Ugg ?
zaterdag 25 augustus 2012 om 16:55
http://www.trendystyle.ne ... ter-2011-2012/index7.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 25 augustus 2012 om 16:55
zaterdag 25 augustus 2012 om 17:05
Ik heb daar ook werkelijk maling aan! Mijn Uggs haal ik straks weer uit de kast. Naast mooie leren laarzen tot aan de knie, heb ik voor de echt koude dagen weer mijn Uggs, wintertenen liggen hier altijd op de loer en zonder mijn Uggs alleen maar pijn/kou en ellende! En dan geen zilveren, met bont of hoge kopen, maar lage, zwarte of donkerblauwe Uggs, prima onder een skinny jeans.
Ik werk in het onderwijs en sta regelmatig op het plein in de winter. Dan zijn koude voeten echt niet leuk!!
Dus: lekker voor gaan. Maar dan nu niet al gaan dragen he (zag vandaag ook al mensen met winterjassen lopen incl bontkraag! Omg!)
Ik werk in het onderwijs en sta regelmatig op het plein in de winter. Dan zijn koude voeten echt niet leuk!!
Dus: lekker voor gaan. Maar dan nu niet al gaan dragen he (zag vandaag ook al mensen met winterjassen lopen incl bontkraag! Omg!)
zaterdag 25 augustus 2012 om 17:09
zaterdag 25 augustus 2012 om 17:15
zaterdag 25 augustus 2012 om 17:24
Ik ga nu al mijn vierde (!) jaar in met mijn Uggs. Goed afborstelen en inspuiten. Dat is het belangrijkst. Dan kan ik zelfs door de natte sneeuw/drap ermee lopen.
Ik moet zeggen dat de schoen met de knoop aan de zijkant (lage) Klik
Veel steviger zijn en beter zitten dan deze die ik ook heb:
Klik
Die zijn losser gaan zitten en werden grauw. Die spuit ik dus in met zwarte spray. Zonde, maar goed.
Dit jaar komen er nog donker blauwe bij
(toch wel verslavend).
Ik vind het absoluut het geld waard!
Ik moet zeggen dat de schoen met de knoop aan de zijkant (lage) Klik
Veel steviger zijn en beter zitten dan deze die ik ook heb:
Klik
Die zijn losser gaan zitten en werden grauw. Die spuit ik dus in met zwarte spray. Zonde, maar goed.
Dit jaar komen er nog donker blauwe bij
Ik vind het absoluut het geld waard!