TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
maandag 20 augustus 2012 om 16:48
maandag 20 augustus 2012 om 17:13
quote:secondhandsuus schreef op 20 augustus 2012 @ 14:44:
YV! IK HEB KIPPEVEL!
Wwwwwaaaaaah! Ik ben nu ook hysterisch!
Ow wat goed! En goed nieuws komt toch ook in 3voud? Dus testen Yez en ik (ik volgende week en Yez over 2 weken) gewoon ook positief!
3op een rij...
Zou wat zijn...
Ja, 3-op-een-rij!!! Goed idee!
YV! IK HEB KIPPEVEL!
Wwwwwaaaaaah! Ik ben nu ook hysterisch!
Ow wat goed! En goed nieuws komt toch ook in 3voud? Dus testen Yez en ik (ik volgende week en Yez over 2 weken) gewoon ook positief!
3op een rij...
Zou wat zijn...
Ja, 3-op-een-rij!!! Goed idee!
maandag 20 augustus 2012 om 17:22
maandag 20 augustus 2012 om 17:27
quote:secondhandsuus schreef op 20 augustus 2012 @ 14:53:
Ja! Ben erg benieuwd hoe het nu écht is op zo'n afdeling.
Of ik de stress überhaupt nog wel wil.
Als het is van "vette kut hou je bek" dan ben ik er snel uit. Dat wil ik niet meer. Nee, dat snap ik. Een nichtje van mij werkt bij de bewaking in een PI en zij wordt regelmatig aangevallen. Echt geen frisse tent
Ja! Ben erg benieuwd hoe het nu écht is op zo'n afdeling.
Of ik de stress überhaupt nog wel wil.
Als het is van "vette kut hou je bek" dan ben ik er snel uit. Dat wil ik niet meer. Nee, dat snap ik. Een nichtje van mij werkt bij de bewaking in een PI en zij wordt regelmatig aangevallen. Echt geen frisse tent
maandag 20 augustus 2012 om 17:28
Wauw, wat een goed nieuws Yv, gefeliciteerd jullie!!
Missy, wat spannund! Hoop voor je dat dit 't is want in dit plaatsje wilden jullie toch graag wonen? Ben benieuwd hoor.
Gaat Peacy nou verhuizen?
Tzippie! Lieverd van me, ben blij dat ik niet de enige ben die de boel laat verleppen.....
Suus, succes met je sollicitatie meid, ik hoop voor je dat dit is waar je al die tijd naar gezocht hebt.
Yez, ik duim voor je hoor! En ook voor Suus trouwens, ik gun het jullie echt van harte.
Enne.....ik kan even niet ontdekken wie Apatura is
Wat een verdrietige toestand vanmiddag.....'t was een mooie dienst, wel enigzins godsdienstig en daar ben ik niet zo van, maar het paste wel precies bij haar. Heb veel steun gehad aan een andere vriendin van mijn vriendin (wij zijn dan weer geen vriendinnen, maar kunnen wel goed overweg samen), die zelf net een boel ellende achter de rug heeft. Wel fijn om samen te kunnen huilen. Ik maak me wel een beetje druk om m'n vriendin. Ik hoop zo dat ze nu eindelijk wat rust krijgt, dat is haar zo vreselijk gegund. Met haar dochter en die vriendin gaan we een dagje plannen om iets te gaan doen met z'n 4-tjes.
Pfoeh, zal blij zijn als Macho zo thuis komt, even een stevige knuffel.
Missy, wat spannund! Hoop voor je dat dit 't is want in dit plaatsje wilden jullie toch graag wonen? Ben benieuwd hoor.
Gaat Peacy nou verhuizen?
Tzippie! Lieverd van me, ben blij dat ik niet de enige ben die de boel laat verleppen.....
Suus, succes met je sollicitatie meid, ik hoop voor je dat dit is waar je al die tijd naar gezocht hebt.
Yez, ik duim voor je hoor! En ook voor Suus trouwens, ik gun het jullie echt van harte.
Enne.....ik kan even niet ontdekken wie Apatura is
Wat een verdrietige toestand vanmiddag.....'t was een mooie dienst, wel enigzins godsdienstig en daar ben ik niet zo van, maar het paste wel precies bij haar. Heb veel steun gehad aan een andere vriendin van mijn vriendin (wij zijn dan weer geen vriendinnen, maar kunnen wel goed overweg samen), die zelf net een boel ellende achter de rug heeft. Wel fijn om samen te kunnen huilen. Ik maak me wel een beetje druk om m'n vriendin. Ik hoop zo dat ze nu eindelijk wat rust krijgt, dat is haar zo vreselijk gegund. Met haar dochter en die vriendin gaan we een dagje plannen om iets te gaan doen met z'n 4-tjes.
Pfoeh, zal blij zijn als Macho zo thuis komt, even een stevige knuffel.
maandag 20 augustus 2012 om 19:19
Ik vond t tijd voor een wat stoerdere (maar toch lieflijke) nick. Vandaar deze.
De vorige was een (deel) bedenksel van Waldemar Bonsels.
Arnhem is zo'n gave stad. Ik kom er te weinig. Het is dat het duur is om te wonen anders hadden we er denk ik wle een huis gekocht.
Hier waait het eindelijk door het huis. Gelukkig maar want t was vanmiddag echt niet meer koel te noemen in huis (25,5 graden).
M'n lief wil wel vaker tabouleh eten.
En Yez: ik heb limo 2.0 gemaakt. Nu issie nog lekkerder.
en voor iedereens
De vorige was een (deel) bedenksel van Waldemar Bonsels.
Arnhem is zo'n gave stad. Ik kom er te weinig. Het is dat het duur is om te wonen anders hadden we er denk ik wle een huis gekocht.
Hier waait het eindelijk door het huis. Gelukkig maar want t was vanmiddag echt niet meer koel te noemen in huis (25,5 graden).
M'n lief wil wel vaker tabouleh eten.
En Yez: ik heb limo 2.0 gemaakt. Nu issie nog lekkerder.
en voor iedereens
Been there, done that, got the T-shirt.