TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
[quote]pimpelmeesje67 schreef op 22 augustus 2012 @ 09:53:

Yv, wat naar... Hoe oud is hij?

/quote]

5 jr
quote:missy_acy schreef op 22 augustus 2012 @ 09:53:

Weet ik niet, Yv. Kan t stres zijn?Nee, dat denk ik niet. Hij heeft zijn plek hier gevonden.Tussen hem en mijn nieuwe partner gaat het goed. Hij is ook gewend aan het ritme van school - weekend thuis - school - weekend bij papa, etc...
quote:Yvonne77 schreef op 22 augustus 2012 @ 14:46:

[...]

Dat weet ik dus niet. Ik weet wel dat mijn ex niet spoort. Hij lijkt een autist, is emotioneel gehandicapt. Voelt nooit aan hoe een ander zich voelt.

Hier kan een en ander vandaan komen natuurlijk.

Als papa hem niet snapt.

Overigens kan het voor hem ook zo zijn, dat hij het niet leuk vind om naar papa te gaan, of om naar school te gaan waardoor het voor hem stressvol wordt. Het lijkt alsof er geen stress is, maar bij het kindje zit het er wel.
quote:missy_acy schreef op 22 augustus 2012 @ 12:33:

Dit dus:

Advertentie

FOK!

Nieuwer Nieuws Felle Discussies

www.fok.nl???
quote:peacy schreef op 22 augustus 2012 @ 14:50:

[...]

Hier kan een en ander vandaan komen natuurlijk.

Als papa hem niet snapt.

Overigens kan het voor hem ook zo zijn, dat hij het niet leuk vind om naar papa te gaan, of om naar school te gaan waardoor het voor hem stressvol wordt. Het lijkt alsof er geen stress is, maar bij het kindje zit het er wel.Ik weet het en dat frustreert me ook enorm. Ik kan niet in zijn hoofd kijken. Toch is hij altijd heel enthousiast als hij naar zijn vader mag en komt hij ook goed terug. Mijn moederinstinct zegt me dat het geen stress is, maar ik twijfel aan mezelf. En dat terwijl ik het altijd goed heb als het mijn zoon aangaat.
quote:missy_acy schreef op 22 augustus 2012 @ 14:19:

Ik heb een looplijn voor DP en DG gekocht. Soort tuigje, maar dan als polsbandje.

Ze lopen nl weg als we op t strandje zijn. En van t weekend is er in de buurt al een kindje verdronken. (stond in de krant)

Dus heb bedacht, dan ziet het er maar gek uit. Maar ze zijn wel veilig.Ohja, kan me wel voorstellen dat je dat gedaan hebt. Zou ik ook doen als ik naar een vliegveld zou gaan ofzo.
quote:Yvonne77 schreef op 22 augustus 2012 @ 14:54:

[...]

Ik weet het en dat frustreert me ook enorm. Ik kan niet in zijn hoofd kijken. Toch is hij altijd heel enthousiast als hij naar zijn vader mag en komt hij ook goed terug. Mijn moederinstinct zegt me dat het geen stress is, maar ik twijfel aan mezelf. En dat terwijl ik het altijd goed heb als het mijn zoon aangaat.

Snap het! Hmm, geen stress. Maar wat dan?

Jeetje, Yv! Ik hoop echt dat er iets uitkomt.

Klaagt hij verder nog ergens over? Hoofdpijn: Teveel prikkels misschien? Kan hij goed stilzitten? Is hij (te) druk?
quote:peacy schreef op 22 augustus 2012 @ 14:58:

[...]

Snap het! Hmm, geen stress. Maar wat dan?

Jeetje, Yv! Ik hoop echt dat er iets uitkomt.

Klaagt hij verder nog ergens over? Hoofdpijn: Teveel prikkels misschien? Kan hij goed stilzitten? Is hij (te) druk?Hij kan prima stilzitten, is geen ADHDer ofzo. Prikkels heeft hij niet te veel en naast school heeft hij geen activiteiten behalve een keer spelen met een vriendje. Hij zit nog niet op sport.
Peacy, voor studieboeken kun je ook op de school gaan kijken waar je straks naar toe gaat. Daar hangen meestal briefjes op het prikbord van schoolverlaters of stoppers.
Yv: Ik weet het dan ook niet meer

Mocht je nou op een van de drie ja hebben gezegd, dan had ik misschien wel wat geweten . Crap zeg, dit is balen!!

Studieboeken: Ga morgen gelijk kijken. Heb er nu al 2 . De rest even navragen!
Yv, is zijn school net weer begonnen? Is er veel veranderd op school?
.
BDB???
quote:missy_acy schreef op 22 augustus 2012 @ 15:04:

Yv, is zijn school net weer begonnen? Is er veel veranderd op school?

De 13de zijn ze weer begonnen. Hij was er weer aan toe, ging ook met gemak naar school. Zelfde kinderen, wel een nieuwe juf, maar ze zijn voor de vakantie al gaan wennen bij haar. Nee, ik heb echt niet het idee dat het daar aan ligt.

Ken je dat knagende gevoel wat je als moeder kunt hebben?

Het niet-pluis-gevoel?
quote:tzippa2 schreef op 22 augustus 2012 @ 15:07:

Mijn pa vertelde dat er dit jaar 50% meer kinderen vermist raakten omdat ouders te druk waren met de Iphone (staat even los van jou he! Maar zonder Iphone zijn ze al zo weg... Vorig jaar met mijn ouders het hele strand afgelopen met een huilend kind die de ouders kwijt was, de paniek van het kind, brak ons hart....)

Van zulke mensen begrijp ik echt niets!

In mijn vorige woonplaats ging ik geregeld naar het tuincentrum. Daar hebben ze een restaurant met een glijbaan binnen. Ik heb het meerdere keren meegemaakt dat ik een kind naar de kassa kon brengen om zijn/haar ouders om te laten roepen. Eén keer kwam de moeder aangestoven, keurde mij geen blik waardig en snauwde tegen het kindje:"je moest gewoon bij de glijbaan blijven, mama was gewoon in de winkel!"

Woest was ik. Ik had echt zin om te zeggen: "mevrouw, als ik een pedo was, zat uw kind nu thuis in mijn martelkelder." Toch maar niet gedaan, want dan ben ik de freak.
Ja, dat gevoel ken ik heel goed.
quote:tzippa2 schreef op 22 augustus 2012 @ 15:07:

Mijn pa vertelde dat er dit jaar 50% meer kinderen vermist raakten omdat ouders te druk waren met de Iphone (staat even los van jou he! Maar zonder Iphone zijn ze al zo weg... Vorig jaar met mijn ouders het hele strand afgelopen met een huilend kind die de ouders kwijt was, de paniek van het kind, brak ons hart....)

Mijn mobiele nummer staat met merkstift op de armen van de kinderen. Zo een kettinkje of armbandje doen ze af.

Maar ik was gister alleen een handdoek uit de tas aan t pakken en bukte dus even. En toen stond DP al tot haar knieen in t water. Heb gerend!!!

Ik ben ook nooit langer dan een uurtje op t strandje. (hond laten zwemmen) Vind t doodeng. Hoop dat het wat gaat schelen.
...
quote:missy_acy schreef op 22 augustus 2012 @ 15:43:

[...]

Mijn mobiele nummer staat met merkstift op de armen van de kinderen. Zo een kettinkje of armbandje doen ze af.

Maar ik was gister alleen een handdoek uit de tas aan t pakken en bukte dus even. En toen stond DP al tot haar knieen in t water. Heb gerend!!!

Ik ben ook nooit langer dan een uurtje op t strandje. (hond laten zwemmen) Vind t doodeng. Hoop dat het wat gaat schelen.Ja, kids zijn vlug als water, mijn moeder hield mij 24 uur in de gaten en toch was ik weleens 'verdwenen'. Kan allemaal gebeuren, maar het vb. over die Iphone-ouders, is heel wat anders... Dat vind ik echt triest...
Kinderen zijn snel en wendbaar. Broerlief houd ik ook altijd in de gaten, moeders niet.. Die gaat met een rustig hart een boek lezen op het strand. Hij red zich toch wel.

Nou, ik heb doodsangsten uitgestaan toen hij alleen naar de wc mocht (HET HELE STRAND OVER) En nee, ik mocht niet mee, hij was oud en wijs genoeg..

Geloof me, zusterliefde lijkt soms op moederliefde heb ik het idee
quote:tzippa2 schreef op 22 augustus 2012 @ 15:46:

(deze smileys gebruik ik nooit, maar wordt weer woedend als ik eraan terugdenk!) Om van te koken ja!!! En dan kan er nog geen dankjewel vanaf, helemaal erg!
Haha wordt aangekeken door de hond
En dan heel lief en.knuffelig.
Jee wat een verhalen Tzip!

Ik zou bijna gaan denken dat je m'n forum twin bent met die vakantie en die auto enzo. De onze wordt gelukkig komende week (als ik geen airco meer nodig heb) gemaakt.

Yvon: ik bedoel een dagboekje met wat hij eet en doet en wat zijn klachten zijn. Misschien zie je een patroon
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:apatura schreef op 22 augustus 2012 @ 16:27:

De onze wordt gelukkig komende week (als ik geen airco meer nodig heb) gemaakt.

Wij waren zo dom om onze auto afgelopen week te laten maken. Zat ik daar met 37 graden in een barrel zonder airco

Yvon: ik bedoel een dagboekje met wat hij eet en doet en wat zijn klachten zijn. Misschien zie je een patroonMisschien is dat wel nodig ja. Morgen eens overleggen in het ziekenhuis. Ik ben namelijk heel slecht in dagboekjes bijhouden door mijn geheugen- en concentratieproblemen. Dan loop ik steeds achter de feiten aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven