TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
woensdag 22 augustus 2012 om 22:19
Peacy vervelend!! Kamer moet goedkome !!
Ik doe niet aan stem wijzers hahaha zie t allemaal wel, als er iets is waar ik nooit zin in heb is het wel dat die poppenkast, mooie praatjes... Hou me er dus weinig mee bezig.
Hoe is het met de rest??
Hier ziek geweest, druk met weekjes verjaardags feestje!!
En vandaag gewerkt en kapot moe thuis gekomen.. Eerst 2 uur geslapen haha! Handig een baby die slapen heerlijk vind!
Ik doe niet aan stem wijzers hahaha zie t allemaal wel, als er iets is waar ik nooit zin in heb is het wel dat die poppenkast, mooie praatjes... Hou me er dus weinig mee bezig.
Hoe is het met de rest??
Hier ziek geweest, druk met weekjes verjaardags feestje!!
En vandaag gewerkt en kapot moe thuis gekomen.. Eerst 2 uur geslapen haha! Handig een baby die slapen heerlijk vind!
woensdag 22 augustus 2012 om 22:36
woensdag 22 augustus 2012 om 22:41
woensdag 22 augustus 2012 om 23:50
Hoi schatjes. Ik kom nog even binnen wandelen om te vertellen dat ik net een online zwangerschapstest heb gedaan en ik ben zwanger van een jongen! Hoera. En de vader is Arnold Schwarzenegger... Da's dan weer een beetje jammer. Ik denk dat mijn donor ook wel teleurgesteld zal zijn. Heeft die vandaag voor nix zo zijn best gedaan...
donderdag 23 augustus 2012 om 00:01
donderdag 23 augustus 2012 om 00:04
donderdag 23 augustus 2012 om 07:28
Ik ben weer wakker. Braaf in mn eigen bed. Mocht t echt echt echt niet meer gaan.. Kan ik(tijdelijk) bij Klaas terecht. Maar hij wilt ook helpen zoeken etc. Nu naar school, maar heb en geen zin en ik voel me ontzettend belabberd. Echt heel.slecht.
Mw is gemaild.
Heb t gevoel dat ik eronder door ga. Niks meer in de hand heb..
Mw is gemaild.
Heb t gevoel dat ik eronder door ga. Niks meer in de hand heb..