Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Broodtrommel, gratis entree voor Slagharen is naar je onderweg! Heb er ook nog een kortingsbon van Walibi Flevo bij in gedaan. Misschien kun jij of je familie daar ook wel iets mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie5 schreef op 23 augustus 2012 @ 13:59:

Ik heb nog een hele tas vol met babykleertjes voor een jingen te geef. Ik heb via dit forum, vriendinnen en ook wat via MP gekregen. We hebben alles uitgezocht en hebben echt teveel... Erg he.....

Er zit van alles in, alles wel gedragen, maar wel in goede staat en helemaalm eel, niet kapot.

Wie kan ik hier blij mee maken?

Email: blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nlwelke regio? Ik hou me aanbevolen voor de kleding
quote:MamaK77 schreef op 23 augustus 2012 @ 08:42:

Mirre ik hou me evt aanbevolen voor de fietstassen..Als Ingelelke (lastige naam) ze niet wil zijn ze voor jou, welke regio woon je?
@biol: voor een foto van de kussens kun je me mailen op:

Blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl

@Mirri29: Ik woon in regio 030. Is het op te halen voor jou?

@rara: fijn dat het spel binnen is! Ik wacht de verzendkosten rustig af.
quote:Blondie5 schreef op 23 augustus 2012 @ 16:04:

@biol: voor een foto van de kussens kun je me mailen op:

Blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl

@Mirri29: Ik woon in regio 030. Is het op te halen voor jou?

@rara: fijn dat het spel binnen is! Ik wacht de verzendkosten rustig af.

Ja is te doen, welke maten zijn het eigenlijk?

Nog iets wat jij nodig hebt?
Het varieert van 50-56 tot 62, 68 maar er zitten ook wat grotere spullen tussen.
@Mirri, ik heb al wel een (saai grijze) fietstas, dus ik heb hem niet direct nodig hoor. Maar als echt niemand hem wil, dan hoor ik het wel.
Lies26: Eigenlijk alles behalve broeken en rokjes. Dus jurkjes, vestjes, shirtjes, etc.
quote:molly74 schreef op 22 augustus 2012 @ 19:41:

[...]

(en ik moet ook hard denken van wie het was)

Haha, dat was van mij (Stippentopje). Fijn dat je er zo blij mee bent en dat het leuk staat!

Ben even wat minder actief omdat mijn spulletjes zo snel weg waren. Vandaar dat het niet is blijven hangen denk ik ;)
668, the neighbour of the Beast
Ga je even met vakantie, kletsen jullie weer een topic vol.... Kan het niet meer bijhouden!
quote:mirri29 schreef op 23 augustus 2012 @ 15:36:

[...]

Als Ingelelke (lastige naam) ze niet wil zijn ze voor jou, welke regio woon je?

Hier ben ik! Zou ze graag willen, maar vermoed dat mijn regio (Noord-Limburg) wat ver weg is.....

MamaK mag ze in dat geval ook hebben.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Mayhem, ik heb het boek vandaag gekregen!!

Hardstikke bedankt!!
@ MamaK, ik heb misschien wel interesse in de Hello Kitty loopauto. In welke regio woon je? Volgens mij heb je het wel ergens geschreven maar ik kan het niet terug vinden.

Ik heb nog in de aanbieding:

- Barok behang stukjes, creme en creme met goud en zwarte versace hoofdjes.

- 4 balkon hangbakken grijs met ophanghaken.

- tijdschriften Happinez.

Woonachtig in regio 020 en te mailen op Mirebeer at hotmail punt com.
@ Marels:

Fijn dat het boek goed is aangekomen!

Veel plezier ermee
@Kuzu (ofzo)

Ik moest van Mali zeggen dat ze door omstandigheden even niet op het forum of in haar mail kan.

Ze heeft veel aan haar hoofd privé momenteel dus vraagt mij of ik wil melden dat ze je voor wat betreft de weggeeft voor nu helaas even teleur moet stellen.
Sterkte voor Mali!
quote:broodtrommel schreef op 22 augustus 2012 @ 19:56:

[...]

Ok dan neem ik ze voor je mee. Heb je ook interesse voor bijv filmsoundtracks? Ik heb er nog 1 van Lotr liggen bijvoorbeeld. Staat ook erg mooie instrumentale muziek op.

Ik heb wel interesse in je lotr-soundtrack, is die nog in de weggeef? Mail maar op mamariaviaviva at gmail punt com.

Hier nog steeds niets weg te geven!
@marels: wil je mali de groeten doen en sterke wensen namens mij. Bedankt.

Ga op vakantie. Heb voor alweer spullen klaarliggen om weg te geven als ik terug kom.
quote:joda schreef op 24 augustus 2012 @ 06:58:

@marels: wil je mali de groeten doen en sterke wensen namens mij. Bedankt.

Ga op vakantie. Heb voor alweer spullen klaarliggen om weg te geven als ik terug kom.Prettige vakantie
quote:MamaK77 schreef op 23 augustus 2012 @ 17:27:

@Mirri, ik heb al wel een (saai grijze) fietstas, dus ik heb hem niet direct nodig hoor. Maar als echt niemand hem wil, dan hoor ik het wel.Welke regio woon je?
@mirri: er zitten ook nog 2 nieuwe knuffels bij en een paar laarsjes en sandaaltjes. Wil je me mailen over het ophalen?

@biol: Soley is ook geinteresseerd in de oranje kussens. Mocht jij zem iet willen, dan reserveer ik ze voor haar. Maar ik wacht eerst jouw mailtje af hoor!
quote:italie_meisje schreef op 22 augustus 2012 @ 20:26:

Isles, ik heb je broek gepimpt. Vriend wilde m graag donker dus heb m donker grijs geverfd. Echt heel gaaf geworden, vooral bij de zakken omdat het garen niet mee kleurt. ( ik ben nogal van het kleren verven ).

Jeetje dames zolang ben ik toch niet weggeweest en wat is er nog veel geschreven!

@Italiemeisje Ik heb een dik gebreid vest in rood en met wit strepen is heerlijk warm en is al 12 jaar oud ik vond en vind de kleuren niet mooi en zou er graag een zwart vest van maken zou dat dan ook mogelijk zijn? Waar haal je dan bijv, de zwarte verf en hoe vaak zou je het moeten verven om het een egaal zwarte kleur te krijgen? Is maar gewoon een vraag en misschien krijg ik van jou dan wel de ideale tip.

Alvast hartelijk dank.
Het ligt aan het materiaal of het te verven is. Wol en zijde en nylon zijn helaas niet te verven. Katoen en linnen werkt het best. Mixen van katoen/polyester of linnen/polyester worden wat lichter dan op het pakje staat.

Je kan met 1 pakje 600 gr in de volle kleur verven of tot 1,2 kilo in de wat lichtere kleur.

In principe is 1x verven genoeg. Zwart is overheersend dus dat wordt wel zwart maar met andere kleuren moet je rekening houden met mengen. Bv een geel jurkje die je blauw verft wordt groen.

Ik gebruik altijd de verf van dylon. Dit is oa verkrijgbaar bij kruidvat. Ze hebben daar niet altijd veel keus, je kunt het ook via internet bestellen bij een online drogist. Je hebt bij de verf ook zout nodig, er staat dat dit dylonzout moet zijn, maar ik gebruik altijd gewoon het goedkoopste van de appie, werkt ook prima.

Dylon heeft wel een site, daar staat ook alles goed uitgelegd.
Dank je wel!

je zou zeggen wol maar dat zou na al die jaren toch gaan pluizen en dat doet dit vest niet.

Helaas kan ik niet meer zien wat het wel is te verwassen dat kaartje wat er aan zit dan de vest is nog in prima staat verder alleen zo jammer van de kleur!

maar ga wel op die site kijken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven