TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
quote:missy_acy schreef op 20 augustus 2012 @ 19:37:

:blob: :blob:

Vin belt net: "Ja, ik heb een bod gedaan. En ze gaan denk ik wel akkoord."

:blob:

Gefeliciteerd Missy!! Waauw goed nieuws zeg!!
Jeetje, wat een nieuws allemaal!

Yv!!!!!!! Van harte!!!!! Zit helemaal te stuiteren hier!

Missy!!! Cool!!! Spannend!!!

Grobs, fijn je weer te zien, heb je gemist! En ego-en MAG! Sterker, 't MOET!!
Meesje lief, hou jij jezelf daar ook dan aan?

Egootje van mij:

DP is 3! Ik vind t verschrikkelijk! 3!!! Het laatste jaar voordat ze naar school gaat! Het laatse jaar ultieme vrijheid met z'n 3en hier. Dan is ze heeeeele dagen weg, niet thuis. Op school. Kan wel janken. Sterker nog, ik moet janken. M'n kleine stoere meis is groot! Was net baby foto's aan t kijken. Ze is nu echt niet meer dat frummeltje.
Gaat snel he.. Nu al 3 jaartjes .
Word genegeerd . Fijn hoor .
Neeeeee!!

Ze zijn uit de onderhandeling gekomen!!!!!! Vin heeft een huis, onder voorbehoud, gekocht!!! Ikwil gillen!!!
Jaaa!! Gefeliciteerd X-D!!!

Jaaaaaaaaa

En negeren bedoel ik thuis, niet in ons kluphuis Missy!
O, thuis?
Ja, thuis ja.

Alleen m'n pa praatte tegen mij.

Net nog een flinke ruzie.

Tja,

thuiskomen is niet fijn .
Missy, gefeliciteerd!!! Wat heerlijk voor je.

En Yvonne ook gefeliciteerd!! Ik ben zo blij voor je. Ik zal voor je duimen dat het een fijne zwangerschap wordt.

Grobs, wat fijn dat je weer terug bent. Wat akelig dat er zoveel nare dingen achter elkaar gebeuren, maar echt, ook bij slechte dingen: this too shall pass.

Suus, het gaat je lukken hoor, die sollicitatie. En bij een eventuele rotopmerking denk je gewoon: en jou sla ik bij de eerste de beste gelegenheid op je gezicht. Lucht op, joh!

Peacy, was je notabene 5 minuten lopen bij me vandaan! Lag het hele grasveld rond de Witte Villa weer vol zonaanbidders? Ik ben er nauwelijks uit geweest vandaag, anders waren we elkaar misschien zomaar tegen het lijf gelopen zonder het ooit geweten te hebben. Grappige gedachte. Kom de volgende keer maar een kop koffie halen.

Iedereen

Als we verhuisd zijn kom je maar vaak logeren!!
Peacy , lees net je laatste post pas. Sterkte hoor!
quote:grobbekuiken schreef op 20 augustus 2012 @ 17:28:

Tzippie! Lieverd van me, ben blij dat ik niet de enige ben die de boel laat verleppen.....

Ik laat niks verleppen hoor ik kom hier gewoon nauwelijks meer, ook Hasse88, Scamp, Molly74, MJDH, TAM en Shahla zie ik nooit meer. Het kluphuis heeft leegloop!
Sri: wij zaten rechts voor en daar was het rustig. Toen we richting de bios liepen, lag het hele veld vol!
Hasse komt minder. Scamp hoop ik dat ze nog wel eens langskomt. TAM komt heeel sporadisch nog wel eens langs..

Verder leegloop inderdaad
quote:peacy schreef op 20 augustus 2012 @ 21:50:

Hasse komt minder. Scamp hoop ik dat ze nog wel eens langskomt. TAM komt heeel sporadisch nog wel eens langs..

Verder leegloop inderdaadHasse dan net zo vaak/niet zo vaak als ik. Scamp en TAM heb ik al maanden niet gezien.
Scamp heeft niemand al maanden gezien. Die is bij Yorkie aan het vieren dat Engeland zo goed bevalt!
quote:peacy schreef op 20 augustus 2012 @ 21:57:

Scamp heeft niemand al maanden gezien. Die is bij Yorkie aan het vieren dat Engeland zo goed bevalt!Dat weet ik, dat heb ik jullie toen verteld...
Klopt . En daar ben ik ook heel blij om
Och, de leegloop zal van de winter vast weer volloop worden.
quote:missy_acy schreef op 20 augustus 2012 @ 21:45:

Als we verhuisd zijn kom je maar vaak logeren!!

Lees dit net pas..

Kom wel een x-tje logeren ;-)!
Ik dacht ook dat het aan de zomervakantie lag..
Eeeeeehm?

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
quote:missy_acy schreef op 20 augustus 2012 @ 22:25:

Eeeeeehm?

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxNou, een beetje van het padje, zou ik zo denken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven