Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Ik hier ook net mijn 1e glossybox.

Ja, wat moet ik er van zeggen.

Vind het niet zo heel bijzonder deze keer.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik heb net de glossybox voor het eerst ontvangen. Ik ben er wel blij mee. Alle producten kan ik gebruiken!
De beautybox komt waarschijnlijk morgen.
Weet iemand al iets over de fashion box?!
Gedverderrie. Vandaag zou de beautybox worden opgestuurd! Maar ik heb nog geen mail! Wat gaat het daar lekker zeg.. bah.
@pepexx en eddie, wat zat er in jullie boxen?

Bij mij zit er een doosje met 8 kleuren oogschaduw en rouge in, een kohlpotlood met puntenslijper, een lippenzalf, shampoo voor gekleurd haar en een rougekwast.
Ik heb de glossybox ook binnen gehad vandaag en ik vind hem leuk!

Nu nog wachten op de Beautybox....
quote:Gisselle schreef op 23 augustus 2012 @ 18:40:

@pepexx en eddie, wat zat er in jullie boxen?

Bij mij zit er een doosje met 8 kleuren oogschaduw en rouge in, een kohlpotlood met puntenslijper, een lippenzalf, shampoo voor gekleurd haar en een rougekwast.Precies hetzelfde.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Bij mij ook hetzelfde! Al moet ik wel zeggen dat ik 12,50 best duur vind voor de inhoud. Maar ik en er wel blij mee! Ik wacht nog even de fashionbox af en dan maak ik een keuze voor 1 van de 2 boxen!
na dat ik de beautybox heb ontvangen zeg ik hem meteen op, dit kan toch niet ik heb nog geen eens mail dat het is verstuurd.
Er zit een prijskaartje bij. De oogschaduw palette kost ¤ 5,32, de kohlpotlood ¤ 3,90 enz..
Op FB stond dat de Beautybox vandaag verstuurd is, en volgens mij heeft niemand een mail gekregen dat het is verstuurd.

Afwachten maar...
Ik vind de glossy echt ruk dit keer. Paletje is nog wel leuk, maar de rest... vooral die kwast, wat een prutkwaliteit! En het zoveelste oogpotlood..

(alles was al genoemd, dus niet in wit dit keer.)
Ik heb de glossybox maar opgezegd. Het is teveel van hetzelfde en helemaal niet super luxe ofzo. Ik koop liever een lekkere bodylotion van Rituals of Weleda voor die ¤ 12,50 per maand.
quote:lilyofthevalley schreef op 24 augustus 2012 @ 00:48:

Ik vind de glossy echt ruk dit keer. Paletje is nog wel leuk, maar de rest... vooral die kwast, wat een prutkwaliteit! En het zoveelste oogpotlood..

(alles was al genoemd, dus niet in wit dit keer.)Het is mijn 1e box, ik kijk het nog een maandje aan en beslis dan of ik abonnee blijf.
ik heb de beautybox binnen!!! en ik ben happy
Geen spijt dat ik de gb niet meer heb. Ik koop idd ook liever iets van Weleda of Rituals of een make up iets dat echt de goede kleur is en ik ook ga gebruiken.
Ik probeer in het wit te schrijven maar om een of andere reden lukt dat dus niet ahhhhhh
Heeft iemand de Truly Yours box van deze maand? En?!
.
anoniem_6213 wijzigde dit bericht op 24-08-2012 11:38
Reden: geen wit laat dan maar
% gewijzigd
quote:xJanna schreef op 24 augustus 2012 @ 11:31:

Heeft iemand de Truly Yours box van deze maand? En?!ty wordt volgende week verzonden
Van mij mag je het wel gewoon opschrijven hoor. Ik weet niet of er nog dames meeschrijven die het niet wilde weten?

Hopelijk komt ie vandaag ook bij mij, heb geen track and trace code ontvangen, dus het is afwachten.

TY wordt inderdaad volgende week verzonden, ben daar ook erg benieuwd naar, volgens facebook zouden de eerste hints dit weekend komen over de box.
ik krijg vandaag de BB ook binnen, van mij mag je het gewoon opschrijven ben namelijk erg benieuwd! Bovendien zijn er 3 verschillende boxen.
Net TNT aan de deur!

En, ......geen beautybox
oke dan schrijf ik het gewoon op even waarschuwing voor diegene die niet wilt weten wat er in de box zat niet naar beneden scrollen.

Pascaud-lift facelift cream-full size ¤ 64,40

Toni&Guy-damage hair shampoo 50 ml

Casual sea salt spray-75 ml

Trind-caring colors-full size ¤12,99

Drs.Hans Schreuder-Hpo bodycream-25 ml

Drs.hans schreuder-scar treatment cream-5 ml

Nivea-creme soft peeling-full size ¤4,99

Lookx-lipgloss-mini ¤5,95

en een kortingsbon van lookx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven