TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
vrijdag 24 augustus 2012 om 14:09
quote:missy_acy schreef op 24 augustus 2012 @ 14:04:
Even een opvrolijkend iets tussendoor. Ik zie dus steeds op mobiel deze add staan bij t forum. Eerst moesten we naar fok, en nu Chinees leren?
Advertentie
1ct/分钟 拨打中国
直拨中国手机及座机 全荷兰最优惠
DelightMobile.nl/FreeSIMGoogle Translate:
1ct / minuut bellen naar China
Telefoon met directe buitenlijn en vaste Nederland meest gunstige
Het moet niet gekker worden! [img]http://emoticoner.com/files/emoticons/s ... 1292867571[/img]
Even een opvrolijkend iets tussendoor. Ik zie dus steeds op mobiel deze add staan bij t forum. Eerst moesten we naar fok, en nu Chinees leren?
Advertentie
1ct/分钟 拨打中国
直拨中国手机及座机 全荷兰最优惠
DelightMobile.nl/FreeSIMGoogle Translate:
1ct / minuut bellen naar China
Telefoon met directe buitenlijn en vaste Nederland meest gunstige
Het moet niet gekker worden! [img]http://emoticoner.com/files/emoticons/s ... 1292867571[/img]
vrijdag 24 augustus 2012 om 14:10
vrijdag 24 augustus 2012 om 14:10
vrijdag 24 augustus 2012 om 14:39
Ik luister alleen maar naar de eerste helft van t woordje.
[img]http://moodbenders.nl/add_icon.jpg[/img]
Hopen dat morgen t plaatje t weer doet
[img]http://moodbenders.nl/add_icon.jpg[/img]
Hopen dat morgen t plaatje t weer doet
Been there, done that, got the T-shirt.
vrijdag 24 augustus 2012 om 16:30
vrijdag 24 augustus 2012 om 18:44
Tjonge, studeren is gewoon hartstikke duur zeg. En dat terwijl studenten onze toekomst zijn
Nog even en we worden een eeuw teruggeworpen, kun je alleen nog studeren als je ouders hebt die kunnen bijdragen.
En juist op dit soort dingen wordt er teveel bezuinigd.
Wat dat betreft denk ik dat ik nog in de gunstige periode op school zat, had best een leuke studiefinanciering eigenlijk, was uitwonend dus kreeg het maximum (ook omdat mijn pa niet een topsalaris had).
Over bezuinigingen gesproken, kreeg vandaag de stempas binnen. Hebben jullie al een idee op welke partij je gaat stemmen?
Nog even en we worden een eeuw teruggeworpen, kun je alleen nog studeren als je ouders hebt die kunnen bijdragen.
En juist op dit soort dingen wordt er teveel bezuinigd.
Wat dat betreft denk ik dat ik nog in de gunstige periode op school zat, had best een leuke studiefinanciering eigenlijk, was uitwonend dus kreeg het maximum (ook omdat mijn pa niet een topsalaris had).
Over bezuinigingen gesproken, kreeg vandaag de stempas binnen. Hebben jullie al een idee op welke partij je gaat stemmen?
vrijdag 24 augustus 2012 om 18:44
vrijdag 24 augustus 2012 om 18:46
quote:apatura schreef op 24 augustus 2012 @ 18:44:
Krijg je geen lijst dan met boeken die je moet hebben?
Ik heb 2 lijsten gekregen 1 met boeken en 1 met materialen en die kon ik beide als pakket bestellen.
De materialen waren echt een rib uit mn lijf 999 euro!!!Pokke, wat een bedrag zeg. En dat alleen voor de materialen, daar gaan je ribben . Die boeken, zijn die evt. gebruikt te vinden?
Krijg je geen lijst dan met boeken die je moet hebben?
Ik heb 2 lijsten gekregen 1 met boeken en 1 met materialen en die kon ik beide als pakket bestellen.
De materialen waren echt een rib uit mn lijf 999 euro!!!Pokke, wat een bedrag zeg. En dat alleen voor de materialen, daar gaan je ribben . Die boeken, zijn die evt. gebruikt te vinden?