Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
dinsdag 21 augustus 2012 om 07:47
Lang niet geschreven maar nu zie ik opeens dat Banba zo'n leuke poppenwagen aanbiedt. Ik heb wel interesse, maar woon totaal niet in de buurt. Voor werk kom ik nog wel eens in Arnhem. Hoeveel km is het vanaf daar, ook nog fors denk ik? Zou je evt willen opsturen samen met die boerderij? Als ze nog niet weg zijn natuurlijk en je ze aan mij kwijt wil...
Ik zal straks mijn weggevertjes nog een keer neerzetten, forum nu mobiel.
Ik zal straks mijn weggevertjes nog een keer neerzetten, forum nu mobiel.
if we all light up, we can scare away the dark...
dinsdag 21 augustus 2012 om 11:52
Hier ook nog even een lijst met spulletjes;
Roze hello kitty loopauto (wieltjes moeten wel even zandvrij gemaakt worden)
Paarse tuniek, Etam, Maat M
Lichtblauwe rok, merkloos, maat 38 ongeveer
Zwarte knoopjurk, maat S
Vest met capuchon, maar XL, valt eerder als L, C&A
Blauw bloemenjurkje, wat ouder, H&M, maat S
Bruin doorknoopjurkje, ongeveer maat S
Linnen streepbroek, WE, maat 38
Korte broek bruin, maat S
Rokje zwart, Vero Moda, maat 36, nooit gedragen
Bloemenjurkje, Clockhouse, maat XS, maar kan ook prima als S
Zwart shirt, witte borduursels, maat 36 C&A
Zwart shirt, Clockhouse, maat 36?
Lange jurk, Zeeman, maat 42
Groen rokje, maar 36 H&M, nooit gedragen
Life Line afritsbroek, maat 36
Korte broek, wit, maat S
Wit overhemd, maat L, Cedarwoord State
Vestje grijs, Hema, maat M, valt meer als S, mouwen beginnen iets te lubberen.
Lange zwarte rok, clockhouse, heel oud, soepelvallend
Groen haltershirt, maat M, valt eerder als S, Basic Equipment
Beige korte broek, maat S
Ruit rokje, maat 34, H&M
Groene knielange rok, maat 38, Yessica
Brei boek gereserveerd voor mamavanthijs
Dit is het album met de foto's
foto's
Roze hello kitty loopauto (wieltjes moeten wel even zandvrij gemaakt worden)
Paarse tuniek, Etam, Maat M
Lichtblauwe rok, merkloos, maat 38 ongeveer
Zwarte knoopjurk, maat S
Vest met capuchon, maar XL, valt eerder als L, C&A
Blauw bloemenjurkje, wat ouder, H&M, maat S
Bruin doorknoopjurkje, ongeveer maat S
Linnen streepbroek, WE, maat 38
Korte broek bruin, maat S
Rokje zwart, Vero Moda, maat 36, nooit gedragen
Bloemenjurkje, Clockhouse, maat XS, maar kan ook prima als S
Zwart shirt, witte borduursels, maat 36 C&A
Zwart shirt, Clockhouse, maat 36?
Lange jurk, Zeeman, maat 42
Groen rokje, maar 36 H&M, nooit gedragen
Life Line afritsbroek, maat 36
Korte broek, wit, maat S
Wit overhemd, maat L, Cedarwoord State
Vestje grijs, Hema, maat M, valt meer als S, mouwen beginnen iets te lubberen.
Lange zwarte rok, clockhouse, heel oud, soepelvallend
Groen haltershirt, maat M, valt eerder als S, Basic Equipment
Beige korte broek, maat S
Ruit rokje, maat 34, H&M
Groene knielange rok, maat 38, Yessica
Brei boek gereserveerd voor mamavanthijs
Dit is het album met de foto's
foto's
dinsdag 21 augustus 2012 om 12:44
een tijdje terug las ik hier iets over iemand die een skippy koe zocht van de kruidvat, maar dat die nergens te krijgen meer was. Nu staat er hier een dag aanbieding van zo'n beest:
http://www.kidsdeals.nl/? ... 63&4dsid=2&4dkn=promo2web
Heb geen idee of het dezeflde prijsklasse is, maar kwma het toevallig tegen, dus dacht laat ik het maar even melden!
http://www.kidsdeals.nl/? ... 63&4dsid=2&4dkn=promo2web
Heb geen idee of het dezeflde prijsklasse is, maar kwma het toevallig tegen, dus dacht laat ik het maar even melden!
dinsdag 21 augustus 2012 om 14:39
Ha allemaal,
TIjdje niet geschreven! Zaza, gefeliciteerd! Fijne kraamtijd toegewenst! EN je komt hier vast wel van je spulletjes af! Italie, lukt het nog om de motivatie te vinden te blijven solliciteren? Hier scriptie opnieuw ingeleverd, met hele kleine aanpassingen. Zal dus geen briljant cijfer worden. Coordinator vond dat ik maar met begeleiders moest praten om eruit te komen. Tsja. We wachten af.
In de aanbieding:
- Twee toetsenborden
More to come als ik echt ga verhuizen!
TIjdje niet geschreven! Zaza, gefeliciteerd! Fijne kraamtijd toegewenst! EN je komt hier vast wel van je spulletjes af! Italie, lukt het nog om de motivatie te vinden te blijven solliciteren? Hier scriptie opnieuw ingeleverd, met hele kleine aanpassingen. Zal dus geen briljant cijfer worden. Coordinator vond dat ik maar met begeleiders moest praten om eruit te komen. Tsja. We wachten af.
In de aanbieding:
- Twee toetsenborden
dinsdag 21 augustus 2012 om 15:16
quote:UCchick1990 schreef op 21 augustus 2012 @ 14:39:
Italie, lukt het nog om de motivatie te vinden te blijven solliciteren? Hier scriptie opnieuw ingeleverd, met hele kleine aanpassingen. Zal dus geen briljant cijfer worden. Coordinator vond dat ik maar met begeleiders moest praten om eruit te komen. Tsja. We wachten af.
Nee, motivatie is nu tot totaal nulpunt gedaald. Heb net een halve reep chocolade naar binnen gepropt omdat ik weer een afwijzing binnen heb. zucht.
Zelfs voor banen waarvan ik denk dat iedere idioot het kan word ik afgewezen.
Maar goed, heb weer 4 open solliciatie bedacht dus ga die vanavond met vriendlief samen schrijven ( hij is er beter in dan ik, vooral motivatie bedenken is zo lastig. denk nl niet dat ik wordt aangenomen als ik als motivatie schrijf: Omdat ik geld moet hebben en toch ergens moet werken).
Jammer dat het zo gelopen is voor je. Hopelijk komt er toch nog een beetje een leuk cijfer uit. Maar je was sowieso geslaagd toch?
Nu maar hopen dat je snel wat hoort en dat alles dan achter de rug is.
Italie, lukt het nog om de motivatie te vinden te blijven solliciteren? Hier scriptie opnieuw ingeleverd, met hele kleine aanpassingen. Zal dus geen briljant cijfer worden. Coordinator vond dat ik maar met begeleiders moest praten om eruit te komen. Tsja. We wachten af.
Nee, motivatie is nu tot totaal nulpunt gedaald. Heb net een halve reep chocolade naar binnen gepropt omdat ik weer een afwijzing binnen heb. zucht.
Maar goed, heb weer 4 open solliciatie bedacht dus ga die vanavond met vriendlief samen schrijven ( hij is er beter in dan ik, vooral motivatie bedenken is zo lastig. denk nl niet dat ik wordt aangenomen als ik als motivatie schrijf: Omdat ik geld moet hebben en toch ergens moet werken).
Jammer dat het zo gelopen is voor je. Hopelijk komt er toch nog een beetje een leuk cijfer uit. Maar je was sowieso geslaagd toch?
dinsdag 21 augustus 2012 om 15:20
quote:italie_meisje schreef op 21 augustus 2012 @ 15:16:
[...]
Balen zeg... Ja, sowieso geslaagd, de ene begeleider wilde 6,5 geven de ander 8. Dus eerder de vraag hoe goed slaag ik. Maar goed, dat is even wat minder van belang, ik heb dat papiertje nodig! En anders langstudeerboete.... En daarnaast moet ik dankzij dit gedoe mijn rechten scriptie in 3 weken schrijven (slik), gelukkig wel over hetzelfde onderwerp. Dus al eindje op weg. Maar toch. Stom.
Succes met je open sollicitaties vanavond! Dat je maar veel motivatie inspiratie krijgt!
[...]
Balen zeg... Ja, sowieso geslaagd, de ene begeleider wilde 6,5 geven de ander 8. Dus eerder de vraag hoe goed slaag ik. Maar goed, dat is even wat minder van belang, ik heb dat papiertje nodig! En anders langstudeerboete.... En daarnaast moet ik dankzij dit gedoe mijn rechten scriptie in 3 weken schrijven (slik), gelukkig wel over hetzelfde onderwerp. Dus al eindje op weg. Maar toch. Stom.
Succes met je open sollicitaties vanavond! Dat je maar veel motivatie inspiratie krijgt!
dinsdag 21 augustus 2012 om 15:27
quote:UCchick1990 schreef op 21 augustus 2012 @ 15:20:
[...]
En daarnaast moet ik dankzij dit gedoe mijn rechten scriptie in 3 weken schrijven (slik), gelukkig wel over hetzelfde onderwerp. Dus al eindje op weg. Maar toch. Stom.
Oei, dat wordt dan idd flink aanpoten. Hard aan het werk dus. Succes. gelukkig ben je dan lekker klaar, dat is ook een fijne gedachte.
[...]
En daarnaast moet ik dankzij dit gedoe mijn rechten scriptie in 3 weken schrijven (slik), gelukkig wel over hetzelfde onderwerp. Dus al eindje op weg. Maar toch. Stom.
Oei, dat wordt dan idd flink aanpoten. Hard aan het werk dus. Succes. gelukkig ben je dan lekker klaar, dat is ook een fijne gedachte.
dinsdag 21 augustus 2012 om 16:50
Isles, je pakketje is binnen!! Heel erg bedankt, ehct super.
Lekker veel lees voer voor op het balkon en de vakantie.
vriend past de broek vanavond even.
En nu mogen we weer extra zuinig gaan doen want vriend heeft een stuk van zijn ondertand afgebroken. Echt k*t. Tandarts gebeld en kan pas volgende week terecht, dag voor de vakantie moest er nog om zeuren ook want eigenlijk kon het niet. Ik vroeg nog of het niet eerder kon, want op internet staat overal dat als je binnen 48 uur bent dat de tand dan geplakt kan worden indien mogenlijk ( heeft hij ook met zijn boventand gehad, verder wel goed gebit hoor). Nee volgens haar had je daar niks aan.
Morgen gaat hij mijn tandarts eens bellen.
Zelf gok ik dat plakken gewoon goedkoper is, daar doen ze bij zijn tandarts niet aan, dat is een grote fabriek waar je echt een nummertje bent. Mijn tandarts is een kleintje, veel gemoedelijker.
Lekker veel lees voer voor op het balkon en de vakantie.
vriend past de broek vanavond even.
En nu mogen we weer extra zuinig gaan doen want vriend heeft een stuk van zijn ondertand afgebroken. Echt k*t. Tandarts gebeld en kan pas volgende week terecht, dag voor de vakantie moest er nog om zeuren ook want eigenlijk kon het niet. Ik vroeg nog of het niet eerder kon, want op internet staat overal dat als je binnen 48 uur bent dat de tand dan geplakt kan worden indien mogenlijk ( heeft hij ook met zijn boventand gehad, verder wel goed gebit hoor). Nee volgens haar had je daar niks aan.
Morgen gaat hij mijn tandarts eens bellen.
Zelf gok ik dat plakken gewoon goedkoper is, daar doen ze bij zijn tandarts niet aan, dat is een grote fabriek waar je echt een nummertje bent. Mijn tandarts is een kleintje, veel gemoedelijker.
dinsdag 21 augustus 2012 om 17:52
Pff succes bij de tandarts, zitten we deze week ook weer... man moet een kroon en natuurlijk is dat duurder dan wat onze verzekering dekt...
Hier ook weer 4 afwijzingen deze week. Ik reageer ook op alles wat ik met gemak zou moeten kunnen doen. Maar nee, je past dan niet "in het profiel" ..
De headhunter met wie ik deze week een afspraak had was wel heel positief, dus wie weet... laten we hopen dat zijn opdrachtgever een gesprek met me wil. Zou tijd worden.
Isles. Je pakketje kwam vandaag binnen. Superblij mee!! Pas alles op het kleinste shirtje na, maar die past mijn zus wel. Ook bedankt namens haar dus!
UCchick... succes met rechten! Even flink doorbijten en aanpoten en dan ben je er vanaf. Over een jaar lach je hier om!
Hier ook weer 4 afwijzingen deze week. Ik reageer ook op alles wat ik met gemak zou moeten kunnen doen. Maar nee, je past dan niet "in het profiel" ..
De headhunter met wie ik deze week een afspraak had was wel heel positief, dus wie weet... laten we hopen dat zijn opdrachtgever een gesprek met me wil. Zou tijd worden.
Isles. Je pakketje kwam vandaag binnen. Superblij mee!! Pas alles op het kleinste shirtje na, maar die past mijn zus wel. Ook bedankt namens haar dus!
UCchick... succes met rechten! Even flink doorbijten en aanpoten en dan ben je er vanaf. Over een jaar lach je hier om!
dinsdag 21 augustus 2012 om 18:10
dinsdag 21 augustus 2012 om 18:27
quote:UCchick1990 schreef op 21 augustus 2012 @ 14:39:
Ha allemaal,
In de aanbieding:
- Twee toetsenborden
Dat je dus slecht begeleid bent door een docent van de opleiding had hij geen boodschap aan? Hoe schraal is dat dan.
Hier is het pakje voor marels de deur uit.
Ha allemaal,
In de aanbieding:
- Twee toetsenborden
Dat je dus slecht begeleid bent door een docent van de opleiding had hij geen boodschap aan? Hoe schraal is dat dan.
Hier is het pakje voor marels de deur uit.
dinsdag 21 augustus 2012 om 19:01
dinsdag 21 augustus 2012 om 19:35
quote:Marels schreef op 21 augustus 2012 @ 19:03:
Waar woon je brittania ?
Midden van het land.
Wil je alleen de bakjes? Die kunnen natuurlijk wel op de post.
Britviva@hotmail.com is misschien makkelijk
Waar woon je brittania ?
Midden van het land.
Wil je alleen de bakjes? Die kunnen natuurlijk wel op de post.
Britviva@hotmail.com is misschien makkelijk
dinsdag 21 augustus 2012 om 19:42