Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
die sea salt spray is ook van toni&guy
Veel producten dit keer. Dus jij had dan denk ik de derde box als ik de beschrijving op facebook lees.

Er zitten wel leuke dingen in, is de nagellak in een leuk kleurtje?

Ik wil mijn box ook!
Iemand de Fashionbox al ontvangen? Als het goed is zijn ze gisteren verstuurd. Ik zit op mijn werk dus ik weet niet of hij er al is.
klinkt goed, maar ik hoop toch dat ik een andere box heb

ik heb krullend haar dus zo een fles met zeezout zorgt er alleen maar meer voor dat ik met een ontploft kapsel rond loop en dat probeer ik juist te voorkomen
de nagellak is een lief roze kleurtje,ik ben benieuwd hoe de creme zal zijn het is best wel een dure.

het enige wat ik niet gebruik is die salt spray ik heb er nog eentje uit de ty van pas geleden.

mijn haar ziet er van nature uit of ik net van het strand kom dus ik gebruik meer producten die mijn haar zacht maakt.

Iemand interesse in 2 flesjes sea salt allebei 75 ml het past helaas niet door de brievenbus.
Ik hoop dat ik deze keer wel een leuke beautybox heb, er zijn 3 in de omloop geloof ik. Ik heb tot nu toe altijd mis gegrepen qua kleurtjes enzo.

Ik denk dat je die sea salt aan de straatstenen niet kwijt kunt!
Fashionbox heeft hun Facebook pagina verwijderd na alle slechte reacties. Wat erg!
Serieus? Wat zat erin dan?!!
*2geknoopte armbandjes met zogenaamde waarde van 25 euro per stuk?

*Garnier bronze minute

*Hielbeschermers?

*Charm bracelet (groen met paarse,waarde 7,50

?)

*1grazia (juni) 1cosmo (juni)

*3 kleine crakle nagelakjes

Na het testen bleken de crackle nagellakjes ook nog uitgedroogd. Bovenstaande heb ik van de glamourswitch pagina.
net de beautybox ontvangen, niet erg slecht maar zeker ook niet erg goed, ik had er een paarse lipglos bij...
Nou dan kan ik de fashionbox ws ook opzeggen... Ff afwachten totdat ik hem in de bus heb. Maar de reacties op fb over de inhoud waren dus niet mis....
Ben erg benieuwd naar de Beautybox, net een berichtje gehad van m'n vriend dat hij bezorgd is!
Ik heb mijn beautybox ook binnen, maar ze zijn 2 producten vergeten in mijn box te doen. Vlak voor mijn vakantie hadden ze me ook al per ongeluk de verkeerde mail gestuurd waarin stond dat ze geen overschrijving van mij hadden en dat ze daarom per direct mijn abbo hadden stopgezet. Die fout hadden ze gelukkig snel hersteld, maar ik heb nu nog geen reactie op mijn mail gekregen.

Behalve de 2 producten die ontbreken, heb ik verder dezelfde box als 1970
Semper ubi sub ubi
Ik heb de fashionbox:

Garnier Ambre Solair natural bronzer 150 ml

2 vriendschapsarmbandjes (oranje/zwart en kinderkleurtjes)

3 nagellakjes met chinees? opschrift (goud/blauw/doorzichtig)

Ladys secret hielbeschermers (2 stuks)

Armbandje geel/groen met gouden munt

Cosmo van juni

Grazia van juli

Jammer dat de tijdschriften 'oud' zijn en jammer van de nagellak. Duidelijk dat die goedkoop zijn opgekocht ergens. Ik vind het wel leuk maar geen 12,50 waard. De armbandjes vindt je op iedere braderie voor een euro per stuk, als kind knoopte ik ze zelf.
€14.95 Fashionbox je schreef €12.50 vind het niks oude tijdschriften kon ik zelf wel kopen. De rest flut. €5 niet eens waard. Ze moesten er niet aan beginnen als je flut dingen krijgt niks aan zo. Beautybox wel leuk was lang wachten dat wel.
Ik heb de Fashionbox niet opgezegd, wist niet dat dit de inhoud zou zijn. Nu word er weer €14.95 afgeschreven denk ik.
Heb net de Beautybox uitgepakt, ben er erg blij mee!!

(helaas geen gouden of zilveren wikkel)

Ben met allebei de boxen erg blij, ik zeg voorlopig niks op
Ik denk dat ik de glossybox weer ga opzeggen. Ik vond er deze maand niet veel aan.

Inhoud.Een oogpotlood, oogschaduw in kleurtjes die ik nauwelijks gebruik, shampoo, een blusherkwast (gebruik ik ook nooit) en een lipbalsem die ik nooit gebruik.

(edit: ik had het in wit gedaan maar dat is zwaar overbodig intussen, ik liep wat achter )
@ 1970: ik ben waarschijnlijk de enige gek die eventueel wel geïnteresseerd is in de T
Inhoud van mijn Beautybox:

-Janzen geurkaars.

- Tony en Guy Salt spray (75 ml, alweer) en shampoo (50ml)

- Eveline Cosmetics (??) fullsize mascara. Doet niks

- Hans Schreuder (die zweverT) bodylotion (25 ml) en creme (5ml)

- Nivea douchegel fullsize,

- Lookx lipgloss.

Van mij hadden de die box mogen houden, wat een meuk. Heb alles weggegeven.

Had meer verwacht van de "summer special". Ik zeg de beautybox nu dan ook op, Glossybox heb ik vorige maand al opgezegd.
@ 1970, blijkbaar is de helft van mijn getypte tekst weggevallen...

Vervolg: ... de T
En weer! Ik heb in ieder geval eventueel interesse.
Ik heb de bb nog niet binnen. Hebben meer hem nog niet??
FashionBox, na het lezen van de reactie's op GlamourSwitch Facebook ongeopend meteen mee retour gegeven aan de Selecktvracht koerier. Het regent klachten over deze box, de FBpagina is inmiddels opgeheven. Op FB GS lees ik dat zij zich inmiddels hebben uitgeschreven bij K.V.K. FashionBox heeft 14,95 van mij rekening afgeschreven voor de september Box. Maandag met ID naar de bank om de FashionB te blokkeren, en het het geld laten storneren.

Glossybox gaat naar een 16 jarige nicht, de TY is iets om naar uit te kijken.

Aantal leden an GS is en ludieke actie aan het voorbereiden voor FashionB in Den Haag. Zij hebben het adres wat precies wordt nog even geheim gehouden.
Alles is niets, Niets is alles
Ik heb de incasso ook laten storneren. Zodra ik de box heb stuur ik hem ook ongeopend retour...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven