Bedreid door ex
woensdag 22 augustus 2012 om 20:15
woensdag 22 augustus 2012 om 21:49
Die spullen die daar liggen, zijn dat dingen waar je ook wel zonder kan?
Zo ja, lekker bij hem laten liggen en nieuw aanschaffen.
Wijkagent/politie vind ik wel een goed advies. En hou voor jezelf ook even ergens bij wanneer er wat voorvalt.
(dus als hij contact met je zoekt de datum, tijd en hoe enz)
Verder negeren, negeren en negeren.
Gisteren klonk hij al eng, nu nog enger!
Zo ja, lekker bij hem laten liggen en nieuw aanschaffen.
Wijkagent/politie vind ik wel een goed advies. En hou voor jezelf ook even ergens bij wanneer er wat voorvalt.
(dus als hij contact met je zoekt de datum, tijd en hoe enz)
Verder negeren, negeren en negeren.
Gisteren klonk hij al eng, nu nog enger!
woensdag 22 augustus 2012 om 22:58
quote:alfa-man schreef op 22 augustus 2012 @ 22:44:
Heb je geen sterke broer/vader/vriend die even met hem kan praten?
Mijn vader is een hele grote sterke marinier Hij woont helaas bijna een uur verder weg. Heb hem toch maar wel het verhaal verteld,om hem in ieder geval op de hoogte te brengen. Hij heeft al aangeven dat als hij nog 1 x contact op durft te nemen hij een gesprek met hem aangaat.
Verder moet ik in de gaten houden of hij nog vaker langs mijn huis rijdt en geen contact meer opnemen. Spullen die daar nog liggen zijn inderdaad niet zo belangrijk.
Heb je geen sterke broer/vader/vriend die even met hem kan praten?
Mijn vader is een hele grote sterke marinier Hij woont helaas bijna een uur verder weg. Heb hem toch maar wel het verhaal verteld,om hem in ieder geval op de hoogte te brengen. Hij heeft al aangeven dat als hij nog 1 x contact op durft te nemen hij een gesprek met hem aangaat.
Verder moet ik in de gaten houden of hij nog vaker langs mijn huis rijdt en geen contact meer opnemen. Spullen die daar nog liggen zijn inderdaad niet zo belangrijk.