Wat is de lekkerste chocolade?
woensdag 16 april 2008 om 19:54
Zowat alle varianten Lindt chocolade met van die aparte vullingen. Mint, pistache, tig verschillende fruitsmaken, noem maar op. In Duitsland zijn ze in nagenoeg elke supermarkt te koop. Ik kom er niet vaak, maar als ik er ben neem ik ze altijd mee. Jammer genoeg zijn die repen wel duur.
Ze hebben daar in Duitsland uberhaupt iets met chocoladerepen met aparte vulling, is me opgevallen. Het is niet alleen maar Lindt die ze produceert.
Qua Nederlandse repen behelp ik me met Karina Weisse Crisp (klinkt ook vrij Duits, trouwens...), te koop bij de Jumbo. Cote D'or met advocaatvulling, die drie kleine reepjes in één pak, vind ik ook lekker.
Ze hebben daar in Duitsland uberhaupt iets met chocoladerepen met aparte vulling, is me opgevallen. Het is niet alleen maar Lindt die ze produceert.
Qua Nederlandse repen behelp ik me met Karina Weisse Crisp (klinkt ook vrij Duits, trouwens...), te koop bij de Jumbo. Cote D'or met advocaatvulling, die drie kleine reepjes in één pak, vind ik ook lekker.
donderdag 17 april 2008 om 13:39
Cote d'or met kleine stukjes hazelnoot en dan zo'n grote reep (rokerige bijsmaak? Als ik dat lees lust ik hem niet meer , ik zou die smaak niet zo omschrijven)
Schogetten
Kinderchocolade
Bonbonbloc
Toblerone
Cappucino van verkade (is een beetje zoals merci met wit en bruin)
Merci
Milkyway
Crunch!!
Hier spreekt een echte chocoladefreak!
Schogetten
Kinderchocolade
Bonbonbloc
Toblerone
Cappucino van verkade (is een beetje zoals merci met wit en bruin)
Merci
Milkyway
Crunch!!
Hier spreekt een echte chocoladefreak!
vrijdag 18 april 2008 om 17:54
quote:Soofje 3737 schreef op 17 april 2008 @ 21:12:
Als ik moet kiezen tussen m'n rechtervoet en een reep caramac dan gaat m'n rechtervoet eraf
Ik sluit me trouwens bij de chocola van de aldi fans aan: die blokken melk met hazelnoten en rozijnen.
En toblerone.
Als ik moet kiezen tussen m'n rechtervoet en een reep caramac dan gaat m'n rechtervoet eraf
Ik sluit me trouwens bij de chocola van de aldi fans aan: die blokken melk met hazelnoten en rozijnen.
En toblerone.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
vrijdag 18 april 2008 om 18:15
quote:lindy schreef op 16 april 2008 @ 19:44:
Ik denk dat er maar weinig boven Puccini gaat, in de Staalstraat. Ik ben niet zo van de bonbons veel te vet met al die prut erin, maar dadels en abrikozen overgoten met pure of melkchocolade, onweerstaanbaar.
Verder heeft de Lidl extreem goede chocolade. Ze hebben van die platte blokken, puur in verschillende gradaties. En dan vooral die met sinaasappelschillen erin.
Bij de biosupermarkt aan het Buikslotermeerplein hebben ze chocla van de Maya's ofzo. Allemaal geweldig, maar die met sinas en kruiden is het beste.
Dit had ik kunnen schrijven, behalve dan dat ik Maya gebeuren, helaaaaaaaaaaas, niet ken en van Puccini die met zoethout en met rode peper t lekkerste vind
Verder:
Tony Chocolonely melk
Swiss 70% puur
Australians bonbons (vooral die met groene thee en met veenbessn en kruiden)
Moet door dit topic denken aan de film Chocolat met Juliette Binoche en Johny Depp
voor een lekker onderwerp als dit heeft dit topic trouwens weinig plaatjes dus even:
Ik denk dat er maar weinig boven Puccini gaat, in de Staalstraat. Ik ben niet zo van de bonbons veel te vet met al die prut erin, maar dadels en abrikozen overgoten met pure of melkchocolade, onweerstaanbaar.
Verder heeft de Lidl extreem goede chocolade. Ze hebben van die platte blokken, puur in verschillende gradaties. En dan vooral die met sinaasappelschillen erin.
Bij de biosupermarkt aan het Buikslotermeerplein hebben ze chocla van de Maya's ofzo. Allemaal geweldig, maar die met sinas en kruiden is het beste.
Dit had ik kunnen schrijven, behalve dan dat ik Maya gebeuren, helaaaaaaaaaaas, niet ken en van Puccini die met zoethout en met rode peper t lekkerste vind
Verder:
Tony Chocolonely melk
Swiss 70% puur
Australians bonbons (vooral die met groene thee en met veenbessn en kruiden)
Moet door dit topic denken aan de film Chocolat met Juliette Binoche en Johny Depp
voor een lekker onderwerp als dit heeft dit topic trouwens weinig plaatjes dus even:
Wat Supersmollie zegt vind ik ook