net een mailtje gehad...

20-08-2012 15:43 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik kreeg net per ongeluk een mailtje. Het was van iemand met wie ik ooit een date heb gehad via internet en met wie ik gewoon vrienden ben, we spreken weleens af samen en kijken dan een filmpje ofzo, wat altijd wel gezellig is. Het mailtje was aan zijn vriend gericht maar per ongeluk is het bij mij terecht gekomen. Er stond in wat hij van me vond, hij beschreef het meisje waarmee hij de date had gehad (mij dus) ongeveer zo:

Ze was echt heel lelijk, ik voelde me meteen niet tot haar aangetrokken. Ik denk dat ze geen enkele man kan krijgen, ik heb gewoon medelijden met haar. Erg onvrouwelijk. Ik denk dat een man nooit aangetrokken tot haar zal zijn. Ze had echt een verschrikkelijke uitstraling, heel zielig haar uitstraling, en een soort paardekop.

En tegen mij zei hij na de dates: je bent gewoon mijn type niet, maar je bent leuk en vindt vast wel een leuke vriend! En hij zegt dat hij me erg aardig vindt als vriendin enzo en hij vraagt me ook vaak samen af te spreken voor een filmpje...en nu word ik door hem achter mijn rug om zo zwartgemaakt door hem. Ondanks dat ik hem een enorme eikel vind nu, trek ik me dit ook heel erg aan, ik voel me er erg onzeker door en ga het nog geloven ook (want ik ben altijd al wat onzeker over mezelf)...hoe ga ik hier mee om? Ik voel me gewoon heel erg kut. Ik moet dit gewoon even kwijt...ben er toch erg door geraakt.
Misschien heeft ie ondertussen een andere date gehad?

(dan nog een eikel dat hij zo over iemand praat hoor!)

Betrek het niet op jezelf.
Hè gadver! Wat een eikel. Probeer erboven te staan. Ik denk dat ik een reply had gestuurd met de tekst: 'En bedankt, ik vind jou ook heel aardig'.

Ik zou op 'reply-all' klikken en schrijven dat ware schoonheid Van binnen zit... Verder nr verwijderen en mail blokkeren!

Kan me voorstellen dat het je raakt, een dikke knuffel voor jou!

Wat een enorme hufter...
Waarom zou hij nu nog een mail sturen als die date al langer geleden is? Raar toch. Ik vind het verhaal lichtelijk niet te geloven. Mocht het wel waar zijn...zie eerste reactie.
email beantwoorden en zodanig dat die email erbij in blijft, laat maar weten wat een stuk verdriet die zogenaamde vriend van je is, en dat daarmee de vriendschap over is, geef maar aan dat je hoopt dat ie dat begrijpt, kop op meid, dit soort trieste figuren kun je beter kwijt zijn dan rijk
Ieder persoon is mooi! (Nou ja, behalve als ze zichzelf lelijk maken.)
Het lijkt mij ook dat het over een ander gaat, je hebt ooit een date met hem gehad en je bent nu alweer een tijdje vrienden met hem, waarom zou hij dan nu pas zijn vriend mailen over hoe jij eruit ziet? Of noemt hij specifiek jouw naam?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hoe weet je dat hij het over jou heeft?

(ook als het over een ander gaat vind ik het nogal respectloos)
Wat een hond zeg! Trek je er niks van aan. Is zijn eigen onzekerheid en gewoon stoere praatjes tegen z'n vriend. Dus ik zou terug mailen zoiets in de trant van: dit was duidelijk niet voor mijn ogen bestemd en je begrijpt zeker wel dat ik je niet meer hoef te zien. Word hier nou niet onzeker van! Natuurlijk vind jij een vent!
Hoe weet je dat dit mailtje over jou gaat en niet over een andere date?
die vriend is net weer terug van zijn stage in t buitenland en ze wilden binnenkort weer eens afspreken, daar mailde hij hem aanvankelijk over, dus toen melde hij dat van onze date ook maar..en de beschrijving klopte precies met mij en hij zei ook wanneer de date ongeveer was. Bedankt voor jullie lieve reacties, ik ga hem zeker wat terugsturen...

onze date was iets van 2 maanden gelden ongeveer...dus ook weer niet zo heel enorm lang. Die vriend vroeg in zijn mailtje (wat dus onder de reply stond van 'mijn vriend' ) of hij nog spannende dates gehad had.
Hem laten weten dat je het mailtje gelezen hebt, laat hem maar lekker door de grond zakken van schaamte. Verder zou ik het contact verbreken.

Ik denk dat het gewoon stoerdoenerij is, misschien ben je zijn type niet, maar als je echt zo afstotelijk bent als hij doet voorkomen dan denk ik dat je dat zelf min of meer wel weet.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ben wel benieuwd hoe deze "George Clooney/Brad Pitt" er zelf uit ziet.... Wat een triest geval om dit soort dingen over iemand te zeggen. Je zou wel gek zijn om je hier wat van aan te trekken hoor! Niet doen!! Gewoon echt niet doen!
Terug mailen:

Was dat mailtje voor of over mij? Maakt ook niets uit. Het was nl. wel het laatste mailtje van jou in m'n inbox. Bij deze blokkeer ik je.

En dan blokkeren, nummer wissen en verder gaan met je leven. Mensen die zo lullen over een ander, of jij het nou wel of niet was die hij bedoeld, zijn respectloos en oppervlakkig. Je verdient wel beter!
Ik vind zijn beschrijving zo overdreven dat ik me afvraag of het geen opgezet spel is van hem. Naar een verkeerd gsm-nummer sturen gebeurde vroeger wel eens (nu je tegenwoordig eerst nummer moet ingeven en dan pas bericht komt dat minder voor), maar een verkeerd e-mailadres ingeven? DOM !

En al is het opgezet spel, dan is die jongen wel heel kinderachtig. En als het echt per ongeluk is van hem, dan is hij dom en nog steeds even kinderachtig.

Lekker terugsturen ! Maar hou het kort en krachtig :-)
wat een eikel
Maar als hij een mailtje heeft gereplied, hoe komt het dan bij jou terecht?
Vraag me ook af hoe jij aan die mail komt.

Wel ontzettend lullig zeg!! Ik snap wel dat je het je aantrekt. Ik zou zoiets ook heel er vinden om te lezen.
Wat een ongelofelijke lul. Hij is je aandacht en tranen niet waard, laat hem gaan dus.
ik weet ook niet waarom t bij mij gekomen is (hij is niet de handigste met computers volgens mij), en al vind ik het vooral wat over hem zeggen, het is toch heel erg kwetsend wat hij allemaal schrijft...ik word echt zon beetje beschreven als het meest verschrikkelijk uitziende persoon die er is.
"de beschrijving klopte precies met mij "

Hmmmm dus hij heeft gelijk?
Heel erg lomp, wat naar. Heb je inmiddels al iets terug geschreven? Ik zou hem nu toch wel peentjes laten zweten.
Tja... wat een figuur zeg.

Ik heb nooit begrepen hoe mensen op zo'n manier over een ander kunnen praten en denken. Zo kortzichtig.

Of dit nu over jou ging of over een ander meisje; zo ga je niet met een ander om.

Laat je niet onzeker maken door zo iemand, hoor!

Blijkbaar is dit een persoon die nooit geleerd heeft om verder te kijken dan zijn neus lang is. Wat zo iemand zegt, stelt niet zoveel voor. (Wat is zijn leeftijd eigenlijk? Zijn uitspraken klinken als die van een 14-jarige; en dan ook nog eentje die slecht opgevoed is....)

Probeer assertief te zijn. En trots!

(of bedenk een leuk gemeen plannetje om hem 's goed in z'n hemd te zetten.... )
Niet onzeker worden van deze ongelooflijke droeftoeter hoor

Dit zegt alleen maar alles over hem en niets noppes nada over jou. Lach erom, hij is hier de lelijke zieligerd, jij niet!

Wat een lul zeg..... tssss
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven