Entertainment alle pijlers

One Born Every minute

22-08-2012 22:10 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komt nu ( net 5 22:10)

Een seizoen One Born Every minute uit Engeland. Met een hele foute man, die z'n bevallende vrouw helemaal belachelijk maakt en een jong meisje van 22 die dr eerste kindje krijgt, via een keizersnede.

Volgens mij komt het elke week hopelijk met leukere mannen want deze is te erg..
O dat hoorde ik niet, maar wel de knip die hoor ik bij mijzelf ook nog.
quote:NYC schreef op 22 augustus 2012 @ 23:06:

Nee bedoelde dat scheurende geluid net...Plastic verpakking van het een of ander. Irritant
Je kan zien dat een barende vrouw zelf helemaal niet door heeft hoe slecht het kan gaan. Ze zitte glimmen in haar bed alsof er niks gebeurd is.
Aah wat een schatje!
Ik werd dus wel metbed en al naar de neo gereden. Dit snap ik dus echt niet zo lang moeten wachten.
Zo, en nu cold case :-)
Ik ben benieuwd hoe het met die baby afloopt. Vind het eng lijken met die darmen er uit, had ook zo met die meid te doen
Nee maar ook net dat ze zeiden elke keer als je geluiden maakt dipt de hartslag.. Als t zo blijft moet er zo'n ding op t hoofdje.. En dan rustig dat staan te vertellen tegen collega's en even t bord bijwerken. Zet dat ding er op dan!
@ Mika ik ben zoiezo altijd benieuwd naar hoe t er na gaat, maar t blijft altijd bij 1 uitzending
Weekend dus je hoort niet hoe het met de baby is afgelopen? Dacht dat ze dat morgen lieten zien
Ik kijk op TLC maar het valt me af hoe ontzettend lomp sommige van die familieleden kunnen zijn?? Beetje ruzie maken met elkaar. Ik had ze mooi naar huis gestuurd.
quote:Ruza schreef op 19 september 2012 @ 19:08:

Ik kijk op TLC maar het valt me af hoe ontzettend lomp sommige van die familieleden kunnen zijn?? Beetje ruzie maken met elkaar. Ik had ze mooi naar huis gestuurd.Heb het net ook zitten kijken en vond het ook nergens over gaan. Die familie was echt niet normaal. Eerst ruzie tussen de twee families en daarna ruzie maken met de staf, niet normaal. Vond het echt zielig voor dat meisje wat lag te bevallen. Die had echt niets te zeggen. En dan diezelfde moeder tijdens het persen, nam het helemaal over van de vroedvrouw met haar geschreeuw, en natuurlijk constant met haar mobieltje in de aanslag om een foto te maken. Man man...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven