Gezondheid alle pijlers

herstel na tvt operatie

23-08-2012 19:32 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag iets kwijt nu 3 weken geleden ben ik geopereerd aan een tvt bandje de operatie op zich is goed gegaan maar na thuiskomst kreeg ik erge pijn in mijn buik en had de hele tijd aandrang en pijn bij plassen.

Naar de huisartsenpost geweest bleek dat er teveel urine in mijn blaas achter bleef dus kreeg ik voor 5 dagen een catheter.

De derde dag erge pijn en bloed bij mijn urine terug gegaan maar het bleek niet ernstig te zijn moest een afspraak maken met de verpleegkundige om zel te leren catheteriseren dat lukte totaal niet dus weer terug of er niet teveel urine achterbleef dat was gelukkig niet het geval dus moest het aankijken. Ik bleef echter pijn houden ook bij het plassen de waarnemer (uroloog) zei dat het er bij hoorde er was geen onsteking hij schreef me pillen voor om mijn blaas rustig te houden. Maar zaterdag had ik heel erge pijn en ook koorts zondagvroeg naar de eerste hulp geweest bleek dat ik een nierbekkenontsteking had ik mocht gelukkig naar huis met antibiotica. Na 2 dagen was de koorts gezakt maar ik blijf maar zo'n zeurderige pijn in mijn buik houden en ik loop ook nog niet echt lekker. Heeft er iemand ervaring met deze klachten en weet hoe lang dit zo kan blijven. Ook heb ik meer vaginale afscheiding. Ik heb overal op internet gezocht maar kan hierover niks vinden.

Ik heb net een nieuwe baan maar kan nog steeds niet werken daar maak ik me natuurlijk ook druk over.

Ik hoop op wat reacties
ik kan je niet helpen, maar ik wens je wel heel veel sterkte!!! Ik hoop voor je dat het gauw beter gaat want lijkt me heel rot!
Jeetje zeg, wat vreselijk voor je.

Ik heb in dec een tvt gekregen en was heel bang dat ik niet meer zelf kon plassen.

Misschien is het weefsel nog wat opgezet en gaat het met rust vanzelf weg?

Ik heb ook al ergens gelezen dat het heel soms afgestoten wordt door het lichaam.

Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven