Entertainment alle pijlers

Ben ik gek?

25-08-2012 04:14 20 berichten
Ik zit nu al vier uurtjes afleveringen van vermist te kijken. Die emotionele ontmoetingen. Ik huil non stop, mijn ogen zijn dik en doen pijn, Is dit heel ongezond?
Alle reacties Link kopieren
Heel gezond denk ik niet. Ik zou even gaan slapen en morgen verder kijken?
Nee hoor... ik heb ook wel van die momenten. Dan zit je er lekker in en blijft t doorgaan... Morgen als je wakker word wss wel gezwollen oogleden vrees ik...
Ja, jij bent behoorlijk gek ja.
Internagelaktisch
Ja!
Een potje huilen is niet ongezond hoor. Je kan er maar behoefte aan hebben, toch?

Ik heb er behoefte aan om morgen de hele dag op een festival vol met muziek en mensen te gaan staan, is ook ongezond. En dan ook letterlijk gezien de verwachte alcoholconsumptie. Janken om een film is daarbij vergeleken nog gezonder eigenlijk.
Non-stop van de eerste tot de laatste milliseconde, echt?
Ongezond niet, gek wel..
Jij spoort niet helemaal. Volgens mij moet je eens naar een psych om van je tv-verslaving en -obsessies af te komen.
Je bent inderdaad niet helemaal snor als je midden in de nacht 4 uur lang emotionele programma's gaat kijken. Van vermoeidheid ga je waarschijnlijk nog meer janken dan nodig is. 's Nachts hoor je in je bed te liggen en te slapen.
Dat wisten we toch al dat je gek was?
Ik heb je net even geloept.

Heb jij echt niks anders te doen als tv kijken?

Het lijkt of je hele leven om je tv draait?
Ik zou zeggen: gewoon rigoreus afkicken. Cold Turkey!
Ik voel me zo moedellooos
.
Ik voel me zo moedellooos
Je bent een beetje vreemd. Zolang jij je er prettig bij voelt om tot jankens toe allerlei tv-series te kijken en er topics over te openen, dan is dat toch prima?

Misschien word je ooit nog wel volwassen.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Is het echt zo raar? Ik ben op dit moment werkloos, heb weinig vrienden, ben nogal op mezelf en kijk oprecht graag tv, series, films.
Je gaat er op zijn zachtst gezegd nogal ver in, als je het mij vraagt.....
quote:mademees schreef op 25 augustus 2012 @ 23:06:

Is het echt zo raar? Ik ben op dit moment werkloos, heb weinig vrienden, ben nogal op mezelf en kijk oprecht graag tv, series, films.Er is een verschil tussen graag tv kijken en daarbij 's een keer 'n nachtje doorhalen aan de ene kant, en obsessief series bijhouden en het wel en wee van de mensen uit die series bijhouden tot huisbezoeken aan toe aan de andere kant. Je komt op mij over als iemand die haar hobby uit de hand heeft laten lopen. Flink uit de hand heeft laten lopen.
Ik sluit me bij Chartreuse aan. Beste meid, er is meer in het leven dan wat er op tv is... Ga eens een boek lezen, bezoek je weinige vrienden (vriendschappen moet je koesteren) en ga iets met ze ondernemen. Al is het maar een wandeling maken. Hier word je toch niet gelukkig van?
quote:mademees schreef op 25 augustus 2012 @ 23:06:

Is het echt zo raar? Ik ben op dit moment werkloos, heb weinig vrienden, ben nogal op mezelf en kijk oprecht graag tv, series, films.

Daar komt nog bij dat in de situatie waarin jij nu zit een goed en gezond dagritme heel erg belangrijk is. Uren aan een stuk in het holst van de nacht tv kijken is dan echt funest.

Geloof me maar, ik ben arbeidsongeschikt, heb weinig vrienden, ben nogal op mezelf en kijk ook oprecht graag tv, series en films. Been there, done that, got the T-shirt zeg maar. Dan is het oh zo gemakkelijk om je hobby enorm uit de hand te laten lopen, tot het stadium dat het inderdaad niet gezond meer is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven