net een mailtje gehad...

20-08-2012 15:43 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik kreeg net per ongeluk een mailtje. Het was van iemand met wie ik ooit een date heb gehad via internet en met wie ik gewoon vrienden ben, we spreken weleens af samen en kijken dan een filmpje ofzo, wat altijd wel gezellig is. Het mailtje was aan zijn vriend gericht maar per ongeluk is het bij mij terecht gekomen. Er stond in wat hij van me vond, hij beschreef het meisje waarmee hij de date had gehad (mij dus) ongeveer zo:

Ze was echt heel lelijk, ik voelde me meteen niet tot haar aangetrokken. Ik denk dat ze geen enkele man kan krijgen, ik heb gewoon medelijden met haar. Erg onvrouwelijk. Ik denk dat een man nooit aangetrokken tot haar zal zijn. Ze had echt een verschrikkelijke uitstraling, heel zielig haar uitstraling, en een soort paardekop.

En tegen mij zei hij na de dates: je bent gewoon mijn type niet, maar je bent leuk en vindt vast wel een leuke vriend! En hij zegt dat hij me erg aardig vindt als vriendin enzo en hij vraagt me ook vaak samen af te spreken voor een filmpje...en nu word ik door hem achter mijn rug om zo zwartgemaakt door hem. Ondanks dat ik hem een enorme eikel vind nu, trek ik me dit ook heel erg aan, ik voel me er erg onzeker door en ga het nog geloven ook (want ik ben altijd al wat onzeker over mezelf)...hoe ga ik hier mee om? Ik voel me gewoon heel erg kut. Ik moet dit gewoon even kwijt...ben er toch erg door geraakt.
Beste -eikel-,

Ik denk niet dat dit mailtje voor mijn ogen bedoeld is, maar voor het geval dat ik de 'paardekop' zou zijn, lijkt het me voor jou het slimste om maar geen film meer te komen kijken, zooooo irritant als er iemand hinnikend en briesend naast je zit.

Met vriendelijke groet en in galop,

Ffuuu
quote:Conundrum schreef op 20 augustus 2012 @ 17:11:

Beste -eikel-,

Ik denk niet dat dit mailtje voor mijn ogen bedoeld is, maar voor het geval dat ik de 'paardekop' zou zijn, lijkt het me voor jou het slimste om maar geen film meer te komen kijken, zooooo irritant als er iemand hinnikend en briesend naast je zit.

Ffuuuwoehhahahahahahahahahahahahahahaha!!!
ooooh ffuuhhuuhuuu ik hoop zo dat je hier nog leest en ook weer een beetje kan lachen!
quote:vrolijkevrouw1 schreef op 20 augustus 2012 @ 17:10:

ik zou een profiel met zijn foto om een man zoekt man site maken en er dan echt ranzige dingen bijzetten als houdt van (vul maar in).Niet zo slim, om iemand te adviseren strafbare feiten te plegen. Dat is dat stuk onbenul helemaal niet waard.
quote:thomaaas schreef op 20 augustus 2012 @ 17:11:

[...]

Hij komt wel in mijn repertoire!

Thoms, deze is ook leuk; 'Drakenkop? Scháááát en dat zeg jij? Zelf zo lelijk dat uien om je huilen.'

Of: 'Ik ben je toch je type niet, ik ben niet opblaasbaar'
heb even de rest gelezen: jeah Eleonora rules en de anderen ook! haha mocht ik ooit met horkerig gedrag geconfronteerd worden, ik heb hier al een hoop geleerd! Dank u!

En TO, Eleonora en de rest, we willen je wel helpen hoor om een reactie terug te geven waarvan hij denkt, zooo ze is eigenlijk een stoer wijf en wow!!! En hem dan laten spartelen, beter nog, negeren voor altijd. Spijt zal hij hebben! Dat hij zo'n toffe leuke meid kwijt is! Die flikt zoiets nooit meer, bij niemand! @ trekt guerilla-outfit aan en in de kom maar op mood.

