Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Nou goed, oké, als jullie bedrijf internationaal gaat én daarvoor kun je naar Barcelona, dan wil ik ook wel solliciteren. Mijn Spaans is belabberd, dus dat kan wel

Goed Toet, deadlines halen.

Volgens mij ging de meeting wel door, maar ik ben er niet, zit met Elvis elders... zonder kinderen.. (jippiee)

Later is nu
Tsk

hele middag niet gepost.... Bentetje heeft een huis vol prinsesjes, maar wat is het excuus van de rest?

Nou, oké, ik heb een spelletje gedaan met LD (heb gigantisch verloren met monopoly) en ben daarna huishoudelijk geweest.

*schrik*

Ja, als het moet, dat moet het.

Nu al bijna weer koken

en zo gaat de dag dan voorbij.
Later is nu
quote:bentetje73 schreef op 16 april 2008 @ 10:47:

kan je er niet een weekendje aanplakken toet, lekker samen in Barcelona?

Hihi, zie nu een vergadering voor me vol vingerende huisartsen, klopt ook niet helemaal met de werkelijkheid waarschijnlijk.

Hé, heb jij mijn hersens soms gekregen na de bevalling? In de paar cellen die nog over zijn ontstond exact hetzelfde beeld.

Schoonmaakfeestje... da's niet geschikt om te doen met volwassenen bij de viering van het eenjarig bestaan van het Qrummeltje zeker?

Misschien moet ik wel van die Hara-parties gaan geven dan voor mijn geld, met demonstratie aan huis (míjn huis), waar ik, lief als ik ben, voor mééééér dan voldoende oefenmateriaal heb gezorgd. (Ik ben zóóóóóóóó hulpvaardig als het moet. )

Ik wil ook wel solliciteren voor de Spaanse vestiging van de (bij)Baan en dan hetzelfde werk gaan doen als Dreamer. (Spaans zit hier ook niet in het basispakket dus...)
Misschien kunnen we ons dan opwerpen als Spaanse woordenboeken experts *lampje*
Later is nu
(en dan gaan we tevens op zoek naar de plek waar de (inwendige) mens en collega het best kan ontspannen en relaxen, ondertussen goochelen we met onze Spaanse woordenboeken.. toch?)
Later is nu
Lijkt mij een uitstékend plan! Ik ben vóór! (Ik ben heel goed met woordenboeken, ontspannen en relaxen en het laten (!) verzorgen van de inwendige mens. Wil je mijn cv op dat gebied zien? )
hèhè
Poehpoeh
nounou
quote:Toet schreef op 16 april 2008 @ 10:15:

Zag trouwens laatst op tv een vrouw met AP. Leuke spontane meid die door Ruben Nicolai (?) ondervraagd werd over hoe zij het klein zijn ervaarde. Was een stoere meid en vond het leuk om even te zien, gek idee dat over 20 jaar Mops misschien wel eens gevraagd zou kunnen worden voor zoiets. En dan gaat vertellen over al die erge Forumtantes die d'r in letterbakken wilden stoppen! Ik zou er niet raar van opkijken als ze Mops willen interviewen. Die ís gewoon erg leuk (en oh ja, ook klein). Ik ga straks wel even kijken want ben ook nieuwsgierig.

Kijk je mee?

Eerst even de kinders op bed kwakken. We hebben net gecollecteerd voor de hartstichting (leuk! de meiden vinden het ook zo leuk en iedereen is superaardig tegen ons) En oh ja, het is voor een goed doel. Da's waar ook.
Er was toch een mop over Poe poe en Nou nou?

Fantastisch plan: we gaan als Expat voor de Baas aan de slag in een land-naar-keuze. Ik wil naar Australië, in dat geval. Zitten veel negers en het lijkt me wel een leuk land.

Hoe is het met De Vinger-koningin?
Bloes, je bent een held. Ik háát collecteren. Ik heb het één of twee jaar gedaan, had zelfs Mootje in buggy mee voor hogere opbrengst, maar ik vind het echt rampzalig. Ik bedenk wel iets anders zinnigs voor het Goede Doel. Mijn schuldgevoel afkopen door in elke collectebus een paar euro te stoppen ofzo.
Nou, mijn dochter gaat sponsorlopen met school voor Kika. Eigenlijk moet ze zelf baten ophalen, en ik ben ook geen collectant (nooit geprobeerd eigenlijk) maar dan weet je het

Gelukkig hoeft ze zich niet per rondje te laten sponsoren, met die enkel

En dan voor het meer onbelangrijke nieuws uit de Regio:

Groningen - Ajax: 1-1

(maar het is nog niet afgelopen)
Later is nu
Ik ben duidelijk familie van Meave. Had als kind al een hekel aan sponsorloten verkopen en aanverwante ellende. Ik zie mezelf dus ook niet snel met een collectebus langs de deuren gaan.

Wow Lil, dan heb je wel een hele belangrijke vinger. Nu maar hopen dat je ook snel weer een pijnvrije en naar behoren functionerende vinger hebt.

Sorry Dreamer. Ik was aan het werk. Ik zal het niet meer doen.

Nog 1 nachtje slapen en dan ..............................rust
Ik was ook aan het werk, daarna langs kinderboerderij en uit eten geweest met ToetLaToetjes en ondertussen al weer aan het werk. Ik ben me toch aan het opleveren, het is ongehoord!
Oh ja, Madootjes dondernacht komt er aan! Lekker hoor!
Ik was ook werken, en daarna appeltaarten bakken (ook voor werk, dus nog meer werken eigenlijk...) en ben ik moe, maar moet nog tot 00.00 wachten tot de taarten klaar zijn.

Poepoe

Nounou

Tjongejonge

Oh boy!

Lil, wat een gekut zeg, met die vinger.

Goed bezig, Toet!

Ben nog in afwachting van proefopdracht, ben erg benieuwd.
quote:Bloesem schreef op 16 april 2008 @ 19:26:

Ik wil naar Australië, in dat geval. Zitten veel negers en het lijkt me wel een leuk land.

BULDER!

Euh, schat, is Afrika geen leukere optie dan? Ik doe ook maar een gooi, hoor.
Ik dacht, ik kom even een beetje in de ruimte kletsen, maar een blik op de klok leert mij dat ik iets met brood voor mee naar school moet en dat Vietje misschien ook eens iets anders aan moet dan een pyjama. Kunnen we niet een collectieve afspraak maken dat we de ochtend, zeg tot een uur of negen, gewoon overslaan?
Hmm... best goed idee, eigenlijk. Hier is het leven ook prettiger NA negenen (na achten al, eigenlijk)

Collecteren en meer van die aanverwante ellende... niet echt aan mij besteed. Zoals Bloes langs de deuren met een collecte-van-ECHT-een-goed-doel vinnik nog niet zo erg. Maar al dat geldwerverij voor PSZ, vereniging enz enz.... dat haat ik! Gisteren kreeg ik nog van zowel Lieke als Sophie haar PSZ-juf een zakje met bloemzaadkaartjes. 5 Setjes van 5 kaarten die ik voor 2,50 aan de man moet brengen. Opbrengst is voor extraatjes tijdens feestjes enz. van PSZ. GATVERDAMME! Geen zin in en geen tijd voor. Dus koop ik ze net als vorig jaar maar weer helemaal zelf..... Pfff.... fikse investering van Xop in PSZ (10 x 2,50 = 25,= eurootjes!!!).

Anyway... iemand nog bloemzaakkaartje???

Ik moest krabben vanochtend. IJs op autoruit dan, he? Brrrr...!
Het is na 9en hoor jongens, kom maar!

Ja, ben ik bij Baas gaan werken om niet meer zo veel te hoeven reizen, gaan ze expatten promoten! Fijn hoor. Kunnen we niet gewoon een keer zonder werk maar puur voor leut met zo'n belachelijk veel te goedkope vlucht naar Barcelona en met z'n allen in de jeudherberg heel erg keten? Dat lijkt me dan veel beter dan er werken, persoonlijk .

Volgens mij gaat april-date door op die zaterdag, maar dan bij Kjong ipv Meave ivm dat Kjongen jarig is en het vooral voor hem zo leuk is dat wij dan allemaal kwekkend en kwakend en wijn slempend over de bank dweilen daar, toch? Kjong?

Ik heb straks een werkafsrpaak hier om de hoek, en ga met de auto (*haartjes omhoog*) vanwege idiot veel spullen. Ik ben in mijn hele werkende bestaan nog nooit zo vaak met de auto naar werk gegaan als in deze baan in 2,5 week.

Vinger is nog steeds kut, en als morgen niet beter dan chirurg ~ril~. Maar de huisartsen uit de praktijk hebben iig een eenduidige Vingerrichtlijn voor me vastgesteld, dat scheelt weer *grijns*.
jemig xop, kon je het niet gewoon weigeren dan? Dat soort acties hou ik ook niet van, ik wil van alles doen voor school, maar dingen verkopen en lopen leuren om sponsors enzo, dar hou ik niet van. Iemand nog behoefte sponsor te zijn van ons eindfeest trouwens ? Of kent een van jullie misschien nog een ballonnenknutselman, buikdanseres, vuurspuger of degenslikker? Zou leuk zijn.....

wauw bloes, wat goed van je zeg...moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit zoiets heb gedaan als collecteren en er eigenlijk ook helemaal geen zin in heb

Nou eindelijk is de kinderfeestvreugde voorbij voor een jaar,lekker hoor. Gisteren hier 5 prinsessen rondlopen, de wolken tule en roze, giechelbuien en gouden kronen kwamen je tegemoed. dochterlief werd de spanning soms iets teveel en had dan prachtige ronde tranen over haar blozende wangetjes. Vanmiddag nog 2 little petshoppopjes ruilen die ze dubbel kreeg en dan is het helemaal klaar!

Vanmorgen heb ik ijverig opgeruimd, bergen oud papier (half affe kleurplaten enzo) weggegooid, heerlijk.

Ik kwam er vanmorgen achter de de kinderen nog maar 1 week naar school hoeven, dan 2 weken vrij, lekker hoor. Hier ook inderdaad geen voorliefde voor het ochtendprogramma namelijk. Het plan zou zijn dan een paar dagen te gaan kwamperen, maar dan mag het wel iets warmer gaan worden, want om nou `s ochtends het ijs van de tent te moeten krabben....

Mado, wat lekker meid, zo`n vooruitzicht. Ik mag zaterdag uitslapen zo lang ik kan, de kinderen zijn namelijk uit logeren ivm mijn werk, zie ik ook al zo naar uit.

Lil, hoe gaat het met je vinger?
cross....wat een ellende met die vinger zeg. Is het een ontstoken nagelriem, of wat?

Doe maar duur, met al je spullen in de auto, hoe bevalt het so far? Geeft het al wat rust?

Vind kjongen dat niet vervelend kjong?
quote:Bambi schreef op 16 april 2008 @ 23:03:

[...]

BULDER!

Euh, schat, is Afrika geen leukere optie dan? Ik doe ook maar een gooi, hoor. Nee schat, ik ben te bourgondisch voor Afrika. Er moet vooral veel lekker eten en wijn zijn, anders ga ik er niet wonen.
Ik zou zeggen: Zuid Afrika Bloes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven