net een mailtje gehad...

20-08-2012 15:43 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik kreeg net per ongeluk een mailtje. Het was van iemand met wie ik ooit een date heb gehad via internet en met wie ik gewoon vrienden ben, we spreken weleens af samen en kijken dan een filmpje ofzo, wat altijd wel gezellig is. Het mailtje was aan zijn vriend gericht maar per ongeluk is het bij mij terecht gekomen. Er stond in wat hij van me vond, hij beschreef het meisje waarmee hij de date had gehad (mij dus) ongeveer zo:

Ze was echt heel lelijk, ik voelde me meteen niet tot haar aangetrokken. Ik denk dat ze geen enkele man kan krijgen, ik heb gewoon medelijden met haar. Erg onvrouwelijk. Ik denk dat een man nooit aangetrokken tot haar zal zijn. Ze had echt een verschrikkelijke uitstraling, heel zielig haar uitstraling, en een soort paardekop.

En tegen mij zei hij na de dates: je bent gewoon mijn type niet, maar je bent leuk en vindt vast wel een leuke vriend! En hij zegt dat hij me erg aardig vindt als vriendin enzo en hij vraagt me ook vaak samen af te spreken voor een filmpje...en nu word ik door hem achter mijn rug om zo zwartgemaakt door hem. Ondanks dat ik hem een enorme eikel vind nu, trek ik me dit ook heel erg aan, ik voel me er erg onzeker door en ga het nog geloven ook (want ik ben altijd al wat onzeker over mezelf)...hoe ga ik hier mee om? Ik voel me gewoon heel erg kut. Ik moet dit gewoon even kwijt...ben er toch erg door geraakt.
Als het plaatje weer weg moet roept u maar hoor, gaat ie weer weg.

Wel een waanzinnig goede serie films trouwens, ik ga ze weer eens kijken!
nee, is niet leuk, ik haal het weer weg. Eleonora kan TO vast helpen aan echt erinhakkende hulp.
Inderdaad, zo'n plaatje . Gewoon de softe versie, geen tekst, niks.
quote:fru1t3lla schreef op 20 augustus 2012 @ 18:10:

Inderdaad, zo'n plaatje . Gewoon de softe versie, geen tekst, niks. Mijn idee. Gewoon zo'n gehaakt paardenhoofd, geen tekst, geen halve uitleg.., gewoon zo'n plaatje.
Zelfspot doet het altijd goed! Maar niet te hè?
Maar hij mag aangepakt worden, daar zijn we het over eens! Beetje zo'n lieve jonge meid de grond in trappen, is hij nou helemaal bedonderd! grrrrrr
Ik dacht aan zo'n plaatje met de tekst eruit geshopt :3:

Of niet reageren op de e-mail, maar een smsje sturen.

'Hee X! Ik zit er aan te denken mijn naam te veranderen, want ik vind fhuu niet zo leuk. Nu houd ik een kleine enquête onder vrienden en bekenden. Ik twijfel tussen 'Bonfire', 'Salinero' en 'Amerigo'. Waar gaat jouw stem heen? Liefs!'
quote:fru1t3lla schreef op 20 augustus 2012 @ 18:17:

Ik dacht aan zo'n plaatje met de tekst eruit geshopt :3:

[afbeelding]vind ik dat gehaakte hoofde leuker. Maar TO, als je dit wil, roep even, dan shop ik het er zo voor je uit.
quote:thomaaas schreef op 20 augustus 2012 @ 18:20:

Of niet reageren op de e-mail, maar een smsje sturen.

'Hee X! Ik zit er aan te denken mijn naam te veranderen, want ik vind fhuu niet zo leuk. Nu houd ik een kleine enquête onder vrienden en bekenden. Ik twijfel tussen 'Bonfire', 'Salinero' en 'Amerigo'. Waar gaat jouw stem heen? Liefs!'En dan maar hopen dat hij iets weet van dressuur
jaah die is ook goed!
quote:thomaaas schreef op 20 augustus 2012 @ 18:21:

[...]

vind ik dat gehaakte hoofde leuker. Maar TO, als je dit wil, roep even, dan shop ik het er zo voor je uit.Het gehaakte hoofd is ook leuk, maar ik denk dat als je dit plaatje zo cropt dat je alleen het paardensilhouet hebt (poep inclusief) op een witte achtergrond, dit wel heel mooi staat in een mail. Kunst-troll-technisch gezien.
quote:-tinkerbell- schreef op 20 augustus 2012 @ 17:31:

Ik zou meer van de kort maar krachtige reactie zijn (zou het hem niet gunnen dat hij weet dat ik nog een hele mail heb zitten terug typen. Kost energie en tijd wat hij niet waard is).

Dus meer iets in de trant van:

"Boodschap duidelijk. Fijn leven nog."

Geen naam oid eronder, alleen dat. Laat hem lekker opflikkeren, klootviool.

Dit zou ik ook doen.

Maar dat neemt niet weg dat het bedénken van aparte reacties wel heel leuk is. Ik lig in een deuk om wat hier zoal voorbij komt. Als ik TO was, dan zou de pijn vast al aardig verminderd zijn door al die humor.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik geloof het verhaal niet.

1. Ik kan me niet voorstellen dat hij zo uitvoerig over jouw uiterlijk zou vertellen, mannen zeggen dan hooguit dat je lelijk bent of zo.

2. Als hij je zo verschrikkelijk vond zou hij niet steeds weer met je afspreken.

3. Als je een mail rechtstreeks beantwoordt, komt hij echt niet bij iemand anders terecht.

Volgens mij is dit verhaal verzonnen.
Eens!

En Fffuuu, wat denk je ervan? Inspiratie genoeg?

Ik hoop dat je weer flink kan grijnzen en lachen na onze reacties!

Er staat hier een hoop lol, maar ook gemeende oprechte reacties, hopende dat je echt je verder niks aantrekt van die mail. Dat we hopen dat je rotgevoel er over zakt. En humor kan wat dat betreft toch wel aardig een handje helpen! Het maakt dat hij te kakken staat en niet jij!
Eens met Fru1t3ella dus.
quote:Dana schreef op 20 augustus 2012 @ 18:26:

[...]

Dit zou ik ook doen.

Maar dat neemt niet weg dat het bedénken van aparte reacties wel heel leuk is. Ik lig in een deuk om wat hier zoal voorbij komt. Als ik TO was, dan zou de pijn vast al aardig verminderd zijn door al die humor.Ik zou juist wel een Eleonora mail sturen. Laat zien dat je humor hebt en je niet laat kisten door zo'n idioot. Wat hier boven staat vind ik toch wat meer teleurgesteld ofzo.
En thoomaaasss. ( heb dat 'fan'filmpje gezien trouwens, ohohoooh te erg! whahaa, arme Thomas)
quote:eleonora schreef op 20 augustus 2012 @ 17:20:

[...]

Thoms, deze is ook leuk; 'Drakenkop? Scháááát en dat zeg jij? Zelf zo lelijk dat uien om je huilen.'

Of: 'Ik ben je toch je type niet, ik ben niet opblaasbaar'
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Geef hem een leuk t shirt.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:ciscis schreef op 20 augustus 2012 @ 18:31:

En thoomaaasss. ( heb dat 'fan'filmpje gezien trouwens, ohohoooh te erg! whahaa, arme Thomas)Niks arme Thomas, Marga is fantastisch!
Wat aaquamarine schrijft. Dit geloof je toch niet!? Welke vent gaat daar meer dan een zin over schrijven en roch nog afspreken voor een filmpje...
quote:thomaaas schreef op 20 augustus 2012 @ 18:30:

[...]

Ik zou juist wel een Eleonora mail sturen. Laat zien dat je humor hebt en je niet laat kisten door zo'n idioot. Wat hier boven staat vind ik toch wat meer teleurgesteld ofzo.En je hebt er verkneukelpret van, ook niet onbelangrijk.
quote:eleonora schreef op 20 augustus 2012 @ 19:03:

[...]

En je hebt er verkneukelpret van, ook niet onbelangrijk.Dat is nog wel het belangrijkste, dat je na zo'n rot mailtje zelf nog kan lachen!
We moeten niet te hard van stapel lopen. Misschien is dit wel een Darcy-achtige situatie en zit er een heel goede verklaring achter de mail. De mailert is stiekem toch verliefd, maar de vriend uit het buitenland is een echte player. Via deze mail wil hij voorkomen dat zijn vriend aan de haal gaat met TO. Helaas loopt dit door een misverstandelijke email helemaal mis...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven