La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

En Acy, hoe is het met de gadgets?
-edit
Alle reacties Link kopieren
Goed! Hij danst vast met me mee in mijn buik

Hoe is het met jou, MEFS, al wat beter?

En wat is er met gadgets?
-edit.
Wat lief dat je t vraagt! Hoe voel jij je dan vandaag?

Dreumes is hangerig, heeft z'n prikken gehad. Maar verder gaat t op dit moment goed met ze. Ben wel nerveus voor volgende week ZH. De scan enzo.
Ik heb gegeten En het eten zit nog binnen

Wat een vervelende ziekte is dit. Misselijk zijn vind ik niet zo vervelend, maar de hoofdpijn mag iemand anders van mij overnemen, en ik heb al een paar kandidaten in gedachten
voor dreumes. Nerveus zijn snap ik, heb je eerst een consult? Ik zou alle vragen goed opschrijven dan! Sterkte, meiske!
Ik ga voor je duimen. Ik weet wat het is die lange wachttijden op een uitslag
Goed zo, binnenhouden die hap(pen). Kleine stapjes vooruit maken grote stappen.
Ik denk dat ik maandag weer kan werken. Ik was vandaag zelfs even in de tuin.
Gisteren kon ik ook een beetje eten, maar vandaag was het een echte lunch.
Fijn MEFS! Dit weekend gewoon nog even kalm aan doen en bijtanken
Niet te vroeg weer beginnen met werken, MEFS.
Dat heb ik ook tegen Mefsman gezegd. Ik ga alleen herstellen. Boodschappen doen misschien. Maar geen klussen en koken zo min mogelijk. Eigenlijk zou het wel moeten. Ze eten al een week kant en klare maaltijden, en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
Ik ga niet te vroeg beginnen, Acy. Als ik in het weekend normaal kan eten, kan ik maandag een paar uur werken, en als het niet goed gaat, kan ik terug naar huis. Mijn collega is dan terug en kan alles naar haar toe schuiven
Ik ga nu mijn oogklepjes dicht doen. Ik mis jullie laatste tijd
Goed zo, heksje. Goed op jezelf letten. Slaap lekker.
O, ik wil ook wel even slapen hier. Maar dat kan niet. *mompelt iets met verkeerde dans enzo *

Trusten heksje!
Ik hoop dat je lekker vooruit blijft gaan Mefs, en dat alles goed is/gaat met je gadget Missy. En dat het ook gewoon goed gaat met de rest van jullie lieflijke dames.

Ik wilde niet echt meer hier schrijven, maar wil nu (egoïstisch als dat ik ben ) toch graag wat hulp.

Mijn moeder heeft de oorlog verklaard aan mijn oudste broer. Ze heeft hem opgebeld op zijn werk dat ze hem nooit meer wil zien met scheldkanonnade en alles. Hij is overstuur naar huis gestuurd. Mijn vader doet er verder ook niets aan om hem te helpen, omdat hij geen ruzie met haar wil en iedereen wil dat ik vooral normaal doe.

Ik had al een afspraak staan om vanavond naar mijn ouders te gaan, maar ik wil helemaal niet meer, omdat ik niet denk dat ik gewoon gezellig kan doen. Ik vind het gewoon een kutstreek. Ze zijn gemeen tegen míjn broer!

Heeft iemand advies?
Hoezo wilde je hier niet meer schrijven, Bart?

Poeh. Lastig. Ik denk dat ik vanavond zou gaan, om hun kant van het verhaal te horen en wellicht te zeggen wat jij vindt. Je kunt ook besluiten om af te bellen met de reden dat je het nu lastig vindt, omdat je het gevoel hebt er tussenin te zitten, en dat je later een keer komt.

Gewoon gezellig doen zou ik niet kunnen.
Ik wilde niet meer schrijven, omdat ik leuke dingen niet meer wilde melden en niet leuke dingen al helemaal niet ter sprake wilde brengen vanwege dinges. Ook ben ik slecht in negeren en was dinges er iedere keer als ik aanlogde.

Het vervelende is dat ik hun kant van het verhaal al ken. Mijn moeder is psychisch niet helemaal in orde. Ze is al een paar dagen bezig met mensen aan haar kant krijgen. Ik kan dus ook niet zeggen wat ik vind, want dan ben ik tegen haar. Hetzelfde met afbellen.

*reden waarom moeder boos is, iets met een boterham*

Mijn eerste gevoel was: als je hem niet meer wil zien hoef ik je verdomme ook niet meer te zien, maar niemand wil dat het verder uit de hand loopt en is als een gek bezig om haar weer niet-boos te krijgen. Zowel mijn broer als mijn vader hebben mij verzocht om, alsjeblieft, gewoon te doen alsof er niets aan de hand is. Wat betekend haar gelijk geven, aanhoren wat een lul mijn broer is en vooral vrolijk blijven doen.

Dat is toch niet normaal?
Dat psychisch niet in orde is trouwens officieel vastgesteld door psychiaters en doctoren, voordat ik heel Viva over me heen krijg.
Ok. Wat een rotsituatie. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo goed ben met familieruzies enzo. Kun je niet met je vader praten? Die is psychisch wel ok? (niet naar bedoeld!) Of is je moeder zo dominant dat je vader niets te vertellen heeft.

En je bent hier welkom hoor, Bart, wat mij betreft.
Wat houd je tegen om dan gewoon niet te gaan? Ik zou ook afzeggen, eerlijk gezegd.
Desnoods zou ik een k*tsmoes verzinnen, diarree oid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven