schoenen
woensdag 22 augustus 2012 om 09:07
hahaha wil je dat echt weten?
Ik heb alleen al 3 paar slippers, een hele boel pumps, laarzen met hakken, laarzen zonder hakken, sneakers, hardloopschoenen uhm... pantoffels?
En het domme is, ik loop bijna altijd op dezelfde schoenen (drie verschillende soorten sneakers)..
Ik heb alleen al 3 paar slippers, een hele boel pumps, laarzen met hakken, laarzen zonder hakken, sneakers, hardloopschoenen uhm... pantoffels?
En het domme is, ik loop bijna altijd op dezelfde schoenen (drie verschillende soorten sneakers)..
Never give up on anybody... Miracles happen every day
woensdag 22 augustus 2012 om 09:15
Oei..............
Zeker 8 paar met hoge hakken, 3 of 4 paar met lage hakken, 3 paar slippers/sandalen, geen idee hoeveel ballerina´s, 4 of 5 paar laarzen, 4 paar dichte schoenen, 2 paar wandelschoenen. Volgens mij heb ik het dan wel ver gehad.
Ik koop per seizoen een paar schoenen en gooi maar zelden wat weg. Er staat dus genoeg wat ik nooit aandoe.
Zeker 8 paar met hoge hakken, 3 of 4 paar met lage hakken, 3 paar slippers/sandalen, geen idee hoeveel ballerina´s, 4 of 5 paar laarzen, 4 paar dichte schoenen, 2 paar wandelschoenen. Volgens mij heb ik het dan wel ver gehad.
Ik koop per seizoen een paar schoenen en gooi maar zelden wat weg. Er staat dus genoeg wat ik nooit aandoe.
woensdag 22 augustus 2012 om 09:40
woensdag 22 augustus 2012 om 09:56
Ik heb zo'n honderd paar laarzen en schoenen exclusief slippers, sportschoenen en wandelschoenen. Trouwens niet alles hier liggen want door meerdere verhuizingen staan er 2 verhuisdozen vol bij mijn ouders. Soms ga ik daar even shoppen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
woensdag 22 augustus 2012 om 10:02
quote:SeptemberGirl schreef op 22 augustus 2012 @ 09:51:
Een paar of 10.
Ik heb een vraag voor degenen met heeeeel veel schoenen: is meer dan de helft niet uit de mode? Als ik denk aan schoenen die ik 4 jaar terug had, denk ik, '' die had ik nu niet meer aan kunnen doen, qua fashionstyle'. Hoe zit dat bij jullie?Ik koop meestal tijdloze schoenen mbt de stijl, mooie nette laarzen, enkellaarsjes, pumps in alle kleuren, cowboy boots. Alleen de heel erg puntige van een paar jaar geleden kunnen niet meer, maar de meesten zinjn nog prima te dragen! Voordeel is ook met zoveel schoen dat ze nooit 'af' raken. Laatst nog had ik laarzen aan die ik zo'n 5 jaar geleden gekocht heb, zegt mn vriendin wow wat een toffe schoenen zeg, waar heb je die gekocht?
Een paar of 10.
Ik heb een vraag voor degenen met heeeeel veel schoenen: is meer dan de helft niet uit de mode? Als ik denk aan schoenen die ik 4 jaar terug had, denk ik, '' die had ik nu niet meer aan kunnen doen, qua fashionstyle'. Hoe zit dat bij jullie?Ik koop meestal tijdloze schoenen mbt de stijl, mooie nette laarzen, enkellaarsjes, pumps in alle kleuren, cowboy boots. Alleen de heel erg puntige van een paar jaar geleden kunnen niet meer, maar de meesten zinjn nog prima te dragen! Voordeel is ook met zoveel schoen dat ze nooit 'af' raken. Laatst nog had ik laarzen aan die ik zo'n 5 jaar geleden gekocht heb, zegt mn vriendin wow wat een toffe schoenen zeg, waar heb je die gekocht?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
woensdag 22 augustus 2012 om 10:43
Okay....houd je vast...even uit mijn hoofd:
zwarte lakpumps van LK Bennett
zwarte pumps met gouden gesp van Gucci
zwarte half hoge pums van Hugo Boss
zwarte suede pumps van Tod's
zwarte met witte bloemen pumps van Paul Smith
zwarte pumps met kruisbandje van onbekend merk
zwart-witte slingbacks van onbekend merk
bruine pumps van Manfield
bruine pumps van YSL
bruine pumps van Paul Smith
bronzen pumps van Gucci
rode suede pumps van Sergio Rossi
paarse suede pumps van Sergio Rossi
roze suede pumps van Sergio Rossi
groene suede pumps van Sergio Rossi
oranje leren pumps van Sergio Rossi
gouden avondpumps van Sergio Rossi
witte pumps van Dior
paarse suede pumps van Ralph Lauren
wedges met swirl print van Paul Smith
groene wedges van onbekend merk
taupe suede wedges van Van den Assem
witte leren sleehak met peeptoe van Julie Dee
gele suede sleehak met peeptoe van Fred de la B.
donkerblauwe suede sleehak van Tod's
rode ballerina's van Tod's
grijze ballerina's van Tod's
bruine flatjes van Sergio Rossi
blauwe flatjes met studs van Van den Assem
zwarte suede ballerina's van Hugo Boss
beige sandaaltjes van Unisa
sandaaltjes met kraaltjes van onbekend merk
zwarte platte laarzen van Scapa
zwarte platte over knee laarzen van Manfield
bruine laarzen met hak van onbekend merk
bronzen laarzen met hak van Hugo Boss
leverkleurige laarzen van Walk in the Park
blauwe over knee laarzen van dr Adams
zwarte enkellaarsjes met hoge hak van Ash
taupe suede enkellaarsjes met hoge hak van Ash
Beige sneakers van Puma
snakeprint sneakers van Dior
Dat is het geloof ik wel....even optellen: 42 inclusief laarsjes en sandaaltjes
En ja, ik ben mbt schoenen merkengeil. Maar ik heb ze allemaal uit de sale of van MP voor een fractie van de oorspronkelijke prijs.
En het lijkt veel, maar ik mis bijvoorbeeld nog echt een paar nude-kleurige pumps, ik heb niet veel pumps met plateau en of peeptoe, ik heb nog zwarte laarzen met hoge hak nodig en ik kan nog wel meer enkellaarsjes gebruiken.
Voordeel is ook dat schoenen nauwelijks meer slijten omdat je veel afwisselt en ik heb bij elke kledingcombi meerdere schoenen die erbij passen.
zwarte lakpumps van LK Bennett
zwarte pumps met gouden gesp van Gucci
zwarte half hoge pums van Hugo Boss
zwarte suede pumps van Tod's
zwarte met witte bloemen pumps van Paul Smith
zwarte pumps met kruisbandje van onbekend merk
zwart-witte slingbacks van onbekend merk
bruine pumps van Manfield
bruine pumps van YSL
bruine pumps van Paul Smith
bronzen pumps van Gucci
rode suede pumps van Sergio Rossi
paarse suede pumps van Sergio Rossi
roze suede pumps van Sergio Rossi
groene suede pumps van Sergio Rossi
oranje leren pumps van Sergio Rossi
gouden avondpumps van Sergio Rossi
witte pumps van Dior
paarse suede pumps van Ralph Lauren
wedges met swirl print van Paul Smith
groene wedges van onbekend merk
taupe suede wedges van Van den Assem
witte leren sleehak met peeptoe van Julie Dee
gele suede sleehak met peeptoe van Fred de la B.
donkerblauwe suede sleehak van Tod's
rode ballerina's van Tod's
grijze ballerina's van Tod's
bruine flatjes van Sergio Rossi
blauwe flatjes met studs van Van den Assem
zwarte suede ballerina's van Hugo Boss
beige sandaaltjes van Unisa
sandaaltjes met kraaltjes van onbekend merk
zwarte platte laarzen van Scapa
zwarte platte over knee laarzen van Manfield
bruine laarzen met hak van onbekend merk
bronzen laarzen met hak van Hugo Boss
leverkleurige laarzen van Walk in the Park
blauwe over knee laarzen van dr Adams
zwarte enkellaarsjes met hoge hak van Ash
taupe suede enkellaarsjes met hoge hak van Ash
Beige sneakers van Puma
snakeprint sneakers van Dior
Dat is het geloof ik wel....even optellen: 42 inclusief laarsjes en sandaaltjes
En ja, ik ben mbt schoenen merkengeil. Maar ik heb ze allemaal uit de sale of van MP voor een fractie van de oorspronkelijke prijs.
En het lijkt veel, maar ik mis bijvoorbeeld nog echt een paar nude-kleurige pumps, ik heb niet veel pumps met plateau en of peeptoe, ik heb nog zwarte laarzen met hoge hak nodig en ik kan nog wel meer enkellaarsjes gebruiken.
Voordeel is ook dat schoenen nauwelijks meer slijten omdat je veel afwisselt en ik heb bij elke kledingcombi meerdere schoenen die erbij passen.
woensdag 22 augustus 2012 om 11:12
woensdag 22 augustus 2012 om 12:09
woensdag 22 augustus 2012 om 14:21
Hiltje!! Ik wil jouw paarse pumps van Ralph Lauren!! Zijn ze van afgelopen winter? Ik heb ze in het zwart en ze zijn zo mooi! Zo'n spijt dat ik ze niet in het paars heb gekocht...
Ik heb ook veel, heeeel veel schoenen. Geen idee hoeveel, ga deze winter een kast maken waar ik ze allemaal op uit kan stallen. Weet zeker dat er schoenen tevoorschijn komen waarvan ik niet wist dat ik ze had. Gooi ook heel snel dingen weg, dus ik draag ze echt allemaal.
Ik heb ook veel, heeeel veel schoenen. Geen idee hoeveel, ga deze winter een kast maken waar ik ze allemaal op uit kan stallen. Weet zeker dat er schoenen tevoorschijn komen waarvan ik niet wist dat ik ze had. Gooi ook heel snel dingen weg, dus ik draag ze echt allemaal.