Ja, ik knutsel!

16-06-2012 14:57 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...

Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
Hé Snjokorn! En Minas!

Naast het Mysterie van de Gordijnringen hebben we dus nu ook al het Complot van de Action! Het blijft mijn favoriete topic dit
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:Akakia schreef op 24 augustus 2012 @ 23:21:

Hé Snjokorn! En Minas!

Naast het Mysterie van de Gordijnringen hebben we dus nu ook al het Complot van de Action! Het blijft mijn favoriete topic dit

Nu je het erover hebt.... zal ik de gordijnringen meenemen of toch maar weggooien/achterlaten

*hoopt eigenlijk dat er ook een action in nieuwe woonplaats (wat dat ook gaat worden) is*
Snjókorn falla, á allt og alla
Benieuwd naar je keukenkastje-greepje, Minas!

Ik ben vandaag ook ff snel toch weer naar de eh...-*ahem, dit wordt genant!* - de... Action UCHEUCHEUCHE!!! (luide-hoestbui-om-naam-"action''-te-verdoezelen) geweest. Kon de transfervelletjes ook zo 1-2-3 niet vinden .

GRMBL! Stonden allemaal mensen voor m'n neus te treuzelen, heb een paar gammele bejaarden om moeten duwen voordat ik me herinnerde dat die vellen niet in de hoek vd 'scrapbook-vellen-en-poezieplaatjes' lagen, maar bij de klosjes naaigaren . Maar ach, zo lang duurt het toch niet voordat een gebroken heup geneest, wel..?

Welkom, Snjo! (Hoop dat je snel wijzer wordt w.b. je woonplek! )
quote:snjokorn schreef op 24 augustus 2012 @ 23:29:

[...]

*hoopt eigenlijk dat er ook een action in nieuwe woonplaats (wat dat ook gaat worden) is*

Ik zou er mijn nieuwe woonplekje gewoon op uitzoeken, Snjo!

Is dat geen zoekfunctie bij Funda...?

"In rustige straat", "Met Centrale Verwarming", "Met schuurtje", en dan dus "In straal van 3 km van de Action"...?
quote:ikbenik schreef op 24 augustus 2012 @ 23:34:

[...]

Ik zou er mijn nieuwe woonplekje gewoon op uitzoeken, Snjo!

Is dat geen zoekfunctie bij Funda...?

"In rustige straat", "Met Centrale Verwarming", "Met schuurtje", en dan dus "In straal van 3 km van de Action"...?

Kijk, aan dit soort tips heb ik tenminste wat

Ik heb een appartementje op het oog (zou ik nu rond het weekend moeten horen of ik dat zou kunnen huren) en dat staat aan het eind van de winkelstraat (heb al te horen gekregen dat de (afhaal)chinees op de hoek is) maar ik ben de action niet tegengekomen in die winkelstraat....
Tja...

Dat is dan mooi BALEN voor je Snjo...

Gaat 'm dus niet worden. Dat appartementje...

Toch nog maar ff verder zoeken.

Boxmeer, Bergen, Venray; zitten allemaal Actions...
Dat lijkt mij een hele relevante zoekfunctie. Een Action in de buurt is toch één van de belangrijkste dingen die je in de buurt van je huis wil hebben
quote:kanon schreef op 24 augustus 2012 @ 23:42:

Dat lijkt mij een hele relevante zoekfunctie. Een Action in de buurt is toch één van de belangrijkste dingen die je in de buurt van je huis wil hebben Kijk! Jij snapt dat!
Hmm, aan de andere kant van het spoor/station. Is wel binnen een straal van 3 km...

Appartementje is nog steeds in de running.
quote:snjokorn schreef op 24 augustus 2012 @ 23:51:

Hmm, aan de andere kant van het spoor/station. Is wel binnen een straal van 3 km...

Appartementje is nog steeds in de running.

Pfoe, gelukkig. Het valt allemaal weer mee dus. Had ik toch rustig kunnen slapen in plaats van mij zorgen maken over jou omdat je geen Action in de buurt zou hebben

Dames, goedemorgen. Ik ga even de rommelmarkt afstruinen om te kijken of er iets knutselbaars te vinden is. Wish me luck!
Goedemorgen Kanon. Sorry dat ik je een slechte nacht bezorgd heb . Succes op de rommelmarkt
Ik vind het een briljant idee om een Action-knop op Funda te installeren!
Hé, de plaatjesplakfunctie is weer hersteld. Nou kan iedereen weer massa's foto's plakken!
Hahaha! Arme Kanon! Hele nacht wakker gelegen...!

Akakia; ja, is eigenlijk héél raar dat die 'Action-zoekfunctie' op funda er nog niet is...

Net weer lekker op Pinterest zitten kijken...Inspirerend!!!

(*en tegelijkertijd soms wat overweldigend, want dan vind ik mezelf maar een waardeloos fröbelaar als ik al die briljante ideeën overal zie van mensen die WEL weten wat ze doen...!*)
Ja maar IBI, is een fröbelaar niet iemand die zonder plannen of uitgewerkte ideeen van niets íets maakt???!! Dan behoor jij zéker tot die groep! Niet te hard zijn voor jezelf hoor.
Ik ben ook met iets briljants bezig. Moet 1 staande lampen inpakken en had verzonnen om het wijnrek te gebruiken om de poten te beschermen... ben al halverwege
Bedankt, Snjokorn...! (* ben vandaag ongesteld geworden, hihi; dan wil ik nog wel 'ns doorslaan in dat weemoedige gevoel van 'wat-stelt-het-ook-eigenlijk-allemaal-vooooor'...!*)
Haihai

ben door vakantie helaas in dit topic wat achtergeraakt. Merkte wel dat geen tv en computer resulteerde in meer knutselen. Ook niet veel, maar heb enkelbandje gemaakt (en ben daar niet tevreden mee ) en elke dag m'n 'artjournaling' bijgehouden. Hoewel 'art' een groot woord is. Ik heb wat getekend en geplakt en soort van 'tweets' erbij geschreven

Snjokorn, ik begrijp dat je een woning zoekt, succes!
Later is nu
Dat verklaart een boel. Kopje thee en iets lekkers erbij??

Hahaha, geweldig Wat mensen zoal haken. Heb ik eens op gegoogled en van genoten!
Later is nu
Welkom terug Dreamer en dank je wel.

Ben nu m'n huis aan het leeghalen maar lever m'n dongel echt pas op het laatste moment in (jammer dan dat ik voor de hele maand zal moeten betalen). Alleen een luchtbedje en een puzzelboekje is ook zo wat he
quote:dreamer schreef op 25 augustus 2012 @ 12:45:

Hahaha, geweldig Wat mensen zoal haken. Heb ik eens op gegoogled en van genoten!

Ik heb van een vriendin (leren kennen hier op het forum) 2 heel schattige egeltjes gekregen. Echt zo lief

Ben zelf meer van het breien en borduren.
hahahaha! Geweldig! Lekker! Kopje thee en 'n gebakje erbij...! NUL calorieën ook nog eens!
Lekker, thee met een tompouce.
Wat is er weer veel geschreven! Ik heb niet geknutseld de afgelopen dagen. Ik heb mijn diploma gekregen en dat moest natuurlijk gevierd worden. Als je bijna nooit drinkt, zoals ik, en dan naar een café wordt gesleept waar ze heel veel biersoorten hebben, en die dan allemaal gaat uitproberen, dan doet de vloer ineens heel gek als het tijd wordt om naar huis te gaan. Alle lantarenpalen stonden ook scheef. Vreemd .

Hoe dan ook, ik heb een knuffel-breiboek als afstudeercadeau gekregen dus binnenkort zullen er weer foto's komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven