Entertainment alle pijlers

Junior Masterchef Australia seizoen2

07-08-2012 18:24 1733 berichten
Alle reacties Link kopieren
straks om 19.30 op net5 begint er een nieuwe serie Junior Masterchef Australia

Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij

Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Anne
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Anne
die gezichtjes!
Leuke opdracht!
quote:InyMiny schreef op 24 augustus 2012 @ 19:40:

die gezichtjes!Geweldig he. Ik word altijd helemaal happy van deze kids.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat ben ik jaloers op die kinderen... Disneyland is voor hun, ze ontmoeten ieder disney-figuur.

En ze kunnen ook nog koken
Eens hoor. Je wordt gewoon vrolijk van dat stel.
quote:InyMiny schreef op 24 augustus 2012 @ 19:45:

Wat ben ik jaloers op die kinderen... Disneyland is voor hun, ze ontmoeten ieder disney-figuur.

En ze kunnen ook nog koken Mijn collega is zwaar verslaafd aan Disneyland 1x in de 2 maanden gaat hij met zijn man naar Disney Parijs en een 2 keer per jaar naar Disneyland.
quote:charlottew88 schreef op 24 augustus 2012 @ 19:47:

[...]

Mijn collega is zwaar verslaafd aan Disneyland 1x in de 2 maanden gaat hij met zijn man naar Disney Parijs en een 2 keer per jaar naar Disneyland.Echt...? Zo vaak...?
quote:InyMiny schreef op 24 augustus 2012 @ 19:52:

[...]

Echt...? Zo vaak...? Ja hij en zijn man zijn echte Disneyholics als hij terug is zegt hij over 2 maanden ga ik weer. En dan net met zo'n glunderend gezicht als de juniors
quote:charlottew88 schreef op 24 augustus 2012 @ 19:56:

[...]

Ja hij en zijn man zijn echte Disneyholics als hij terug is zegt hij over 2 maanden ga ik weer. En dan net met zo'n glunderend gezicht als de juniors Wel leuk dat ze het zo leuk vinden, maar om elke 2 maanden er naar toe te gaan... Pfff...
Dat kan je idd wel verslaafd noemen. Charlot
quote:AnneRoos74 schreef op 24 augustus 2012 @ 19:45:

Eens hoor. Je wordt gewoon vrolijk van dat stel.

Ik word alleen vrolijk van George Gary mag er ook wel zijn, maar George...

Of bedoelde je de kinderen?
Jammer dat George geen Micky oren op heeft .
quote:InyMiny schreef op 24 augustus 2012 @ 19:57:

[...]

Wel leuk dat ze het zo leuk vinden, maar om elke 2 maanden er naar toe te gaan... Pfff...Voor mij ook niet maar je hebt ook mensen die heel vaak naar de efteling oid gaan. 1x keer in de paar jaar is voor mij wel genoeg.
Ja George is
Willen jullie ook een kopje koffie of thee??
quote:InyMiny schreef op 24 augustus 2012 @ 19:58:

[...]

Ik word alleen vrolijk van George Gary mag er ook wel zijn, maar George...

Of bedoelde je de kinderen? Ik bedoelde eigenlijk de kinderen maar van George en Gary word ik ook blij hoor.
quote:InyMiny schreef op 24 augustus 2012 @ 20:01:

Willen jullie ook een kopje koffie of thee??Kopje thee zou lekker zijn.
Koffie graag ajb. Lekker dank je wel.
quote:AnneRoos74 schreef op 24 augustus 2012 @ 20:05:

[...]

Kopje thee zou lekker zijn.Voorkeur? Gewone thee, aarbeienthee, bosbessenthee, tropical fruit thee, perzikkenthee, goede nachtrustthee?
quote:charlottew88 schreef op 24 augustus 2012 @ 20:06:

Koffie graag ajb. Lekker dank je wel.

Voorkeur? Senseo, koffiezetapparaatkoffie, dolce gusto (latte macchiato, mocha coffee, cappuccino, lungo of espresso?

Goh, ik drink zelf maar 1 van die koffiesmaken... Misschien moet ik het houden op mijn eigen koffie en de lungo
Gewone thee graag. Dankje.
Weet iemand van jullie misschien of ik muziek van You tube kan overzetten naar mijn Iphone. Het kan wel anders om las ik ergens maar dat moet juist niet.

Laat maar ik heb al iets gevonden via google.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven