Glossy Box - wie?
vrijdag 27 juli 2012 om 21:26
donderdag 9 augustus 2012 om 23:00
Jaa eind vlg week word de summer editie van beautybox verzonden en hij klinkt spectaculair! De box met gouden wikkel wint een vakantie!!! Tevreden 1250!!! Wauw
Plus er worden boxen met zilveren linten verzonden... iets waar vrouwen nooit genoeg van kunnen hebben..... Spannend
Extra gevulde box iig, nog een weekje geduld
Plus er worden boxen met zilveren linten verzonden... iets waar vrouwen nooit genoeg van kunnen hebben..... Spannend
Extra gevulde box iig, nog een weekje geduld
vrijdag 10 augustus 2012 om 10:26
dinsdag 21 augustus 2012 om 18:34
Er is weer een nieuwe box uit www.byvicky.nl ben benieuwd wat dat is,maar na dat gedoe met de blendbox doe ik niet zomaar weer even een nieuwe box bestellen jullie???.
dinsdag 21 augustus 2012 om 19:07
quote:1970 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:34:
Er is weer een nieuwe box uit www.byvicky.nl ben benieuwd wat dat is,maar na dat gedoe met de blendbox doe ik niet zomaar weer even een nieuwe box bestellen jullie???.Precies eerst maar eens zien. Bij kontakt staat op de website een 06 nummer. Wel een adres maar op hetzelfde adres zit een bedrijf in reclame verlichting oid.
Er is weer een nieuwe box uit www.byvicky.nl ben benieuwd wat dat is,maar na dat gedoe met de blendbox doe ik niet zomaar weer even een nieuwe box bestellen jullie???.Precies eerst maar eens zien. Bij kontakt staat op de website een 06 nummer. Wel een adres maar op hetzelfde adres zit een bedrijf in reclame verlichting oid.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
woensdag 22 augustus 2012 om 10:45