La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
Ze twittert in ieder geval, zou wel mobiel zijn.
Ik was vergeten dat ik kan toveren
Oink oink.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mefs, je hebt een nieuwe ava! Tempelier geworden?
MEFS wisselt vaker van ava dan van onderbroek volgens mij.
quote:keetje_stippel schreef op 21 augustus 2012 @ 15:42:

MEFS wisselt vaker van ava dan van onderbroek volgens mij.
Heksje ziek?

Ik was net op t cb. De jongste moest prikken. Komen we daar, zie ik plots uitslag bij peuter in haar nek.

Nu kan dat warmte uitslag zijn, maar uit voorzorg is er dus niet geprikt. Ergens wel fijn. Als hij ziek zou worden ervan is dat natuurlijk niet fijn als t zo warm is voor hem.
Lieke werkt volgens mij harder dan ik doe.
Vond hier net nog bij het opruimen een oude brief wat ik "haar" had geschreven. Volgens mij is het al 3 jaar oud.
We zijn vanmorgen in het sprookjesbos geweest, Mason wilde naar de boom, heks, reus en djaak! Maar ik geloof dat het halftamme roodborstje nog de grootste attractie was, hij dook gewoon het sprookjesbos in achter vogel aan.
Missy, ik vraag me wat af. Mag ik het posten in het sub?
Yes!
Werk jij matth0? Waar haal je de tijd vandaan om ons te stalken dan?
Done.
Mrs. Ook voor jou heb ik een vraag Komt ie in het sub!
Spannend zo, niet?
quote:mrsstanleywalker schreef op 21 augustus 2012 @ 15:46:

Werk jij matth0? Waar haal je de tijd vandaan om ons te stalken dan? Ja ik werk maar bij lange na niet zoveel als Lieke denk ik.
MEFSje zal nu ondertussen wel onderweg zijn naar de huisarts. Toi toi toi.
quote:mrsstanleywalker schreef op 21 augustus 2012 @ 15:46:

Werk jij matth0? Waar haal je de tijd vandaan om ons te stalken dan? Die heeft een b(l)oeiende carrière als trol...
Er is ook iemand die altijd nare berichten op twitter naar Lieke stuurt, gewoon slecht om dat te doen.
Volgens mij werkt die troll helegaar niet.
quote:mrsstanleywalker schreef op 21 augustus 2012 @ 16:24:

Volgens mij werkt die troll helegaar niet.Hij heeft het anders knap druk met gehaat worden... ook een waardevolle besteding van je leven.
Ach, hij doet maar. Ooit moet ie het toch weleens beu worden en bij zichzelf denken: "Waar ben ik in Godsnaam mee bezig!"?
quote:sri schreef op 21 augustus 2012 @ 15:41:

Mefs, je hebt een nieuwe ava! Tempelier geworden?Dat ben ik altijd geweest
Hij werkt niet. Hij heeft een uitkering en zit dat en nacht achter zijn computer maar vieze plaatjes te kijken en vrouwen te stalken. Hij geilt erop. En dan rukkuuuuhhhhhhh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven