TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
woensdag 22 augustus 2012 om 20:23
quote:peacy schreef op 22 augustus 2012 @ 20:12:
Ik kom even binnenstormen.
Broerlief gaat nu 3x p.w. voetballen (2 trainingen en een keeperstraining) Vader heeft eigenlijk altijd avonden en kan daardoor vaker niet dan wel mee naar de trainingen.
Oftewel.. Peacy mag én rijden én er tijden in steken.
Reactie van moi: maar ik kan die tijd gebruiken om te studeren. Dat vind ik toch belangrijker (én m'n eigenste sociale leven). Reactie van vader: Ja, dan neem je je studieboeken maar mee.
Reactie van moeder: Dat heb je maar over voor je broertje hoor.
Het is #$%^@%@#* mijn kind NIET.
.....die gasten hebben wel léf zeg! Zit hier echt met stomme verbazing te lezen
Ik begin echt heul, heul nare gedachten over die twee te krijgen. Ik snap ook precies wat Peecee zegt, mijn god zeg.....
Ik kom even binnenstormen.
Broerlief gaat nu 3x p.w. voetballen (2 trainingen en een keeperstraining) Vader heeft eigenlijk altijd avonden en kan daardoor vaker niet dan wel mee naar de trainingen.
Oftewel.. Peacy mag én rijden én er tijden in steken.
Reactie van moi: maar ik kan die tijd gebruiken om te studeren. Dat vind ik toch belangrijker (én m'n eigenste sociale leven). Reactie van vader: Ja, dan neem je je studieboeken maar mee.
Reactie van moeder: Dat heb je maar over voor je broertje hoor.
Het is #$%^@%@#* mijn kind NIET.
.....die gasten hebben wel léf zeg! Zit hier echt met stomme verbazing te lezen
Ik begin echt heul, heul nare gedachten over die twee te krijgen. Ik snap ook precies wat Peecee zegt, mijn god zeg.....
woensdag 22 augustus 2012 om 20:24
[quote]apatura schreef op 22 augustus 2012 @ 20:21:
Kan ie niet zelf fietsen?
En jij moet urgentie en korting krijgen op een woning.
Heb je je moeder voor de voeten gegooit dat het iddjou broer is maar ook haar kind![/quote]
Ja, maar ik wist toch zeker wel dat ze niet graag in een auto reed die geen automaat had. En tja, je vader heeft de auto (automaat).
Toen ik aangaf, dat ik ook een auto had, die best zonder mij kon rijden (wat ik dan al wel heel lief vond van mezelf), was de reactie: Tja, maar dan kunnen we altijd tanken.
Ja, dus? Jullie wilden én een tweede (goed, hij was er na een zwangerschap van 2 weken, dus echt kiezen niet) én op voetbal.
Kan ie niet zelf fietsen?
En jij moet urgentie en korting krijgen op een woning.
Heb je je moeder voor de voeten gegooit dat het iddjou broer is maar ook haar kind![/quote]
Ja, maar ik wist toch zeker wel dat ze niet graag in een auto reed die geen automaat had. En tja, je vader heeft de auto (automaat).
Toen ik aangaf, dat ik ook een auto had, die best zonder mij kon rijden (wat ik dan al wel heel lief vond van mezelf), was de reactie: Tja, maar dan kunnen we altijd tanken.
Ja, dus? Jullie wilden én een tweede (goed, hij was er na een zwangerschap van 2 weken, dus echt kiezen niet) én op voetbal.
woensdag 22 augustus 2012 om 20:26
Peacy ik denk dat jij eens met maatschappelijk werker moet gaan praten........en daar je verhaal eens gaat doen!
Accepteer de allereerste kamer die je tegenkomt meid....daarvanuit kan je verder kijken.
Jij moet onder dat juk vandaan! Je eigen leven gaan leiden.
Jammer dat je boven de 18 bent...................anders was het allemaal sneller gegaan.
Accepteer de allereerste kamer die je tegenkomt meid....daarvanuit kan je verder kijken.
Jammer dat je boven de 18 bent...................anders was het allemaal sneller gegaan.
quote:missy_acy schreef op 22 augustus 2012 @ 20:05:
Apa, jij had het toch over doe winkel in kronenburg? Waar ze die crème verkopen?
Hebben ze daar ook badpakken voor grotere cups? Weet jij dat toevallig?Probeer ook eens XL, boven. Ik ben er vorige week nog geweest en volgens mij heb ik ze zien hangen, maar ik heb er niet specifiek op gelet. Anders even bellen?
Apa, jij had het toch over doe winkel in kronenburg? Waar ze die crème verkopen?
Hebben ze daar ook badpakken voor grotere cups? Weet jij dat toevallig?Probeer ook eens XL, boven. Ik ben er vorige week nog geweest en volgens mij heb ik ze zien hangen, maar ik heb er niet specifiek op gelet. Anders even bellen?
quote:peecee schreef op 22 augustus 2012 @ 20:26:
Peacy ik denk dat jij eens met maatschappelijk werker moet gaan praten........en daar je verhaal eens gaat doen!
Jammer dat je boven de 18 bent...................anders was het allemaal sneller gegaan.Die heb ik al
. Aangezien mijn stages niet liepen (door de problemen thuis)
Jammer dat je boven de 18 bent...................anders was het allemaal sneller gegaan.Die heb ik al
woensdag 22 augustus 2012 om 20:41
Jij moet echt wat harder gaan worden meid!
Je grenzen aangeven...nu lopen ze echt over je heen.
Heb je geen goede vriendin....familielid......kennis waar je terecht kan?
Het is niet jouw verantwoording, het voetbalgebeuren van je broertje........
Jij heb jou leven meid!........en als dit nog zo lang doorgaat kom je dan nooit weg.
Jij heb jou leven meid!........en als dit nog zo lang doorgaat kom je dan nooit weg.
woensdag 22 augustus 2012 om 20:42
woensdag 22 augustus 2012 om 20:42
quote:peecee schreef op 22 augustus 2012 @ 20:41:
Jij heb jou leven meid!........en als dit nog zo lang doorgaat kom je dan nooit weg.Precies!! Had je het een tijd geleden niet over een tante waar je het heel goed mee kan vinden?
Jij heb jou leven meid!........en als dit nog zo lang doorgaat kom je dan nooit weg.Precies!! Had je het een tijd geleden niet over een tante waar je het heel goed mee kan vinden?