schoenen

22-08-2012 08:58 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel paar schoenen hebben jullie incl alle slippers enZ

Ik heb 4 paar laarzen met hak

1 paar slippers

En 2 paar sportschoenen

Oja en nog een paar fitness schoenen

Ik kom uit op 8 :p
hahaha wil je dat echt weten?

Ik heb alleen al 3 paar slippers, een hele boel pumps, laarzen met hakken, laarzen zonder hakken, sneakers, hardloopschoenen uhm... pantoffels? :P

En het domme is, ik loop bijna altijd op dezelfde schoenen (drie verschillende soorten sneakers)..
Never give up on anybody... Miracles happen every day
Oei..............

Zeker 8 paar met hoge hakken, 3 of 4 paar met lage hakken, 3 paar slippers/sandalen, geen idee hoeveel ballerina´s, 4 of 5 paar laarzen, 4 paar dichte schoenen, 2 paar wandelschoenen. Volgens mij heb ik het dan wel ver gehad.

Ik koop per seizoen een paar schoenen en gooi maar zelden wat weg. Er staat dus genoeg wat ik nooit aandoe.
Ik denk dat ik zo rond de 50/60 paar schoenen heb...

Heel véél ballerina's overigens. Dan nog zeker 3 paar slippers, 6 paar laarzen, 2 paar gympen, 10 paar pumps, nog een paar sandalen, paar héle hoge hakken en nog wat ander spul.
Ik denk dat ik rond de 50 paar heb. En dan heb ik recent wel eea weggedaan. Geen idee hoeveel van welk soort, veel laarzen en pumps in ieder geval!
Ik ben gestopt met tellen toen ik 150 paar had... Heb ik wel jaren over gedaan om zo'n verzameling te krijgen. Ik heb vanalles in allerlei kleuren. Ik ben echt gek op schoenen!
- Wandelschoenen: 1 paar;

- Gewone schoenen: 3 paar;

- Laarzen: 3 paar;

- Open schoenen: 3 paar;

- Pantoffels: 2 paar;

- Slippers: 3 paar.

Dus 15 paar.

En dat vind ik nog best veel, maar dat is maar weinig met sommige aantallen die ik hier lees
@ ilovemyshoes: en hoe maak je dagelijks de keuze tussen meer dan 150 paar als ik vragen mag? Denk niet dat ik zou kunnen kiezen tussen zoveel
@flutzel; Ik kijk gewoon wat er bij mijn outfit staat. Heb ook best veel kleding...Ik draag bijna iedere dag een ander paar!
Een paar of 10.

Ik heb een vraag voor degenen met heeeeel veel schoenen: is meer dan de helft niet uit de mode? Als ik denk aan schoenen die ik 4 jaar terug had, denk ik, '' die had ik nu niet meer aan kunnen doen, qua fashionstyle'. Hoe zit dat bij jullie?
Ruim 50 paar.... voornamelijk laarzen.
Ik heb zo'n honderd paar laarzen en schoenen exclusief slippers, sportschoenen en wandelschoenen. Trouwens niet alles hier liggen want door meerdere verhuizingen staan er 2 verhuisdozen vol bij mijn ouders. Soms ga ik daar even shoppen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Veel. Laten we het daar maar op houden
15 paar ongeveer : laarzen kuitlaarzen ,enkellaazen ,pumps ,neukme-hakken ,gewone platte ,balerina's , slippers enz
@ Septembergirl

De schoenen die ik heb zijn nog steeds 'in'.

Schoenen die ik zelf helemaal geweldig vind en misschien niet meer kunnen i.v.m mode, draag ik toch. Boeit me niet zoveel eigenlijk.
quote:SeptemberGirl schreef op 22 augustus 2012 @ 09:51:

Een paar of 10.

Ik heb een vraag voor degenen met heeeeel veel schoenen: is meer dan de helft niet uit de mode? Als ik denk aan schoenen die ik 4 jaar terug had, denk ik, '' die had ik nu niet meer aan kunnen doen, qua fashionstyle'. Hoe zit dat bij jullie?Ik koop meestal tijdloze schoenen mbt de stijl, mooie nette laarzen, enkellaarsjes, pumps in alle kleuren, cowboy boots. Alleen de heel erg puntige van een paar jaar geleden kunnen niet meer, maar de meesten zinjn nog prima te dragen! Voordeel is ook met zoveel schoen dat ze nooit 'af' raken. Laatst nog had ik laarzen aan die ik zo'n 5 jaar geleden gekocht heb, zegt mn vriendin wow wat een toffe schoenen zeg, waar heb je die gekocht?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
De schoenen die uit zijn staan gewoon te wachten tot ze weer in zijn.
Ohhh, wat hebben jullie veel schoenen! Behalve TO dan...

Lijkt me heerlijk!!!!
This is not kosher!
Okay....houd je vast...even uit mijn hoofd:

zwarte lakpumps van LK Bennett

zwarte pumps met gouden gesp van Gucci

zwarte half hoge pums van Hugo Boss

zwarte suede pumps van Tod's

zwarte met witte bloemen pumps van Paul Smith

zwarte pumps met kruisbandje van onbekend merk

zwart-witte slingbacks van onbekend merk

bruine pumps van Manfield

bruine pumps van YSL

bruine pumps van Paul Smith

bronzen pumps van Gucci

rode suede pumps van Sergio Rossi

paarse suede pumps van Sergio Rossi

roze suede pumps van Sergio Rossi

groene suede pumps van Sergio Rossi

oranje leren pumps van Sergio Rossi

gouden avondpumps van Sergio Rossi

witte pumps van Dior

paarse suede pumps van Ralph Lauren

wedges met swirl print van Paul Smith

groene wedges van onbekend merk

taupe suede wedges van Van den Assem

witte leren sleehak met peeptoe van Julie Dee

gele suede sleehak met peeptoe van Fred de la B.

donkerblauwe suede sleehak van Tod's

rode ballerina's van Tod's

grijze ballerina's van Tod's

bruine flatjes van Sergio Rossi

blauwe flatjes met studs van Van den Assem

zwarte suede ballerina's van Hugo Boss

beige sandaaltjes van Unisa

sandaaltjes met kraaltjes van onbekend merk

zwarte platte laarzen van Scapa

zwarte platte over knee laarzen van Manfield

bruine laarzen met hak van onbekend merk

bronzen laarzen met hak van Hugo Boss

leverkleurige laarzen van Walk in the Park

blauwe over knee laarzen van dr Adams

zwarte enkellaarsjes met hoge hak van Ash

taupe suede enkellaarsjes met hoge hak van Ash

Beige sneakers van Puma

snakeprint sneakers van Dior

Dat is het geloof ik wel....even optellen: 42 inclusief laarsjes en sandaaltjes

En ja, ik ben mbt schoenen merkengeil. Maar ik heb ze allemaal uit de sale of van MP voor een fractie van de oorspronkelijke prijs.

En het lijkt veel, maar ik mis bijvoorbeeld nog echt een paar nude-kleurige pumps, ik heb niet veel pumps met plateau en of peeptoe, ik heb nog zwarte laarzen met hoge hak nodig en ik kan nog wel meer enkellaarsjes gebruiken.

Voordeel is ook dat schoenen nauwelijks meer slijten omdat je veel afwisselt en ik heb bij elke kledingcombi meerdere schoenen die erbij passen.
Ik heb nude pumps met peeptoe van Unisa met een plateau (ben je in een keer klaar met je wensenlijst Hiltje ). Zitten als pantoffels.
Hiltje, uit je hoofd!! Wow.

quote:SeptemberGirl schreef op 22 augustus 2012 @ 10:49:

Hiltje, uit je hoofd!! Wow.

Ja....het is zeg maar bijna een soort van hobby geworden.....die schoenentic van mij

Ik kan ook helemaal uitgelaten zijn als ik weer een nieuw paar heb.

(Ben zo blij dat ik niet ook nog een tassentic heb)
dan heb ik ook een hele kast vol, hoeveel weet ik niet meer..

sowieso 2 laarzen met hakken, 4 platte laarzen, 1 pump, 4 sneakers, 3 gympen, 5 paar ballerina's 3 paar slippers, dat was het denk ik wel:) misschien ook wel meer, maar geregeld gooi wat dingen weg
Hiltje!! Ik wil jouw paarse pumps van Ralph Lauren!! Zijn ze van afgelopen winter? Ik heb ze in het zwart en ze zijn zo mooi! Zo'n spijt dat ik ze niet in het paars heb gekocht...

Ik heb ook veel, heeeel veel schoenen. Geen idee hoeveel, ga deze winter een kast maken waar ik ze allemaal op uit kan stallen. Weet zeker dat er schoenen tevoorschijn komen waarvan ik niet wist dat ik ze had. Gooi ook heel snel dingen weg, dus ik draag ze echt allemaal.
Richting 400 paar dan denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven