gaat eigenlijk heel goed, lief, leuk en we hebben meer en opener contact dan ooit. Toch hakt dit hele heftige er flink in, wat ik nooit verwacht had!
@nop , Sterkte !

@dame30, herkenbaar nummer !
Zo zie je maar weer... al denk je dat het niet diep zit, op het moment supreme blijkt het toch pijn te doen.

Je deelt nogal wat met elkaar, in een minnaarsrelatie. Niet alleen je lichaam, maar ook je lol, je frustraties enzovoorts. Je breekt toch dat muurtje rond je hart een beetje af als je dingen deelt met elkaar.

Als dat ineens eenzijdig wordt opgezegd, dan komt het harder aan dan je in eerste instantie dacht.

Afstand is goed denk ik...
quote:aviv72 schreef op 21 augustus 2012 @ 13:26:

@nop , Sterkte !

@dame30, herkenbaar nummer !

Voor velen denk ik... maar als je het ook echt zo voelt (en dat deed ik dus wel) is het een teken dat het veulste diep gaat.

Dit moet je voelen voor nr1, nr2 moet een leuke aanvulling zijn, die je als je moet kiezen, de laan uit kunt sturen zonder teveel pijn...
Sparkle, heel bang. Ben heel erg op mijn hoede, merk ik en het wordt niet meer zoals het was.

Ben er destijds bewust vol ingestapt en ik wist ook dat het me ooit zoveel pijn zou doen, maar nu het dan zover was, vond ik het vreselijk.

De klik is onvoorstelbaar, maar ook destructief. Ik pieker me soms suf over wat te doen, maar weet het niet.

Een stabiele, minder heftige verhouding kan ik toch makkelijker handelen, geloof ik.

Ik heb overigens wel de mogelijkheid om mijn hart te luchten, dat scheelt een hoop. Lijkt me afschuwelijk om verdriet te hebben en dat helemaal voor jezelf te moeten houden...
@ Daan. Rot op joh, zieligerd.. Ga een profiel aanmaken op een site die daarvoor bestemd is. Ik heb een melding gedaan bij Viva. Hengelen mag niet..

@ Noppies, Sparkles: sterkte dames...... :(

Ik denk dat het moeilijk is om af en toe nog wel af te spreken, maar wel afstand te nemen en je hart te bewaken.. Voor veel vrouwen misschien nog moeilijker dan voor mannen... Loslaten, je niet teveel hechten.

Ik heb hier een tijdje niet meer geschreven. Minnaar en ik zijn ook gestopt met afspreken en ik kan/wil daar nog niet over schrijven.. Het doet pijn, hij zit nog continu in mijn hoofd...om gek van te worden.

We hebben mog wel af en toe contact, wilden dat allebei niet helemaal loslaten, hoewel dat qua verwerking natuurlijk makkelijker zou zijn...

Ik heb wel een heeeel mooi liedje voor jullie, tranen gegarandeerd ;): forget me not van Lucie Silvas...
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
Als blijkt dat nr2 een aanvulling was en het wordt ineens meer dan dat een invulling... Hoe laat je een nr2 , een nr2?

Het patsboem alleen maar neuken is niet vol te houden.

Wat je aangeeft dame30 is een tussenbalans en als je dat hebt met je minaar en je weet dat vast te houden , dan heb je iets moois voor jezelf naast je nr1..

ik lees nu al een paar keer, dat mannen er anders in staan dan de vrouwen lees minnaressen dat wij afstandelijker zijn en een hart van beton hebben.

Dan ben ik waarschijnlijk geen man, maar ik had/heb ook verdriet gehad en het doet pijn ook bij ons, laten we het merken?

Nee waarschijnlijk niet ( zelfbescherming, nature en nurture)

Maar verdriet en pijn jazeker.

@noppies, zou je een stabiele, minder heftig niet saai vinden ?
quote:aviv72 schreef op 21 augustus 2012 @ 13:42:

Als blijkt dat nr2 een aanvulling was en het wordt ineens meer dan dat een invulling... Hoe laat je een nr2 , een nr2?

Dat is denk ik juist het knelpunt. Je gaat meer denken aan nr2 dan aan nr1. Met alle gevolgen van dien. In het ergste geval ga je zo ernstig twijfelen aan je nr1-relatie dat je domme beslissingen neemt. Vandaar dat je die tussenbalans moet zien te vinden. En een hele goeie opmerking van je: er iets moois voor jezelf van maken, waar je af en toe van kunt genieten, maar zeker niet te vaak.

Het patsboem alleen maar neuken is niet vol te houden.

Wat je aangeeft dame30 is een tussenbalans en als je dat hebt met je minaar en je weet dat vast te houden , dan heb je iets moois voor jezelf naast je nr1..

@noppies, zou je een stabiele, minder heftig niet saai vinden ?
@ Noppies: bah....heftig..... Fijn dat je het wel kunt delen. Volg je gevoel, maar kijk ook eerlijk naar wat je kunt. Natuurlijk wil je graag contact houden en misschien af en toe afspreken voor alleen (dus met minder gevoel en contact tussendoor). Maar KUN je dat ook echt?

Ik zit voor mezelf ook met die vraag en het is zo verleidelijk om af te spreken... Ik weet echter van mezelf dat ik dat niet wil en kan, dat ik me dan achteraf, na een date rot voel...

Maar shit......wat moet ik af en toe op mijn handen zitten!! Mis het/hem....
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
quote:so-sophie schreef op 21 augustus 2012 @ 13:46:

@ Noppies: bah....heftig..... Fijn dat je het wel kunt delen. Volg je gevoel, maar kijk ook eerlijk naar wat je kunt. Natuurlijk wil je graag contact houden en misschien af en toe afspreken voor alleen (dus met minder gevoel en contact tussendoor). Maar KUN je dat ook echt?

Ik zit voor mezelf ook met die vraag en het is zo verleidelijk om af te spreken... Ik weet echter van mezelf dat ik dat niet wil en kan, dat ik me dan achteraf, na een date rot voel...

Maar shit......wat moet ik af en toe op mijn handen zitten!! Mis het/hem....

Die gedachte zou je dan eigenlijk vast moeten houden.

Als jij denkt dat je je rot gaat voelen, dan is het het niet waard.

Bedenkt dat een minnaar voornamelijk seks betekent (dat hielp mij in ieder geval) en dat je de gevoelens van je minnaar niet kunt veranderen door seks met hem te hebben. Jouw gevoelens ook niet.
Dat genieten, en niet te vaak zeker na een vermoeiende dag met nr1 is zwaar, want het is zoo lekker en verslavend
@aviv: ik denk dat mannen het minder laten merken ja.

Ik neem mezelf steeds als voorbeeld, omdat ik natuurlijk niet weet hoe anderen het allemaal ervaren, maar ik merk aan mijn (??)minnaar helemaal niet of hij wel of niet geïnteresseerd is in seks. Wel in mijn persoon, dat is fijn.

Hij heeft me ooit vaarwel gezegd, toen het bij mij te diep zat.

Ik was er kapot van! En ervan overtuigd dat hij vrolijk verder ging met leven.

Toch heeft hij het contact weer aangehaald. Mij is nog steeds niet duidelijk waarom.

Mannen kunnen makkelijker de dingen in perspectief zien. Natuurlijk niet alle mannen, misschien ben jij de uitzondering, maar de meeste mannen hebben minder moeite met loslaten.

Of is het dat ze moeite hebben hun gevoelens te uiten, waardoor het LIJKT alsof het ze minder doet?
quote:aviv72 schreef op 21 augustus 2012 @ 13:55:

Dat genieten, en niet te vaak zeker na een vermoeiende dag met nr1 is zwaar, want het is zoo lekker en verslavend

Eigenlijk is het hetzelfde met een dieet

Alles wat lekker is, is verslavend. Je mag er best af en toe aan toegeven, maar zeker niet te vaak! Da's niet goed voor je
@dame30, helaas is het nog steeds zo dat jongens vanuit huis mee krijgen, jongens huilen niet, laat je gevoelens niet zien. Zeker niet in een groep met andere jongens, want dan krijg je de titel "meisje".

Mannen praten minder gemakkelijk over hun gevoelens , waarom ?

Dat is iets wat vrouwen doen ( naar buiten richten ), wij mannen houden het voor ons (binnen richten )
JIj zit hier echt enkel en alleen om te trollen he Daan? Je posts hier staan lijnrecht tegenover alle andere dingen die je op het forum schrijft. Dus of je bent een engerd die alles zegt om een vrouw in bed te krijgen (en ondertussen gefrustreerd en boos is omdat hem dat niet lukt) Of je bent een trol.
quote:aviv72 schreef op 21 augustus 2012 @ 14:04:

@dame30, helaas is het nog steeds zo dat jongens vanuit huis mee krijgen, jongens huilen niet, laat je gevoelens niet zien. Zeker niet in een groep met andere jongens, want dan krijg je de titel "meisje".

Mannen praten minder gemakkelijk over hun gevoelens , waarom ?

Dat is iets wat vrouwen doen ( naar buiten richten ), wij mannen houden het voor ons (binnen richten )

Toch waarderen vrouwen het enorm als mannen hun gevoelens delen. En nee, dat betekent niet dat huilende mannen aantrekkelijk zijn. Het zou allemaal heel wat simpeler zijn als mannen wat meer gedachten delen en vrouwen minder gingen analyseren.

Tja.. mars en venus
quote:dame30 schreef op 21 augustus 2012 @ 13:57:

[...]

Ik vrees jij niet, want zie punt 5 van mijn lijstje.

ha dame30, klopt, daar heb je een punt. Maar het gebruikte 'voorzetsel' ook veel meer een veronderstelling, een gedachte, een wens, een aanname, het kan niet anders zijn dan dat, het moet zo zijn, snap je? Dan is de aanhef geen lege huls maar een oprechte gedachte. Dan krijgt het woordje betekenis, vind je niet
quote:herfstig schreef op 21 augustus 2012 @ 14:07:

JIj zit hier echt enkel en alleen om te trollen he Daan? Je posts hier staan lijnrecht tegenover alle andere dingen die je op het forum schrijft. Dus of je bent een engerd die alles zegt om een vrouw in bed te krijgen (en ondertussen gefrustreerd en boos is omdat hem dat niet lukt) Of je bent een trol.

Ik denk het laatste van je eerste zin

Een seksloze ouwe man, die hoopt zo iemand aan de haak te kunnen slaan om toch een beetje aandacht te krijgen, al is het virtueel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven