Werk & Studie alle pijlers

Oppepper nodig (studie)

17-08-2012 12:37 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Zoals sommigen van jullie weten ben ik mijn studie aan het afronden. Het is van groot belang dat ik het haal want ik zit aan mijn 10 jaar grens.

Nu heb ik heel hard gewerkt en ondanks wat relatie dipjes de afgelopen tijd toch een heel mooi verslag ingeleverd. Mijn coaches waren enthousiast en ik had er een goed gevoel over. Het zou eindelijk klaar zijn!

Nu krijg ik dus vanmorgen bericht dat het niet goedgekeurd is. En dat ik nog HEEL VEEL moet toevoegen. En ik heb nog maar vier dagen! Ik ben er letterlijk ziek van en elke keer als ik naar de lijst met opmerkingen kijk draait mijn maag zich om. Ik ben zo bang dat ik het niet af krijg!

Ik heb mezelf gezegd tot rust komen en om 11 uur die laptop weer open en aan de slag. Op de een of andere manier word ik een soort van apatisch als ik achter mijn laptop ga zitten. Er komt helemaal niks uit me en mijn armen voelen zwaar en slap.

Dus ik ben maar even een halfuurtje gaan hardlopen en mezelf om 12 uur weer achter de laptop gezet. Weer hetzelfde gevoel.

Nu ben ik echt even helemaal in paniek. Als ik het niet ga redden stel ik zoveel mensen teleur, verlies ik zoveel geld, heb ik zoveel tijd verprutst. Maar als ik zie hoeveel ik nog moet klap ik volledig dicht.

Wie geeft me die schop onder mijn kont. Het lukt me zelf eventjes niet
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Hoe gaat het nu lieverd?
Liever elitair dan een pauper!
Ha Bladora,

Hoe gaatie nu?
en niet steeds zeggen dat je het veeeel vind (ook niet in je hoofd) want dan lijkt het alleen maar meer. niet aan denken, gewoon gaan met die banaan en niet nadenken. over vier dagen ben je er vanaf!

Succes!
Is het gelukt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven