risky sex

23-08-2012 18:19 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken geleden kwam ik in de supermarkt de moeder van een goede vriend van ons tegen. We raakten aan de praat over vakantie enzo.

(Ik weer dat ze mij erg aantrekkelijk vind (ik ben 47 en zij is 58) omdat ze op verjaardagen altijd oogcontact probeert te maken , en zegt dat ze me een erg leuke man vind. Ik vind haar ook erg aantrekkelijk, mooie bos lange blonde haren, vrij stevig en grote borsten. Nooit heb ik er wat achter gezocht. Zij is weduwe en heeft een vriend)

Ze verteld ronduit over van alles en nog wat en dat haar zoon op vakantie was.... of ik ook zin had in een bakje koffie. Dat hebben we dus gedaan. Ze vertelde ook over haar lat relatie en dat het op dat ene gebied niet zo goed zat. Precies datgene wat in mijn relatie ook niet goed zat. Ik vertelde dat ik ooit een vriendin erbij gehad heb voor de sex en ook al weer enige tijd zonder sex moet stellen.

Voorzichtig vroeg ze of we wat voor elkaar konden betekenen. Dit had ik nooit achter haar gezocht. Inmiddels zitten er al was sexdates op, en eerlijk gezegd, nog nooit heb ik zo,n lekkere geile sex gehad. Zij weet van aanpakken Het is een zeer degelijke , hoogopgeleide weduwe, type mantelpak. De tegenstellingen zijn groot, ik ben een casual type. Dat maakt het misschien wel zo geil. Ik weet dat het link is maar inmiddels zijn we bijna verslaafd aan elkaar. Hoe moet dit verder, want het is zoooo dichtbij...... Wie heeft ooit zoiets aan de hand gehad? tips aub
tsja ik vraag niet om een oordeel, want het is hartsikke fout.

(maar veel te lekker)

Maar ik bedoel, hoe houden we het verborgen....
Nou sportman1964, bijvoorbeeld door er niet over op het vivaforum te schrijven?

Weet je dat je adres via je je ip-adres makkelijk te achterhalen is?
Gewoon zo door gaan, het komt vanzelf uit. Dan ook niet janken he?
natuurlijk weet ik dat.
ik denk dat jullie gelijk hebben, loop idd mijn plassert achtena. maar kant t niet laten
Al die hormonen ook hè, je hebt het gewoon niet onder controle. Nou ja, wordt wel beter als je uit de pubertijd bent.
quote:sportman1964 schreef op 23 augustus 2012 @ 20:22:

natuurlijk weet ik dat.Heej, beroepsinfo ineens weg
quote:sportman1964 schreef op 23 augustus 2012 @ 20:24:

ik denk dat jullie gelijk hebben, loop idd mijn plassert achtena. maar kant t niet latenrot voor je joh.
quote:sportman1964 schreef op 23 augustus 2012 @ 20:24:

ik denk dat jullie gelijk hebben, loop idd mijn plassert achtena. maar kant t niet latenJe plassert?! In jouw geval denk ik eerder je zwellichaam. Ben je trouwens gecastreerd, dat je geen ballen hebt?
ja rot he, hoe houden jullie de plassert in bedwang?

(deze vraag geld ook voor dames, die hebben ook een plassert)
quote:sportman1964 schreef op 23 augustus 2012 @ 21:52:

(deze vraag geld ook voor dames, die hebben ook een plassert)

Met de hand of een paar euro misschien?

Niet door stiekem een relatie met een ander aan te gaan in ieder geval.

(deze vraag geld ook voor dames, die hebben ook een plassert)Bekkenbodemspieren trainen. Helpt bij het ophouden. En dan maar hopen dat je snel bij een toilet kan komen. Maar ik moet toegeven, ik heb een chronische blaasontsteking, dus ik vind het soms ook wel lastig. Drink je wel voldoende cranberrysap?
Gesteld dat het verhaal echt is, vind ik de reacties vrij platvloers. Statistisch gezien is de kans zeer groot dat er bij al degenen die hier zo stoer reageren enkelen bijzitten die zelf wel eens buiten de deur gaan wippen.
quote:jaakds schreef op 24 augustus 2012 @ 15:04:

Gesteld dat het verhaal echt is, vind ik de reacties vrij platvloers. Statistisch gezien is de kans zeer groot dat er bij al degenen die hier zo stoer reageren enkelen bijzitten die zelf wel eens buiten de deur gaan wippen.Tja, bij vreemdgaan horen blijkbaar plek en veren. Het is niet anders .
quote:jaakds schreef op 24 augustus 2012 @ 15:04:

Gesteld dat het verhaal echt is, vind ik de reacties vrij platvloers. Statistisch gezien is de kans zeer groot dat er bij al degenen die hier zo stoer reageren enkelen bijzitten die zelf wel eens buiten de deur gaan wippen.Je realiseert je dat nu je hier ook post, je zelf ook mee doet in die 'statistische berekening'?
quote:thomaaas schreef op 24 augustus 2012 @ 15:38:

[...]

Je realiseert je dat nu je hier ook post, je zelf ook mee doet in die 'statistische berekening'?

Sterker,

Een aantal van meest extreme anti-vreemdgangers op dit sub-forum/peiler, hebben zelf aangegeven zelf ooit vreemd te zijn gegaan.

Ik denk dat dat hetzelfde effect is als rokers, die later de meest uitgesproken niet-rokers worden.
quote:iris1969 schreef op 24 augustus 2012 @ 15:17:

[...]

Tja, bij vreemdgaan horen blijkbaar plek en veren. Het is niet anders .

behalve als er een boek/film over geschreven e/o gemaakt is, bijv. van Kluun, dan is het zo eigentijds en zo modern...

begrijp niets van de dubbelzinnigheid van de vrouw iig.
@OT: ermee stoppen en ga communiceren met je vriendin ipv met je SV; of doe een voorstel en maak er een swingersparadijs van.

(deze vraag geld ook voor dames, die hebben ook een plassert)Hoe bevalt de herfstvakantie? Nog leuke dingen gedaan, schoolreisjes ofzo?
Euhhh, praten met je partner en je lul in je broek houden is blijkbaar geen optie? Pek en veren, op zijn minst.

Voor de goede orde: Nee, nog nooit van mijn leven vreemd gegaan. Wel behoorlijk anti. Ohja, en in bed zit alles ook best hier.
quote:iris1969 schreef op 24 augustus 2012 @ 15:17:

[...]

Tja, bij vreemdgaan horen blijkbaar plek en veren. Het is niet anders .Plek en veren? Waar?
Vreemdgaan is heel hip. Of het slim is, is een ander verhaal... Ik heb mijn lesje wel geleerd met gebonden mannen.
Stoute casual vent dat je dr bent! Poeh he, wat een avontuurlijke plasser heb jij.

Denk dat je op een viespeuken ander type forum veel betere reacties zult krijgen.
Wel vreemd dat ik nu nooit van die zeer degelijke, hoogopgeleide weduwe, type mantelpak tegenkom.

Het is gewoon niet eerlijk.
quote:Thila schreef op 23 augustus 2012 @ 18:49:

Ik dacht bij de topictitel aan wurgsex ofzo.Ik ook, durfde het al nauwelijks te openen.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven