Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
quote:Britannia schreef op 24 augustus 2012 @ 11:28:

@Sallie: voor de revalidatie van je schouder heb ik geen gewichtje, maar misschien nog wel een dynaband.

Kun je daar wat mee? Past bovendien beter door je brievenbus Ah .... Wat lief! Daar kan ik idd ook wel wat oefeningen mee.
Mail kan weg, ik ga morgen even op m'n kop in een verhuisdoos zoeken!
Zijn Boekenlegger en Fruitmoes toevallig nog actief? Beiden wilden in deel 3 graag wat van me hebben maar heb al een paar weken niets meer teruggehoord op mijn mails.

Mochten jullie dit lezen: ik bewaar de spullen gewoon nog voor jullie tot ik weer iets hoor. Alleen voor fruitmoes: ik ga eind sept verhuizen en dan wil ik graag van die oude cosmopolitan meuk af (weegt nogal zwaar om mee te verhuizen en staat toch maar in de weg die stapel) dus ik kan ze nog tot eind sept bewaren en dan gooi ik ze bij het oud papier .

Ik ga mijn oude lijstje met weggeef spul weer even opsnorren en waar nodig aanvullen. Wordt vervolgd..

Omgeving 010.
Boeken: - ''De kunst van het geluk'' door de Dalai Lama en

Howard Cutler (over de zin van het leven)

- ''Single en gelukkig'' van Barbara Feldon (inspi-

rerende adviezen voor een leuk leven als single)

- ''Voor de dag van morgen''. Dit boek bevat verhalen

en gedichten van o.a. Renate Dorrestein, Ronald

Giphart en Karel Glastra van Loon.

Overig: een draagbaar 1-pits gaskooktoestelletje voor op de camping, met een bus butaangas erbij. Zat in een kerstpakket en heb het ding nooit gebruikt, niet eens uitgepakt. Het zit in een zwart koffertje. En dit zag ik van de week nou bij de action liggen

Een verrekijkertje (klein ding, maar weegt zwaar genoeg om geen speelgoed te zijn)

Spelletjes voor op de pc: O.a. Sudoku voor beginners en gevorderden, Cake Mania, Mijn Dierenpension, Braintraining.

Dvd's:

- Saturday Night Live; the best of Eddie Murphy

- Chris Rock; Kill the messenger (stand up comedy)

- Bridget Jones 2 The Edge of Reason

- Rowan Atkinson; Laughing Matters. Hier praat hij sketches

aan elkaar uit allerlei Britse comedyseries.

- Fist of the north star (actiefilm over een krijger die strijdt

tegen het kwaad)

- Het beste van Bart deel 1 en 2 ( leuke fragmenten uit BNN series met Bart de Graaff)

- Pittige tijden deel 1 en 2

- Salsa Dance Party ( dvd met instructies hoe te salsadansen en een cd met dat soort muziek

Gereserveerde items:

pc spel Restaurant Tycoon (boekenlegger?)

pc spellen CSI 1 t/m 4 (fruitmoes?)

cosmopolitans 2011 en 2012 (fruitmoes?)
anoniem_127150 wijzigde dit bericht op 24-08-2012 20:44
Reden: aanvulling
% gewijzigd
.:hello:

Ben weer terug van korte vakantie.
ik heb het boek 'veilig bevallen' van Beatrijs Smulders liggen. iemand?
Mamak77 hoe kom je toch op mirrebeer ???

Ik heb de fietstassen nog steeds in de aanbieding, foto bladzijde terug
Ik heb nog wat dvd's gevonden die weg mogen. Mailen kan tot 1 september, dan gaat alles weg waar niet op gereageerd is. Ik ben namelijk bezig met een grote opruim, en ik ga dus niet alles een eeuwigheid bewaren, anders schiet het niet op.

Temmink - the ultimate fight

De poolse bruid

Christina Aguilera - Out of the bottle

De zwarte meteoor

De boekverfilming

Ellis in glamourland

Erik of het kleine insectenboek

Zus & zo

Lek

En deze (het is een lampje) is ook nog in de aanbieding:

http://i46.tinypic.com/30tozo9.jpg

En een kattenhalsbandje, roze.

Mailen kan naar forummiep@gmail.com.
Ik geef na mijn vakantie even weer een.update van mijn spullen. Heb mijn computer verkocht en moet nog een kamer opruimen dan dus dan heb ik ook weer nieuwe spulletjes.

Ga pas woensdag weg, maar nogal druk voor de tijd. Maandag lekker dagje apenheul met dank aan bigmomma. :D.
Watervrouw, ik wacht jou mail nog gewoon af. Ik kan het dan dinsdag nog versturen voor je.

Heb je leuke vakantie gehad?
Inmiddels ben ik terug van vakantie, en Marels, ik heb echt plezier gehad van de schoenen. Ik heb mijn enkel lelijk bezeerd en de meeste schoenen kon ik niet op lopen van de pijn. Jouw wandelschoenen waren écht een uitkomst!!
Dank voor je reactie Mirri29, ik gooi ze nog een keer hier op het forum dan:

Ik heb te geef: 2 grote tassen vol baby kleding voor jongens. Het is gebruikte kleding, varierend van maat 50-56 tot 74 en sommige dingen zelf nog wat groter. Er zitten ook 2 nieuwe knuffels bij en ook wat schoentjes.

Ik woon in regio 030, mijn mailmis:

Blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl
quote:moppie0407 schreef op 24 augustus 2012 @ 20:47:

ik heb het boek 'veilig bevallen' van Beatrijs Smulders liggen. iemand?Mag ik het hebben om ritueel te verbranden ? Beatrijs Smulders
Zal later dit weekend even mailen.
Krampjes in de aanbieding!

Anyone?

Verzendkosten voor mijn rekening.
quote:Zaza_zebra schreef op 24 augustus 2012 @ 22:00:

Krampjes in de aanbieding!

Anyone?

Verzendkosten voor mijn rekening.Och arme.. Ik sla even over.
Zeker weten?

wil ook nog wel een extra postzegel meesturen voor de moeite hoor?!
Ik krijg begin volgende week mijn extreme maandelijkse krampen en stuiptrekkingen weer dus een extra dosis kan er dan ook nog wel bij hoor! Dan neem ik ze wel over.

Heb geen kinderen maar vind dat zo sneu, baby's met krampjes!
quote:Zaza_zebra schreef op 24 augustus 2012 @ 22:14:

Zeker weten?

wil ook nog wel een extra postzegel meesturen voor de moeite hoor?!Yep, im very sure. Heb mijn portie krampjes wel gehad bij zoontje. Dat was niet grappig..bah. Succes met de kleine!
Jaa, krampjes gaan naar Mayhem. Met dank voor het medeleven en een hoe-heten-die-super-de-luxe-pijnstillers-die-ècht-werken-bij-vrouwen-ellende voor jou.

Succes met de maandelijkse pret... :(

Jet: gelukkig heeft ze ze niet zo heel vaak tot nu toe. Maar het blijft idd supersneu.

Ze slaapt nu, dus snel snel zelf ook naar bed.

Trusten!
Haha dank je wel Zaza!

Fijn dat ze nu slaapt

En voor jou ook welterusten!
@broodtrommel; lief van je, maar maak dingsje er maar blij mee!

Ik vind drie lotr dvds wel genoeg.

@Fikblom; wat heerlijk dat je zo'n plezier van de schoenen gehad hebt!!?

Al ben ik bang dat de schoenen vervloekt zijn.....

Ik heb vorig jaar op dag 1 van de vakantie mijn enkel zwaar verstuikt en heb de hele vakantie verplicht op wandelschoenen gelopen....

Bizar toeval.

Hoe was het verder?! Ben je naar Ribe geweest??

En naar Legoland?

Wat zijn jouw Denemarken-tips?
668, the neighbour of the Beast
Verder heb ik dus wegens afhaken nog een sjiek kattentuig in de aanbieding.

Ook een nieuwe petanque-set.

En een kattenhalsbandje, blauw fluweel.

En nog dingen die ik nu vergeten ben.

marelsmarels@gmail.com
quote:Marels schreef op 24 augustus 2012 @ 23:00:

@broodtrommel; lief van je, maar maak dingsje mamaria er maar blij mee!

Ik vind drie lotr dvds wel genoeg.

Jaaa ikke! mamariaviaviva at gmail punt com (heb jouw mailadres niet gezien broodtrommel, of keek ik niet goed?)

Ik heb hier sowieso een dvd-box lotr liggen die weg mag, heb ook de extended version gekregen dus de "simpele" versie mag weg. Straks ga ik de dvd-kast opruimen (dvd's moeten in doos naar boven, kast moet weg zodat de vloer gelegd kan worden) dus kan komt er weer een lijstje.

En het is eindelijk zover!! 3 Oktober wordt de keuken gezet! JAAAA! Ben er zo blij mee! Nu dus flink aan het werk om de boel leeg te maken. Als iemand nog wat heeft aan een u-keuken excl. apparatuur of een aantal losse keukenkastjes en/of het werkblad, geef maar een gil anders gaan ze zonder pardon naar de stort.

Nu die dvd-kast leegmaken.

Zaza: wat vervelend dat ze krampjes heeft, voor het meisje zelf maar ook voor jou/jullie! Veel sterkte ermee en ik hoop voor jullie dat ze er niet zo lang last van heeft. (mag ik ook een mailtje met naam? Ben heel benieuwd!)
Wij hebben ook de extended versions hier Mamaria.

Moet zeggen dat ik ze onderhand wel een beetje beu ben

Sowieso vind ik Frodo zoooooooooooo irritant

Het eerste boek ben ik trouwens al 100 keer in begonnen maar ik vind ze echt niet te lezen. Ben dus ook al honderd keer afgehaakt, de laatste keer ergens op de helft ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven