Vriend heeft me zonet in een park in foetushouding gelaten

20-08-2012 22:22 290 berichten
Alle reacties Link kopieren
We liepen door het park met de hond. Vriend vertelt dat hij twijfelt. Ik reageer geschrokken. We hebben geen enkele problemen. Begin te huilen en vraag waarom. Dan stort mijn wereld in, hij vertelt me dat er een ander is. NOOIT heb ik dit gedacht of vermoed. Ik ging hysterisch huilen en heb me op de grond laten vallen, gras en bloemen uit de grond getrokken Mensen vormde zich om ons heen en keken. Uiteindelijk heb ik me in een foetushouding opgerold en hysterisch gehuild en geschreeuwd in het grasveld. Een hele lieve vrouw heeft me getroost. Vriend is na het op de grond laten vallen en gras eruit trekken weggelopen. Vrouw heeft me naar huis gelopen. Vriend is vertrokken. Ik heb alles gebroken in huis en zijn kleren liggen nu in een hoopje in de tuin. Was van plan ze in de fik te steken maar twijfel nu. Hij neemt niet op, reageert nergens op, zijn familie weet niet waar hij is. Hij is zeker bij haar nu. Hoe kan hij me dit aandoen? Na alles wat ik voor hem heb gedaan? Hoe?
Er was eens een vrouw met een hondje

ze liepen heel vredig een rondje

toen pingde haar lover

doei! die ander is toffer

en dat was als vuur bij haar lontje
Ahhhhhhh, ik hou van dit Forum!
Sri en Lucretia!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:lucretiatox schreef op 20 augustus 2012 @ 23:34:

Er was eens een vrouw met een hondje

ze liepen heel vredig een rondje

toen pingde haar lover

doei! die ander is toffer

en dat was als vuur bij haar lontjeMooi!
quote:saaaaar81 schreef op 20 augustus 2012 @ 22:28:

Ik had je een mep in je bakkes gegeven bij zulk hysterisch gedrag.

In foetushouding nog wel.En af laten koelen in de vijver.
Ben ik nou de enige die bij de topictitel dacht: VRIEND HEEFT ME ZONET IN EEN PARK IN FOETUSHOUDING ......

GENOMEN.

Of is dat mijn oversexte geest en moet ik met Freud gaan praten.
quote:appagante schreef op 20 augustus 2012 @ 23:13:

Voordat je vertrekt.... Bedankt dat je me van mijn bug hebt afgeholpen!!!

Toch was het wel knus, ik en mijn alterego... Ik zal mijn motto aanpassen. Van harte! (Al zal ik je echo wel missen!)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Is dat gras erg beschadigd?
quote:jeane_avril schreef op 20 augustus 2012 @ 23:39:

Ben ik nou de enige die bij de topictitel dacht: VRIEND HEEFT ME ZONET IN EEN PARK IN FOETUSHOUDING ......

GENOMEN.

Of is dat mijn oversexte geest en moet ik met Freud gaan praten.Ik dacht het ook. Vond het wat bijzonder.
@jeane_avril: Nou ik las niet 'genomen' maar bij het lezen van de titel dacht ik wel dat het een opdracht was van de vriend: "In de foetushouding, Desina! NU!" En dat ie haar vervolgens een aantal uur zo had laten liggen.
Het stelt me gerust dat ik niet de enige ben met zulke associaties.
quote:NYC schreef op 20 augustus 2012 @ 23:40:

@jeane_avril: Nou ik las niet 'genomen' maar bij het lezen van de titel dacht ik wel dat het een opdracht was van de vriend: "In de foetushouding, Desina! NU!" En dat ie haar vervolgens een aantal uur zo had laten liggen.Hele aparte fantasie, wil jij het nummer van Freud
Jullie kunnen het bij zijn dochter proberen!
quote:jeane_avril schreef op 20 augustus 2012 @ 23:42:

[...]

Hele aparte fantasie, wil jij het nummer van Freud Haha, ja denk dat ik die in dit geval ook wel kan gebruiken ja
quote:jeane_avril schreef op 20 augustus 2012 @ 23:42:

Het stelt me gerust dat ik niet de enige ben met zulke associaties.Jou wel ja. En wie kan er voor al die therapie betalen? Juist, de hardwerkende belastingbetaler.
oke, ik snap dat je je kut voelt dat je vriend het heeft uitgemaakt en is vreemd gegaan, maar om je nou zo te gedragen? Menig persoon zou je op deze manier meteen laten afvoeren naar een psychiather.

En sorry als ik het best wel vreemd vind dat ten eerste kennelijk niet je pc, laptop of smartphone hebt gesloopt. Ten tweede dat je kennelijk ineens wel in staat bent om dan gelijk ff op het forum te moeten gaan melden dat je totaal door het lint bent gegaan. Terwijl je wel kan nagaan dat personen hier je gedrag nergens op vinden slaan.
Ja inderdaad, de vriend van to had haar op zijn minst kunnen afzetten bij de PAAZ-afdeling in de buurt.
In het park lag een vrouw als een foetus

Het publiek stond te kijken in meutes

Wat zei nu die guit

Mijn vriend maakte het uit

Maar ik denk dat ze hartstikke teut is
Er was eens een TO met twijfelende kinderwens

legde haar twijfel voor aan de viva medemens

werd een half uur later al verlaten

had zelf niets in de gaten

En stak nog net niet haar buurt in de hens
Lady V en Lemoos! Waar halen jullie het vandaan!
Oke... Even serieus wat een belachelijke reacties ze vraagt toch niet om te reageren op de manier waarop ze zich gedragen heeft... Echt sommige mensen hebben denk ik thuis niks beters te doen en halen hun energie uit t afzeiken van mensen.... Vind t echt onrespectvol.

TO heel veel sterkte. Begrijp dat t een enorme klap voor je is... Maar wees sterk!!!!
quote:sri schreef op 20 augustus 2012 @ 23:29:

[...]

Er was eens een vrouw op het forum

die werd op een avond krankjorum

haar vriend dumpte haar

in het park, zonneklaar

en zij schoot in de stress om dat stuk schoremApplaus! Dat metrum! Ik lig nu helemaal te foetussen van bewondering!
Flauw. Niet eens grappig.
Die gedichten altijd, Ge-wel-dig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven