Vriend heeft me zonet in een park in foetushouding gelaten

20-08-2012 22:22 290 berichten
Alle reacties Link kopieren
We liepen door het park met de hond. Vriend vertelt dat hij twijfelt. Ik reageer geschrokken. We hebben geen enkele problemen. Begin te huilen en vraag waarom. Dan stort mijn wereld in, hij vertelt me dat er een ander is. NOOIT heb ik dit gedacht of vermoed. Ik ging hysterisch huilen en heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken Mensen vormde zich om ons heen en keken. Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld. Een hele lieve vrouw heeft me getroost. Vriend is na het op de grond laten vallen en gras eruit trekken weggelopen. Vrouw heeft me naar huis gelopen. Vriend is vertrokken. Ik heb alles gebroken in huis en zijn kleren liggen nu in een hoopje in de tuin. Was van plan ze in de fik te steken maar twijfel nu. Hij neemt niet op, reageert nergens op, zijn familie weet niet waar hij is. Hij is zeker bij haar nu. Hoe kan hij me dit aandoen? Na alles wat ik voor hem heb gedaan? Hoe?
quote:Vilma schreef op 20 augustus 2012 @ 22:34:

[...]

Als hij bekend is met het opvliegende karakter van TO kan ik het me wel voorstellen

Beter een graspol naar je hoofd gesmeten krijgen dan een gietijzeren poffertjespan.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Het is toch nog geen tijd voor Vrijmiboto?
668, the neighbour of the Beast
Is dit weer 1 uit de Noorse bossen?

Zo niet: sterkte!
Vilma, voortschrijdend inzicht
Snap je gevoelens wel maar waarom moet dat in het park, logisch dat je vriend weg loopt. Waarom bel je hem nog? Hij zei dus in eerste instantie dat hij twijfelde (tussen jou en haar?) waarschijnlijk heeft hij zijn keuze gemaakt toen hij jou als een baby is het gras zag liggen...
Ach jee..... En met deze ervaring zal vriend van TO de volgende relatie vast per sms beëindigen...
Om 19.30 uur vroeg je je nog af wat het krijgen van een kind met je relatie zou doen, nou, daar hoef je je nu dan geen zorgen meer over te maken.

Ik geloof helemaal niks van dit hele verhaal. En als het wel zo is, dan moet je echt hulp gaan zoeken.
En je denkt dus dat hij bij 'haar' is.

Wie is zij?
quote:VotesforLeo schreef op 20 augustus 2012 @ 22:34:

Ik heb een deja vu van Willemijn uit de aflevering op de manege en dat ze op de grond ligt te krijsenWillemijn
Dit soort gedrag kan ik me nog voorstellen als je alleen in huis bent, maar niet 'en public'.

(oftewel: dat heb ik volgens mij ook wel eens gedaan, het schreeuwen, janken, op de grond liggen gedoe dan, niet het kapotmeppen van alles wat los en vast zit).

Sterkte TO, het zal echt heel kut voelen op dit moment en vast nog een tijdje daarna, maar tijd heelt alle wonden en voor je het weet merk je weer dat je kunt lachen om het leven
Herkenbaar! Ik schiet altijd spontaan in de foetushouding als ik moet afwassen of de administratie moet doen.

Is volgens mij weinig tegen te doen.
Ik vraag me wel af waarom je zo expliciet beschrijft hoe hysterisch je wel niet was.

Sterkte ermee.
Normaal gesproken ben ik best een normaal persoon maar er knapte op dat moment gewoon iets. Dat ik te ver ben gegaan zie ik nu ook wel in! De pijn is niet minder. Als je denkt dat alles goed is komt de klap hard. Gisteravond bij mijn ouders geweest, zitten praten over wel of geen kinderen. Dat doe je toch niet als je twijfels hebt? Heel veel gesprekken over ons, toekomstplannen en dan heb ik het over een week geleden. En het ergste er is een ander. En ik weet nog niks verder. Hoe lang, waarom wie. Ik blijf bellen en hij blijft niet opnemen. Zo wanhopig voel ik me nu.

[...]

Als hij bekend is met het opvliegende karakter van TO kan ik het me wel voorstellen

Beter een graspol naar je hoofd gesmeten krijgen dan een gietijzeren poffertjespan.
sterkte!
Haha, schaam je je nou niet kapot?

Ik moest er hard om lachen in ieder geval.

Leuk verzonnen.

& zo niet; fuck.

Wordt volwassen en deal with it. Neem eerst avondje pauze. Hij gaat nu echt niet opnemen.

bedenk vanavond een goed plan/bedenk wat jij wil/bedenk jezelf ook waarom je nu zo bent geschrokken en een beetje bent gek geworden.. lijkt mij dat er dan al langer spanningen zijn geweest..

en wanneer jij er rustig over kan praten bel jij hem op/laat je een bericht achter dat jullie moeten praten, enzovoorts.
Ik ben net gescheiden , en ja als je partner verteld dat hij een ander hebt kun je raar reageren. Ik dan niet in het park gelegen.

Maar ik heb wel een partij zitten gillen , het moest er gewoon uit! Ieder persoon uit het weer anders. Je kan het er beter meteen uit gooien dan het bij je te houden.
En als je nog een uur geleden na zat denken of je wel kinderen wilde, komt dit natuurlijk rauw op je dak vallen
quote:Julus schreef op 20 augustus 2012 @ 22:31:

Als je wanhopig bent, zo in je ziel geraakt wordt, dan kun je gekke dingen doen. Het had erger gekund. Ik vraag me af hoe de meesten hier zouden reageren, als je te horen krijgt dat je verleden, heden en toekomst niet zijn zoals je dacht!

Beetje overtrokken dit. Het is een einde relatie geen dodelijke ziekte zeg, kom op!

Hier hebben we denk ik allemaal in het leven weleens mee te maken gehad.

Maar haar reactie is zo debiel, dat ik als ik haar ex was geweest ook zou vluchten. Denk zelfs dat de hond zich wel een beetje geneerde.

Neemt niet weg dat het erg verdrietig is voor TO
Ja en?
quote:Julus schreef op 20 augustus 2012 @ 22:31:

Als je wanhopig bent, zo in je ziel geraakt wordt, dan kun je gekke dingen doen. Het had erger gekund. Ik vraag me af hoe de meesten hier zouden reageren, als je te horen krijgt dat je verleden, heden en toekomst niet zijn zoals je dacht!

Inderdaad. Ik ben een aantal weken geleden aan de kant gezet per sms dus weet een beetje hoe je je voelt op dit moment. Het was niet de beste reactie die je op zo'n moment kunt geven, maar ik weet niet hoe ik in jouw situatie had gereageerd. Vind het vreemd dat hij dit verteld in het park aan je. Had hij dit niet beter thuis kunnen vertellen. Niet dat dat de boodschap minder pijnlijk had gemaakt.

Spullen kapot maken heeft geen zin. Drijf je je vriend (ex) alleen maar verder weg mee. Hoe moeilijk het ook is hou de eer aan jezelf.

[...]

Beter een graspol naar je hoofd gesmeten krijgen dan een gietijzeren poffertjespan.Dát zal het zijn!
To is wellicht het enorm afhankelijke type, dan wil je nog weleens wat meer overtrokken reageren. En als dat als zo was tijdens de relatie, dan is dat wel een puntje om aan te werken ja. Vriend heeft vast nu geen twijfels meer, hoe lullig ook voor to.
Laat maar.

Verkeerd gelezen.
Ik zou ook weglopen, met hond.

Zo gedragen kinderen zich ook. Dacht dat je dat niet leuk vond. Gevalletje, de pot verwijten dat de ketel zwart ziet.
OMG, echt. Bloemen en gras uittrekken? Foetushouding in het park?

Als dit echt is, wens ik je veel sterkte toe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven