Vriend heeft me zonet in een park in foetushouding gelaten
maandag 20 augustus 2012 om 22:22
We liepen door het park met de hond. Vriend vertelt dat hij twijfelt. Ik reageer geschrokken. We hebben geen enkele problemen. Begin te huilen en vraag waarom. Dan stort mijn wereld in, hij vertelt me dat er een ander is. NOOIT heb ik dit gedacht of vermoed. Ik ging hysterisch huilen en heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken Mensen vormde zich om ons heen en keken. Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld. Een hele lieve vrouw heeft me getroost. Vriend is na het op de grond laten vallen en gras eruit trekken weggelopen. Vrouw heeft me naar huis gelopen. Vriend is vertrokken. Ik heb alles gebroken in huis en zijn kleren liggen nu in een hoopje in de tuin. Was van plan ze in de fik te steken maar twijfel nu. Hij neemt niet op, reageert nergens op, zijn familie weet niet waar hij is. Hij is zeker bij haar nu. Hoe kan hij me dit aandoen? Na alles wat ik voor hem heb gedaan? Hoe?
maandag 20 augustus 2012 om 22:35
maandag 20 augustus 2012 om 22:36

Dit soort gedrag kan ik me nog voorstellen als je alleen in huis bent, maar niet 'en public'.
(oftewel: dat heb ik volgens mij ook wel eens gedaan, het schreeuwen, janken, op de grond liggen gedoe dan, niet het kapotmeppen van alles wat los en vast zit).
Sterkte TO, het zal echt heel kut voelen op dit moment en vast nog een tijdje daarna, maar tijd heelt alle wonden en voor je het weet merk je weer dat je kunt lachen om het leven
(oftewel: dat heb ik volgens mij ook wel eens gedaan, het schreeuwen, janken, op de grond liggen gedoe dan, niet het kapotmeppen van alles wat los en vast zit).
Sterkte TO, het zal echt heel kut voelen op dit moment en vast nog een tijdje daarna, maar tijd heelt alle wonden en voor je het weet merk je weer dat je kunt lachen om het leven

maandag 20 augustus 2012 om 22:37
Normaal gesproken ben ik best een normaal persoon maar er knapte op dat moment gewoon iets. Dat ik te ver ben gegaan zie ik nu ook wel in! De pijn is niet minder. Als je denkt dat alles goed is komt de klap hard. Gisteravond bij mijn ouders geweest, zitten praten over wel of geen kinderen. Dat doe je toch niet als je twijfels hebt? Heel veel gesprekken over ons, toekomstplannen en dan heb ik het over een week geleden. En het ergste er is een ander. En ik weet nog niks verder. Hoe lang, waarom wie. Ik blijf bellen en hij blijft niet opnemen. Zo wanhopig voel ik me nu.
Haha, schaam je je nou niet kapot?
Ik moest er hard om lachen in ieder geval.
Leuk verzonnen.
& zo niet; fuck.
Wordt volwassen en deal with it. Neem eerst avondje pauze. Hij gaat nu echt niet opnemen.
bedenk vanavond een goed plan/bedenk wat jij wil/bedenk jezelf ook waarom je nu zo bent geschrokken en een beetje bent gek geworden.. lijkt mij dat er dan al langer spanningen zijn geweest..
en wanneer jij er rustig over kan praten bel jij hem op/laat je een bericht achter dat jullie moeten praten, enzovoorts.
Ik moest er hard om lachen in ieder geval.
Leuk verzonnen.
& zo niet; fuck.
Wordt volwassen en deal with it. Neem eerst avondje pauze. Hij gaat nu echt niet opnemen.
bedenk vanavond een goed plan/bedenk wat jij wil/bedenk jezelf ook waarom je nu zo bent geschrokken en een beetje bent gek geworden.. lijkt mij dat er dan al langer spanningen zijn geweest..
en wanneer jij er rustig over kan praten bel jij hem op/laat je een bericht achter dat jullie moeten praten, enzovoorts.
maandag 20 augustus 2012 om 22:38
quote:Julus schreef op 20 augustus 2012 @ 22:31:
Als je wanhopig bent, zo in je ziel geraakt wordt, dan kun je gekke dingen doen. Het had erger gekund. Ik vraag me af hoe de meesten hier zouden reageren, als je te horen krijgt dat je verleden, heden en toekomst niet zijn zoals je dacht!
Beetje overtrokken dit. Het is een einde relatie geen dodelijke ziekte zeg, kom op!
Hier hebben we denk ik allemaal in het leven weleens mee te maken gehad.
Maar haar reactie is zo debiel, dat ik als ik haar ex was geweest ook zou vluchten. Denk zelfs dat de hond zich wel een beetje geneerde.
Neemt niet weg dat het erg verdrietig is voor TO
Als je wanhopig bent, zo in je ziel geraakt wordt, dan kun je gekke dingen doen. Het had erger gekund. Ik vraag me af hoe de meesten hier zouden reageren, als je te horen krijgt dat je verleden, heden en toekomst niet zijn zoals je dacht!
Beetje overtrokken dit. Het is een einde relatie geen dodelijke ziekte zeg, kom op!
Hier hebben we denk ik allemaal in het leven weleens mee te maken gehad.
Maar haar reactie is zo debiel, dat ik als ik haar ex was geweest ook zou vluchten. Denk zelfs dat de hond zich wel een beetje geneerde.
Neemt niet weg dat het erg verdrietig is voor TO
Ja en?
quote:Julus schreef op 20 augustus 2012 @ 22:31:
Inderdaad. Ik ben een aantal weken geleden aan de kant gezet per sms dus weet een beetje hoe je je voelt op dit moment. Het was niet de beste reactie die je op zo'n moment kunt geven, maar ik weet niet hoe ik in jouw situatie had gereageerd. Vind het vreemd dat hij dit verteld in het park aan je. Had hij dit niet beter thuis kunnen vertellen. Niet dat dat de boodschap minder pijnlijk had gemaakt.
Spullen kapot maken heeft geen zin. Drijf je je vriend (ex) alleen maar verder weg mee. Hoe moeilijk het ook is hou de eer aan jezelf.
Inderdaad. Ik ben een aantal weken geleden aan de kant gezet per sms dus weet een beetje hoe je je voelt op dit moment. Het was niet de beste reactie die je op zo'n moment kunt geven, maar ik weet niet hoe ik in jouw situatie had gereageerd. Vind het vreemd dat hij dit verteld in het park aan je. Had hij dit niet beter thuis kunnen vertellen. Niet dat dat de boodschap minder pijnlijk had gemaakt.
Spullen kapot maken heeft geen zin. Drijf je je vriend (ex) alleen maar verder weg mee. Hoe moeilijk het ook is hou de eer aan jezelf.