schoenen

22-08-2012 08:58 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel paar schoenen hebben jullie incl alle slippers enZ

Ik heb 4 paar laarzen met hak

1 paar slippers

En 2 paar sportschoenen

Oja en nog een paar fitness schoenen

Ik kom uit op 8 :p
Wow Khemam! Ik ben onder de indruk!
400 paar zou ik niet trekken....ik wil al mijn schoenen met enige regelmaat dragen.

Merk ook dat ik met mijn huidige 42 paar bijna verzadigd ben (op die nude-kleurige pumps na)
Hebben jullie aaaal die schoenen ook nog regelmatig aan?
Nee, sommigen zitten niet lekker.. maar ik vind het zo leuk ze te hebben. (en als zitschoenen te gebruiken)
Oooooo, ik ga dit topic echt aan m'n man laten lezen! Hij loopt altijd te mieren dat ik schoenen weg moet doen, want het zijn er veel te veel. Wat niet zo is, want ik kom niet verder dan 3 paar slippers, 2 paar gympen en 4 paar laarzen. Als ik jullie lijstjes zie, dan heb ik nog een lange weg te gaan!
quote:lolly-pop schreef op 22 augustus 2012 @ 14:21:

Hiltje!! Ik wil jouw paarse pumps van Ralph Lauren!! Zijn ze van afgelopen winter? Ik heb ze in het zwart en ze zijn zo mooi! Zo'n spijt dat ik ze niet in het paars heb gekocht...

.

Ik denk niet dat het dezelfden zijn, de mijne heb ik al een paar jaar. En draag ik ook eigenlijk niet meer omdat ik nu ook paarse suede van Sergio Rossi heb.

Ben trouwens nog een paar cognackleurige suede laarzen van Anna van Toorn vergeten. Dat maakt 43.

Ik denk dat ik van de 43 paar, en zo'n 35 paar meerdere keren per jaar aan heb en dan nog 5 paar misschien 1 keer en 3 paar die ik niet draag maar wel zou moeten dragen want ze zijn zo mooi. En ik heb natuurlijk favorieten die ik regelnmatig draag.
quote:khemam schreef op 22 augustus 2012 @ 15:15:

Richting 400 paar dan denk ik. Waar laat een mens 400 paar schoenen?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik denk rond de 20 ongeveer. In elk geval te veel vind ik, maar ja, vind het te lastig om te bepalen wat er dan weg moet.
Jeetje... lol, ik heb dan weinig hoor... 1 paar schoenen die ik dagelijks draag (nike air max classic), 3 paar nette schoen (1xwit, 1xzwart, 1x camel) en een paar pantoffels...
quote:merano schreef op 22 augustus 2012 @ 23:52:

[...]

Waar laat een mens 400 paar schoenen?

In mijn schoenen/kledingkamer, gangkast, berging, en onder mijn bed.

We hebben dit huis zelf gebouwd dus ipv een walkin closet heb ik maar gelijk een aangrenzende kamer geeist met ruimte voor een complete boetiek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven