Vriend heeft me zonet in een park in foetushouding gelaten

20-08-2012 22:22 290 berichten
Alle reacties Link kopieren
We liepen door het park met de hond. Vriend vertelt dat hij twijfelt. Ik reageer geschrokken. We hebben geen enkele problemen. Begin te huilen en vraag waarom. Dan stort mijn wereld in, hij vertelt me dat er een ander is. NOOIT heb ik dit gedacht of vermoed. Ik ging hysterisch huilen en heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken Mensen vormde zich om ons heen en keken. Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld. Een hele lieve vrouw heeft me getroost. Vriend is na het op de grond laten vallen en gras eruit trekken weggelopen. Vrouw heeft me naar huis gelopen. Vriend is vertrokken. Ik heb alles gebroken in huis en zijn kleren liggen nu in een hoopje in de tuin. Was van plan ze in de fik te steken maar twijfel nu. Hij neemt niet op, reageert nergens op, zijn familie weet niet waar hij is. Hij is zeker bij haar nu. Hoe kan hij me dit aandoen? Na alles wat ik voor hem heb gedaan? Hoe?
quote:chocs schreef op 20 augustus 2012 @ 22:38:

En als je nog een uur geleden na zat denken of je wel kinderen wilde, komt dit natuurlijk rauw op je dak vallenDat snap ik, maar nog steeds heb je wel een beetje heel erg debiel en overtrokken gereageerd natuurlijk.
Wat heb je voor hem gedaan dan TO?
Desina, ga hem nou niet plat bombarderen met telefoontjes. Elke actie die je doet, drijft hem verder van je af! Je bent echt veel te afhankelijk! Met elke belletje of sms-je wordt hij zekerder van zijn zaak.
Ik kan me best voorstellen dat als je te horen krijgt dat jouw vent met een ander gaat/is. Dat de grond onder je voeten wordt weggeslagen.

Snap ook erg goed dat hij dit in een park heeft verteld, omdat je dus emotioneel erg heftig reageert. Maar omdat hij dit wellicht weet, had hij niet moeten weglopen.

Hoelang waren jullie samen(wonend)?
Ik wilde zeggen 'Houd de eer aan jezelf', maar ja...

Ik snap heel goed dat je je gekwetst voelt, had het begrepen als je als een viswijf had staan schreeuwen of hem een klap in het gezicht had gegeven, maar dit?

Lijkt me nou niet echt leeftijdsadequaat gedrag...

Als hij zelf al vertelt dat er een ander is, is het al afgelopen.

Dan is het nu belangrijk om jezelf weer bij elkaar te rapen en vooruit te kijken!
quote:desina schreef op 20 augustus 2012 @ 22:37:

Normaal gesproken ben ik best een normaal persoon maar er knapte op dat moment gewoon iets. Dat ik te ver ben gegaan zie ik nu ook wel in! De pijn is niet minder. Als je denkt dat alles goed is komt de klap hard. Gisteravond bij mijn ouders geweest, zitten praten over wel of geen kinderen. Dat doe je toch niet als je twijfels hebt? Heel veel gesprekken over ons, toekomstplannen en dan heb ik het over een week geleden. En het ergste er is een ander. En ik weet nog niks verder. Hoe lang, waarom wie. Ik blijf bellen en hij blijft niet opnemen. Zo wanhopig voel ik me nu.

en die vragen blijven nu dus onbeantwoord. Je kan beter eerst rustig blijven om antwoord te krijgen en daarna je gevoelns toe laten (THUIS)

Ik zou hem niet meer bellen hoor, lekker afwachten tot hij belt( hij heeft toch zijn spullen nodig)
Ik vind het toch altijd bijzonder dat er mensen zijn die in hun meest dramatische moment toch nog, door de donkeren krochten van hun gedachten heen, plots zo bij zinnen zijn dat ze spontaan een Viva-account aanmaken.

Dat zou toch wel het laatste zijn waar ik aan zou denken op het moment dat mijn hele wereld plus omstreken compleet ingestort zou zijn. Bijzonder......

Maar goed.... Meid, welkom op het forum!
Ik vind het toch altijd bijzonder dat er mensen zijn die in hun meest dramatische moment toch nog, door de donkeren krochten van hun gedachten heen, plots zo bij zinnen zijn dat ze spontaan een Viva-account aanmaken.

Dat zou toch wel het laatste zijn waar ik aan zou denken op het moment dat mijn hele wereld plus omstreken compleet ingestort zou zijn. Bijzonder......

Maar goed.... Meid, welkom op het forum!
quote:Marels schreef op 20 augustus 2012 @ 22:35:

Het is toch nog geen tijd voor Vrijmiboto?Nee, maar wel voor de Maavboto!
Wow....

Wat een heftige reactie.... Wat doe je nu?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:galadriel schreef op 20 augustus 2012 @ 22:42:

Ik kan me best voorstellen dat als je te horen krijgt dat jouw vent met een ander gaat/is. Dat de grond onder je voeten wordt weggeslagen.

Snap ook erg goed dat hij dit in een park heeft verteld, omdat je dus emotioneel erg heftig reageert. Maar omdat hij dit wellicht weet, had hij niet moeten weglopen.

Hoelang waren jullie samen(wonend)?Dat deed TO zelf. incl. onschuldige plantjes en bloemetjes
Het is altijd makkelijk om iemand klein te maken....ze heeft heftig gereageerd en verteld dat open en eerlijk. Prima als je zelf nooit zo zult reageren maar iemand zo de grond intrappen zoals hier gebeurd lijkt me niet nodig?
De verkering is uit, er gaat echt niemand dood ook al doet dit jou enorm veel verdriet en pijn. Ok?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ben je nu helemaal alleen? Is er niemand die je gezelschap kan komen houden, of kun je misschien naar je ouders?
Ik neem aan dat het park waar jullie liepen dicht bij huis was en ik vraag me dan ook af of er bekenden om je heen stonden? Misschien ook wel kinderen in de buurt die zich rot zijn geschrokken?
Echt.....ik heb in tijden niet zo gelachen!

Kom op, dat hier nog serieus op gereageert wordt. Een uur eleden zat ze nog aan kinderen te denken en die tussentijd is dit allemaal gebeurt....kan toch niet.
quote:desina schreef op 20 augustus 2012 @ 22:37:

Normaal gesproken ben ik best een normaal persoon maar er knapte op dat moment gewoon iets. Dat ik te ver ben gegaan zie ik nu ook wel in! De pijn is niet minder. Als je denkt dat alles goed is komt de klap hard. Gisteravond bij mijn ouders geweest, zitten praten over wel of geen kinderen. Dat doe je toch niet als je twijfels hebt? Heel veel gesprekken over ons, toekomstplannen en dan heb ik het over een week geleden. En het ergste er is een ander. En ik weet nog niks verder. Hoe lang, waarom wie. Ik blijf bellen en hij blijft niet opnemen. Zo wanhopig voel ik me nu.

Stop maar even met hem proberen te bellen.

Ruim de zooi op en neem een douche en kom tot jezelf.
Twijfels hier
Ik ben een keer bijna psychotisch geraakt omdat mijn toenmalige vriend het totaal onverwachts uitmaakte. Heb het echt oprecht helemaal niet zien aankomen. En als je dan al niet de meest stabiele persoonlijkheid hebt, kan het enorm erin hakken.

Ik neem aan dat ze het echt niet voor de gein doet of zo. En het is heel sneu dat ze zo haar waardigheid verliest.....maar dat zal ze zelf ook wel vinden.

Vind het van vriend ook niet zo netjes om het 'en public' uit te maken en mede te delen dat er een ander is, om vervolgens weg te lopen.

Nooit gehoord van crime passionnel? Ze is heus niet de eerste noch de laatste die zichzelf verliest na het verliezen van de relatie.
I have my fears but they do not have me
@ chocs....dat bedoel ik... ik kan niet geloven dat dit echt is, vind het wel heel grappig, ik zie het al helemaal voor me...
quote:Gisselle schreef op 20 augustus 2012 @ 22:31:

Hoe reageerde de hond toen je zo lag te schreeuwen, dat beest is zeker wel geschrokken?
quote:chocs schreef op 20 augustus 2012 @ 22:46:

Echt.....ik heb in tijden niet zo gelachen!

Kom op, dat hier nog serieus op gereageert wordt. Een uur eleden zat ze nog aan kinderen te denken en die tussentijd is dit allemaal gebeurt....kan toch niet.Tja kan, maar je zal je maar écht even zo ontieglijk kut voelen.
quote:Caro_22 schreef op 20 augustus 2012 @ 22:46:

Ben je nu helemaal alleen? Is er niemand die je gezelschap kan komen houden, of kun je misschien naar je ouders?Dit.
TO ga even onder een (lauwe) douche staan en probeer te ontspannen. Je bent jezelf gek aan het maken. Je bent nu te emotioneel voor antwoorden of iets anders, zelfs als hij ze nu zou geven. En geen antwoord zou nu goed voor jou zijn. Ben lief voor jezelf. En niet in de fik zetten die kleren, want je fikt inderdaad heel de buurt af als je niet uitkijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven