Bar Too Much ***** 199 *****
dinsdag 21 augustus 2012 om 16:42
Mir, geflapperstaart! ( weet niet wat ermet het forum is,maar ben dus hele middag bezig geweest erop te komen, grrrr.... )
Afijn, yess, still alive and kicking en jullie gelukkig ook, scheelt weer een hoop gehannes, hebben we al genoeg, whoehahaha!
Ga de hekesenketel eens aantrappen, eens zien wat die wil brouwen vandaag..
Afijn, yess, still alive and kicking en jullie gelukkig ook, scheelt weer een hoop gehannes, hebben we al genoeg, whoehahaha!
Ga de hekesenketel eens aantrappen, eens zien wat die wil brouwen vandaag..
dinsdag 21 augustus 2012 om 17:09
dinsdag 21 augustus 2012 om 17:37
Waarom horen wij dat altijd te laat....... van die feessies bij Fantastico..... ik wil ook een feessie.....
Vanmiddag mooi wel 2 paar nieuwe schoenen gekocht, helemaal blij ben ik, maar nu moet ik die ouwe weggooien van dochter, nououo, ik dacht het niet hè. ik ben zo'n trut, die zooooo moeilijk afstand kan doen van, wat lekker zit..... dilemma, dilemma......
Vanmiddag mooi wel 2 paar nieuwe schoenen gekocht, helemaal blij ben ik, maar nu moet ik die ouwe weggooien van dochter, nououo, ik dacht het niet hè. ik ben zo'n trut, die zooooo moeilijk afstand kan doen van, wat lekker zit..... dilemma, dilemma......
dinsdag 21 augustus 2012 om 23:42
Hahaha Wies, zit je je helemaal te verlekkeren op wat Yet allemaal komt trakteren?
Naast dat het vandaag een feestelijke dag was vanwege mijn jarige kind, was het ook feestelijk omdat ik vandaag alweer 3 maanden gestopt ben met roken.
Kom maar met die veren............
Naast dat het vandaag een feestelijke dag was vanwege mijn jarige kind, was het ook feestelijk omdat ik vandaag alweer 3 maanden gestopt ben met roken.
Kom maar met die veren............
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 22 augustus 2012 om 09:58
woensdag 22 augustus 2012 om 10:24