TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
dinsdag 21 augustus 2012 om 19:01
dinsdag 21 augustus 2012 om 19:11
3/4 gangenmenu gemaakt door superlief vriendje. En dat terwijl ik per ongeluk een inktvlek op de bank heb weten te maken. Hij is nu al lichter maar nog wel een beetje zichtbaar...
Ik heb een lief vriendje.
Hier is het ondertussen benauwd warm aan het worden, bleh.
Ik heb een lief vriendje.
Hier is het ondertussen benauwd warm aan het worden, bleh.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 21 augustus 2012 om 19:19
Wat een schetie die vriend van jou New!
Hier nog wat tips:
http://www.omaweetraad.co ... ek=vlekken&label=Inkt
Wie weet helpt het?
Hier nog wat tips:
http://www.omaweetraad.co ... ek=vlekken&label=Inkt
Wie weet helpt het?
dinsdag 21 augustus 2012 om 19:21
quote:peecee schreef op 21 augustus 2012 @ 19:17:
Ja ik merk dat ik ontstekingen heb...loop al 4 dagen met verhoging en voel mij koortsig......En voel al mijn gewrichten.
Ja geef mij maar wat afkoeling....
Midden sep weer op controle.....ben benieuwd......Dat lijkt me een hele nare chronische aandoening, omdat je er zo weinig tegen kan doen. Heb je met vochtig weer niet ook meer last?
Ja ik merk dat ik ontstekingen heb...loop al 4 dagen met verhoging en voel mij koortsig......En voel al mijn gewrichten.
Ja geef mij maar wat afkoeling....
Midden sep weer op controle.....ben benieuwd......Dat lijkt me een hele nare chronische aandoening, omdat je er zo weinig tegen kan doen. Heb je met vochtig weer niet ook meer last?
dinsdag 21 augustus 2012 om 19:25
Nee valt wel mee.....ik geef mezelf elke week een injectie en slik wel veel med.
Maar sosm dan heb ik er even weer meer last van. Vroeger zaten veel mensen met reuma in een rolstoel ivm vergroeiingen.
Maar daar heb je nu med. voor........en dan werkt dat alleen als je snel met die medicatie begint. Zodra het bekent is dat je reuma heb.
Maar sosm dan heb ik er even weer meer last van. Vroeger zaten veel mensen met reuma in een rolstoel ivm vergroeiingen.
Maar daar heb je nu med. voor........en dan werkt dat alleen als je snel met die medicatie begint. Zodra het bekent is dat je reuma heb.
dinsdag 21 augustus 2012 om 19:36
Zo 3 jaar.....Maar ik weet als ik een periode veel heb gedaan een terug val krijg.....Dat neem ik maar voor lief.....want ik ben dol op wandelen en hardlopen.
Zolang het kan doe ik het.....ook al zijn ze daar niet blij mee.
Die spuiten is bagger.....daar zit chemo in. Veel een klein beetje maar in het begin had ik er vreselijk haaruitval van.
Nu niet meer........Hoe is het met jou verder?
Zolang het kan doe ik het.....ook al zijn ze daar niet blij mee.
Die spuiten is bagger.....daar zit chemo in. Veel een klein beetje maar in het begin had ik er vreselijk haaruitval van.
Nu niet meer........Hoe is het met jou verder?
dinsdag 21 augustus 2012 om 19:49
Hmmmm, klinkt behoorlijk heftig hoor, sterkte! Wat me wel opvalt is dat je zegt dat men niet blij is dat je zoveel beweegt. Je zou juist denken dat je de boel daar in ieder geval soepeler mee houdt. Heeft zeker met een verhoogd risico op ontstekingen te maken?
Tja, onkruid vergaat niet hè
Behalve dat is nog last heb van kriebelhoest ben ik aardig door die verkoudheid heen gekomen. Ben alweer anderhalve week aan het werk en het is net of de vakantie alweer máánden geleden is. Jammer vind ik dat altijd, het nagenieten duurt vaak maar zo kort.
Verder gaat het eigenlijk wel goed met me, we stomen weer dapper verder. Merk wel dat ik wat downer ben dan anders, niet depri of zo, maar gewoon nergens echt veel zin in. Komt waarschijnlijk omdat ik voor de vakantie zoveel gewerkt heb en ik een beetje moeite heb om eens op m'n strepen te gaan staan wat dat aangaat, hoewel ik dat wel steeds meer doe.
Tja, onkruid vergaat niet hè
Behalve dat is nog last heb van kriebelhoest ben ik aardig door die verkoudheid heen gekomen. Ben alweer anderhalve week aan het werk en het is net of de vakantie alweer máánden geleden is. Jammer vind ik dat altijd, het nagenieten duurt vaak maar zo kort.
Verder gaat het eigenlijk wel goed met me, we stomen weer dapper verder. Merk wel dat ik wat downer ben dan anders, niet depri of zo, maar gewoon nergens echt veel zin in. Komt waarschijnlijk omdat ik voor de vakantie zoveel gewerkt heb en ik een beetje moeite heb om eens op m'n strepen te gaan staan wat dat aangaat, hoewel ik dat wel steeds meer doe.
dinsdag 21 augustus 2012 om 20:01
quote:peacy schreef op 21 augustus 2012 @ 19:49:
Hay dames!! Ik ga denk ik morgen opruimen. Donderdag weer naar school..
Mooi! Sleutel laat ik achter onder de mat, emmer en zeem staan in de voorraadkast, schoonmaaksmurrie onderin het aanrechtkastje, daar liggen ook de schone theedoeken en vaatdoekjes. Nog iets vergeten? Ehm......o ja, stofzuiger staat ook in de voorraadkast!
Nee hoor, grapje!
Spannend, weer naar school, heb je er een beetje zin in?
Hay dames!! Ik ga denk ik morgen opruimen. Donderdag weer naar school..
Mooi! Sleutel laat ik achter onder de mat, emmer en zeem staan in de voorraadkast, schoonmaaksmurrie onderin het aanrechtkastje, daar liggen ook de schone theedoeken en vaatdoekjes. Nog iets vergeten? Ehm......o ja, stofzuiger staat ook in de voorraadkast!
Nee hoor, grapje!
Spannend, weer naar school, heb je er een beetje zin in?