----want kan het niet uitstaan dat een lieve jonge meid zo aan zichzelf twijfelt,zo onzeker wordt, door een hork----
quote:Conundrum schreef op 20 augustus 2012 @ 17:11:

Beste -eikel-,

FfuuuDit vind ik een hele mooie!
Drakenkop, dat is tenminste nog een hoofd, uit die bal gehakt boven jouw schouders komt niet veel zinnigs uit.
Oh mijn god, sorry TO, ik lach niet om jou maar om de reply opties hier. Nu is mijn cavia overstuur :omdat die bijna van mijn schoot gleed van het lachen '(
quote:Conundrum schreef op 20 augustus 2012 @ 17:26:

Drakenkop, dat is tenminste nog een hoofd, uit die bal gehakt boven jouw schouders komt niet veel zinnigs uit.ahahaha goeie!
*proest*

TO, ik sluit me bij Leo's geschreven reply aan. Briljant. Koekje van eigen deeg werkt altijd goed.
En deze is meer de semi-psychologische empatische benadering

(zelf nog gebruikt laatst) :

Goh, wat heeft iemand jou ooit aangedaan dat je zo met mensen om denkt te kunnen gaan.
Ik zou meer van de kort maar krachtige reactie zijn (zou het hem niet gunnen dat hij weet dat ik nog een hele mail heb zitten terug typen. Kost energie en tijd wat hij niet waard is).

Dus meer iets in de trant van:

"Boodschap duidelijk. Fijn leven nog."

Geen naam oid eronder, alleen dat. Laat hem lekker opflikkeren, klootviool.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Ik ben meer van de plaatjes. A picture says more than a thousand words.
sorry, ik lees jullie reacties straks allemaal even en reageer dan even, ik moet zo even weg
Ik weet niet of ik dat uithoud hoor, ik vind het zó spannend wat je gaat doen Fffuuu.....
@ fru1t3lla toch maar de beroemd/beruchte paardenkop dan?
...durf plaatje niet te posten, te erg maar erin hakkend---
de softe versie...

"da's uit een film die wij niet meer samen gaan kijken".

Groetjes de paardenkop.

En als hij niet weet waar het over gaat is hij niet op de hoogte van De Klassiekers van de film.Dus.
Wat een kwal

Verder inspirerend topic, ik heb een bepaald iemand ook nog wel iets te zeggen een bepaalde leugenaar zeg maar.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:eleonora schreef op 20 augustus 2012 @ 17:20:

[...]

Thoms, deze is ook leuk; 'Drakenkop? Scháááát en dat zeg jij? Zelf zo lelijk dat uien om je huilen.'

Of: 'Ik ben je toch je type niet, ik ben niet opblaasbaar'WOEHAHAHAHAHAHAHAHAHA Ik stik zowat in mijn stroopwafel! hahahahahahahaahahaha
Ik ga voor de reactie van Tinkerbell:

Boodschap duidelijk. Fijn leven nog.

Gewoon verder geen woorden aan vuil maken, wat een kleuter zeg om je zo uit te laten over iemand.
quote:Conundrum schreef op 20 augustus 2012 @ 17:26:

Drakenkop, dat is tenminste nog een hoofd, uit die bal gehakt boven jouw schouders komt niet veel zinnigs uit.hahahahahahahahahahahaha ik zit hier gewoon hardop te gieren van het lachen! hahahahahahahahahahahaha
quote:ciscis schreef op 20 augustus 2012 @ 17:53:

de softe versie...[afbeelding]

"da's uit een film die wij niet meer samen gaan kijken".

Groetjes de paardenkop.

En als hij niet weet waar het over gaat is hij niet op de hoogte van De Klassiekers van de film.Dus.

Ik zou alleen dat plaatje doen. Elke tekst die je er verder bij doet, doet er enkel afbreuk aan.

Maar, de versie van Eleonora is ook schitterend.
hmmm nee niet leuk, gewijzigd. Het moet wel raak zijn maar dit is tè.

Okeeej.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven