Entertainment alle pijlers

Zomergasten 2012

15-07-2012 15:57 570 berichten
De VPRO zendt deze zomer het 25ste seizoen uit van Zomergasten. Dit jubileum wordt gevierd met een extra uitzending op 15 juli. (Ned. 3, 20:15 - 23:10 uur).

Een speciale aflevering "Volgende fragment" waarin Roel van Broekhoven praat met de twaalf presentatoren die Jan Leyers zijn voorgegaan, en een selectie van de 125 gasten over hun ervaringen en gedenkwaardige momenten.

In Volgende fragment vertellen de presentatoren over hun meest gedenkwaardige gasten en bijzondere momenten, hun aanpak, waar zij naar streefden, maar ook hoe zij zich voorbereidden en hoe ze omgingen met spanning en soms meedogenloze kritiek. Ook verschillende gasten delen hun ervaringen over hun optreden in het programma: voor sommigen van hen is er zelfs sprake van een leven vóór en na Zomergasten, dat hun een podium bood voor hun persoonlijke verhaal, openbaring of betoog. Dat kon leiden tot een ontwapenend inzicht in een innerlijke wereld of ontroerend moment maar soms ook tot spanning tussen gast en presentator. Zowel gasten als presentatoren memoreren openhartig de spannende en ongemakkelijke momenten.

De Zomergasten van 2012 (vanaf 22 juli) zijn:

Henny Vrienten 22 juli

Micha Wertheim 29 juli

Jolande Withuis 5 augustus

Lidewij Edelkoort 12 augustus

Ben Verwaayen 19 augustus

Adriaan van Dis 26 augustus

----------------------------------------------------------------------------

Ik kijk er weer naar uit!
Het is het type oom dat je op verjaardagsfuifjes moet vermijden omdat-ie met teveel speeksel praat.
Alle reacties Link kopieren
Jan is wel lekker op dreef.
Liever elitair dan een pauper!
quote:lucretiatox schreef op 19 augustus 2012 @ 22:32:

Het is het type oom dat je op verjaardagsfuifjes moet vermijden omdat-ie met teveel speeksel praat.

Het is het type oom dat je op verjaardagsfuifjes moet vermijden omdat-ie met teveel speeksel praat.En waar je niet meer vanaf komt omdat hij je wil overtuigen van zijn zienswijze/gelijk.
Propaganda voor de VVD op de VPRO. 't moet niet gekker worden vanavond,
quote:Kalliope schreef op 19 augustus 2012 @ 22:41:

Jan is wel lekker op dreef. Jan is wel lekker ook

Het is het type oom dat je op verjaardagsfuifjes moet vermijden omdat-ie met teveel speeksel praat.Whehehehe, gosh, again you are right, my dear Lucreatiatox...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
En nu lult de zomergast uit zijn nek:

De kok van een restaurant in frankrijk dreigt zijn sterren te verliezen en pleegt zelfmoord. Vervolgens zegt hij: het restaurant heeft zijn sterren behouden. Dát kan niet. De sterren worden aan de kók gegeven, niet aan het restaurant...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Haha mocy. Mijn moeder zit al de hele tijd over zijn mooie ogen te praten en dat die ook zo naar haar mag kijken... waar mijn vader bij zit
Liever elitair dan een pauper!
""Ik begrijp snel de essentie van een verhaal"....

Ik ook: saaaaaaaai !
Hoihoi, ik heb eindelijk de vreemde tv aan de praat. Net voor het laatste fragment. Later maar eens in de herhaling kijken
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Als ze dan toch een topman in de uitzending willen, hadden ze beter Jeroen van der Veer kunnen nemen. Een erg intelligente man die boeiend en met humor kan vertellen.

Volgende week wordt het wel leuk;
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

In welk buitenland woont hij?
Mocy, Denk Frankrijk.

Trouwens iemand noemde Ben elitair. Zie ik Hazes voorbijkomen.
Zomergasten 2012 vond ik tegenvallen tot nu toe. Eerst die twee moeizame interviews met Henny Vrienten en Micha Wertheim, toen het helaas afgebroken interview met Jolande Withuis, wat soepeler liep omdat Jan misschien wat meer interesse voor vrouwen aan de dag weet te leggen en dan nu dit holle gepraat.

En dan volgende week Adriaan van Dis, waar ik altijd zo slaperig van word Maar misschien valt het volgende week toch nog mee.
Dat was ik oudzuid. Heeft hij toch nog wat humor. Pleit voor hem.
quote:Oudzuid schreef op 19 augustus 2012 @ 23:08:

Mocy, Denk Frankrijk.

[...]Ja, hij woont en werkt in Parijs.
Waarom is Ben zo succesvol?
Typische braaftaal van een menschenmens-manager. Zo begaan met de mensen, hij

begrijpt ze ook zo goed.

Niet geloofwaardig, vandaar de saaiheid. Komt op mij over als een open sollicitatie naar de functie van minister-president.
Everything you see I owe to spaghetti!
Een momentje "Steekt elkander een veer in de r**t"
quote:Oudzuid schreef op 19 augustus 2012 @ 23:12:

Waarom is Ben zo succesvol?Als ik dat begreep, begreep ik deze samenleving ook beter.

quote:Hasse88 schreef op 19 augustus 2012 @ 22:52:

En nu lult de zomergast uit zijn nek:

De kok van een restaurant in frankrijk dreigt zijn sterren te verliezen en pleegt zelfmoord. Vervolgens zegt hij: het restaurant heeft zijn sterren behouden. Dát kan niet. De sterren worden aan de kók gegeven, niet aan het restaurant...

Michelinsterren worden wel degelijk aan het restaurant gegeven.

"De Michelinster is een aanduiding voor restaurants met een uitzonderlijk goede keuken en een correcte bediening in de befaamde Rode Gidsen van de bandenfabrikant Michelin."

Wikipedia: Michelinster

Het is het type oom dat je op verjaardagsfuifjes moet vermijden omdat-ie met teveel speeksel praat.Lijkt mij een man die waarmee je kan praten over je studie. Zeker als je een vakantie- of bijbaan, stageplaats, of een baan na het afstuderen zoekt. Dan vertel je hem wat je zoekt of wilt of wat je passie is. Dan zegt hij: "O dan kan je .... bellen. Dan krijg je zijn of haar secretaresse aan de lijn dan kan je zeggen dat ik je heb gestuurd."
quote:mocy schreef op 19 augustus 2012 @ 23:09:

Dat was ik oudzuid. Heeft hij toch nog wat humor. Pleit voor hem.

Hij houdt ook van voetballen en darts. Hij liet een dartswedstrijd zien van Raymond "Barney" van Barneveld.

Verwaayen zei: "Ik doe niet aan diners, recepties en golf. Dan hou je heel veel tijd over."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven