Kinderboerderij afhuren
donderdag 23 augustus 2012 om 20:51
Ik wil samen met een paar vriendinnen en hun kinderen een dagje uit naar een kinderboerderij oid.
Nu gaf 1 van hen aan dat er bij haar een kinderboerderij is die je een dag af kan huren voor een groep. We zoeken iets in de omgeving van Soest, iemand een idee of daar een kinderboerderij/speeltuin is die die mogelijkheid ook biedt?
Nu gaf 1 van hen aan dat er bij haar een kinderboerderij is die je een dag af kan huren voor een groep. We zoeken iets in de omgeving van Soest, iemand een idee of daar een kinderboerderij/speeltuin is die die mogelijkheid ook biedt?
donderdag 23 augustus 2012 om 20:58
donderdag 23 augustus 2012 om 21:09
Zou denk wel heel raar staan te kijken als ik bij de kinderboerderij aan zou komen op een dag dat ik zeker weet dat hij open is en ik mensen binnen zou zien en te horen krijg 'mevrouw u kunt niet naar binnen ,is vandaag elleen voor een besloten gezelschap.
Denk dat ik toch licht geirriteerd zou zijn.
Mischien dat het bij die betreffende kinderboerderij enkel kan op de dag dat ze normaal gesloten zijn.
Denk dat ik toch licht geirriteerd zou zijn.
Mischien dat het bij die betreffende kinderboerderij enkel kan op de dag dat ze normaal gesloten zijn.
donderdag 23 augustus 2012 om 21:20
donderdag 23 augustus 2012 om 21:23
quote:Jorina schreef op 23 augustus 2012 @ 21:12:
@zandkorrel; omdat we kriskras verspreid door NL wonen en we zoeken iets waarbij iedereen ongeveer even lang moet reizen.
Waarom? Omdat het kan
Ik kom helemaal niet uit die buurt dus kan je helaas niet helpen.
Weet wel dat er nog wel eens particuliere speeltuinen zijn, mss een idee om de telefoongids erbij te pakken en zo even te zoeken?
@zandkorrel; omdat we kriskras verspreid door NL wonen en we zoeken iets waarbij iedereen ongeveer even lang moet reizen.
Waarom? Omdat het kan
Ik kom helemaal niet uit die buurt dus kan je helaas niet helpen.
Weet wel dat er nog wel eens particuliere speeltuinen zijn, mss een idee om de telefoongids erbij te pakken en zo even te zoeken?
donderdag 23 augustus 2012 om 21:26
http://www.devosheuvel.nl/index.php/home/home
Die misschien wat? Weet alleen niet of je het ook af kan huren
Die misschien wat? Weet alleen niet of je het ook af kan huren
donderdag 23 augustus 2012 om 21:38
quote:Jorina schreef op 23 augustus 2012 @ 21:16:
Ter verduidelijking; het mag ook een (omheinde) speeltuin zijn die je bv een ochtend af kan huren.
In Baarn is een speeltuin die je kunt huren. Op zondag is hij gesloten en ben je alleen met het gezelschap. Op andere dagen is hij wel open (vanaf 14.00 uur) en zit je ook met andere bezoekers. Op zondag huur je hem bijvoorbeeld van 10.00 uur tot 18.00 uur, of op zaterdag, en dan de middag en dan de avond erbij voor het eten.
Google even op speeltuin Baarn Jan Steenlaan.
Er zit een ruimte bij met keukentje en toiletten. Je mag er ook barbecueën. Wij hebben hem de afgelopen jaren gehuurd voor de verjaardag van onze zoon. We wonen in een flat en willen veel ruimte voor iedereen, inclusief kinderen. Het is een erg leuke speeltuin.
Ter verduidelijking; het mag ook een (omheinde) speeltuin zijn die je bv een ochtend af kan huren.
In Baarn is een speeltuin die je kunt huren. Op zondag is hij gesloten en ben je alleen met het gezelschap. Op andere dagen is hij wel open (vanaf 14.00 uur) en zit je ook met andere bezoekers. Op zondag huur je hem bijvoorbeeld van 10.00 uur tot 18.00 uur, of op zaterdag, en dan de middag en dan de avond erbij voor het eten.
Google even op speeltuin Baarn Jan Steenlaan.
Er zit een ruimte bij met keukentje en toiletten. Je mag er ook barbecueën. Wij hebben hem de afgelopen jaren gehuurd voor de verjaardag van onze zoon. We wonen in een flat en willen veel ruimte voor iedereen, inclusief kinderen. Het is een erg leuke speeltuin.