goedkope slaapzak

24-08-2012 11:01 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Heeft iemand van jullie een idee waar ik een goedkope (15e ong) slaapzak kan kopen?

Alvast bedankt!!
Waar ga je dan slapen? Hoe warm moet de slaapzak zijn?

Ik denk niet dat je voor 15 euro een goede slaapzak zult vinden. Marktplaats misschien, maar zelf zou ik dat niet doen. Niet fris.
Bij een kampeerwinkel hebben ze allerlei soorten, of misschien in de uitverkoop bij de v&d oid?
Lidl, Aldi, Action, xenos..... Allemaal tussen de 15 en 20 euro en prima voor een paar nachtjes schoolkamp o.i.d.
Lidl, Aldi, Action, xenos..... Allemaal tussen de 15 en 20 euro en prima voor een paar nachtjes schoolkamp o.i.d.
Ja het is echt voor 1 nachtje en binnen, ik kan ook wat huren daar maar ik dacht; handig om een slaapzak in huis te hebben... Je weet maar nooit
Leuk motto appagante
quote:nieuwsbrief schreef op 24 augustus 2012 @ 11:07:

Ja het is echt voor 1 nachtje en binnen, ik kan ook wat huren daar maar ik dacht; handig om een slaapzak in huis te hebben... Je weet maar nooitKun je de slaapzak dan niet van iemand lenen? Broers, zussen, ouders?
Is het voor nu?
decathlon
Bristol of Scapino?
quote:zwartezwanen schreef op vrijdag 24 augustus 2012 11:11 Is het voor nu?

morgen !

Ja ik kan hem wel lenen maar laat het zo zijn dat ouders+broertjes+zusjes zelf ook meegaan.. Vriendin heef het net aangeboden, ik denk nog even dus
Waarom neem je niet gewoon je dekbed mee? Of, als het voor dit weekeind is, alleen de hoes of een laken en een fleecedekentje?
"Je bent zelf een goedkope slaapzak" wilde ik zeggen, maar da's helemaal niet grappig.
quote:daydream schreef op 24 augustus 2012 @ 11:03:

Waar ga je dan slapen? Hoe warm moet de slaapzak zijn?

Ik denk niet dat je voor 15 euro een goede slaapzak zult vinden. Marktplaats misschien, maar zelf zou ik dat niet doen. Niet fris.Ah joh, dat kan je gewoon wassen.
quote:p_aulus schreef op vrijdag 24 augustus 2012 11:29 "Je bent zelf een goedkope slaapzak" wilde ik zeggen, maar da's helemaal niet grappig.nee dat is een grapje dat ik en mijn mede studenten 4 jaar gelden wel eens maakten maar dat is inderdaad nu niet heel grappig meer
Zit er een legerdumpzaak bij je in de buurt? Die verkopen tegenwoordig niet meer alleen legerspullen en het is ook niet meer allemaal donkergroen, -bruin of -blauw wat ze aanbieden. Maar ze zijn wel goedkoop. Kocht daar vorig jaar nog 'n slaapzak voor 'n tientje.
Bij mijn AH lagen er vanmorgen nog een paar in de aanbieding, voor 13 euro, maar ik gok zo dat het aanbod van slaapzakken plaatselijk kan varieren bij de AH.

Ik weet niet waar je woont maar de kampeermarkt heeft ook slaapzakken van rond de 15 euro.
Deze, bij Xenos voor 14,99 euro: slaapzak
Action heeft ook, rode en blauwe rond de 12,--
Dun dekbed bij de Kwantum, warm genoeg voor nu, 7,50.
Waarom een slaapzak,ik vind dat altijd zo raar slapen.

Dat je je voeten niet naar buiten kan gooien,ik gebruik hem altijd gewoon opengeritst.

Kan je net zo goed een goedkoop dekbed kopen.

Bij Ikea gister nog een gezien,12,95.
*dubbel*
Ik heb er 1 gevonden! 15e bij de kijkdoos, afgeprijsd van 25.... Heb geen dekbed genomen omdat ik er morgen met de trein heenga, geen plek meer in auto ouders en ik heb geen eigen auto, anders moet ik met zoveel spullen sjouwen :-)
Hahaha kijkdoos moet natuurlijk kijkshop zijn, stomme autocorrect

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven