Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Gezien. Heb je viva viva ook bericht gestuurd. Benieuwd of dat overkomt.
Ja die komt net binnen en gaat alleen via de site waar ik met de iPhone weer niet op kom of althans niet het profiel voor zover ik zie

Mail me maar
Ik heb je al weer terug gemaild ;)

Ik heb straks de eyeliner getest maar vind hem niet zo fijn, hij is niet intens van kleur en lijkt niet goed te pakken maar dat komt mischien door de warmte

ook blijft die niet lang mooi zitten

Ik zal het morgen nog eens proberen
Kreeg vandaag mail dat de beautyboxen deze week ingepakt gaan worden en medio augustus verstuurd worden

Zo benieuwd naar deze!!
Jaa eind vlg week word de summer editie van beautybox verzonden en hij klinkt spectaculair! De box met gouden wikkel wint een vakantie!!! Tevreden 1250!!! Wauw

Plus er worden boxen met zilveren linten verzonden... iets waar vrouwen nooit genoeg van kunnen hebben..... Spannend

Extra gevulde box iig, nog een weekje geduld
Heb de mail ook gehad, de box klinkt veelbelovend!! Een prijs te winnen, extra goed gevuld....ben benieuwd!
Tevreden = ter waarde van
Ja gevuld met nr 1 favorieten van de beautybox redactie

En waar kunnen vrouwen niet genoeg van hebben????? Dat kan zoveel zijn
Yesss!! ook ik krijg deze maand mijn beautybox!

Het is de eerste en heb bijna 2 maanden gewacht en was bang de summer editie ook niet te ontvangen, maar niet getreurd, ook ik heb een mail gekregen dat de beautyboxen eind volgende week worden verzonden!

Jeeej kijk er nu al naar uit haha!
Parelschelp, wanneer heb jij hem besteld dan?
Rougelove,

Ik heb de beautybox op 23-06 besteld.
Bij mij was er wat misgegaan en betalen lukte niet, later was die uitverkocht

Tot mijn verassing heeft mijn moeder contact opgenomen en hem mij cadeau gedaan. En krijg nu toch nog de summer editie.... Happy happy
Ahhhhhhhh jammer kreeg een mailtje dat de beautybox pas na het weekend komt,niet alles was op tijd binnen.
Het duurt wel lang, de zomer is straks voorbij als die binnenkomt. Volgens mij word de volgende box al weer zowat afgeschreven

Mischien kregen ze hem niet vol en vakt die tegen ;)
Heeft iemand al een mail dat hij verzonden is?
Niemand? bah, ze zijn nu wel laat hoor!
Op facebook staat dat de beautybox donderdag verzonden wordt zodat iedereen 'm voor het weekend in huis heeft. Was blijkbaar een product voor de box te laat aangeleverd. Wel balen, ben echt benieuwd naar de summer edition!
Er is weer een nieuwe box uit www.byvicky.nl ben benieuwd wat dat is,maar na dat gedoe met de blendbox doe ik niet zomaar weer even een nieuwe box bestellen jullie???.
quote:1970 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:34:

Er is weer een nieuwe box uit www.byvicky.nl ben benieuwd wat dat is,maar na dat gedoe met de blendbox doe ik niet zomaar weer even een nieuwe box bestellen jullie???.Precies eerst maar eens zien. Bij kontakt staat op de website een 06 nummer. Wel een adres maar op hetzelfde adres zit een bedrijf in reclame verlichting oid.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
ik vind het echt niet normaal dat ze ze pas donderdag versturen!

ipv na het weekend wordt het verstuurt is het over een week.
Op de site van By vicky staat bij Over by Vicky dat een jonge meid dit doet..

Het komt bij mij niet zo vertrouwd over.
quote:rougelove schreef op 21 augustus 2012 @ 22:22:

Op de site van By vicky staat bij Over by Vicky dat een jonge meid dit doet..

Het komt bij mij niet zo vertrouwd over.Ja was mijn gedachte ook, eerst maar eens zien denk ik dan.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik krijg net een mail dat de glossybox is verzonden. Binnen 5 dagen moet ik hem binnen krijgen! Van de fashionbox nog niets gehoord...
heeft iemand al bericht van beautybox ?
Heb zojuist mijn eerste glossybox ontvangen, van de beautybox nog niets gehoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven