Centraal Moderatortopic deel 4

15-08-2012 10:19 3334 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ze zijn niet hetzelfde. De ene is tzlppa2, de andere tzippa2, met een i dus in plaats van een l
quote:Perel schreef op 25 augustus 2012 @ 19:49:

[...]

Het is in zo'n geval toch schending van het koningshuis?Friso is geen lid meer van het koningshuis.
quote:helene31 schreef op 25 augustus 2012 @ 19:50:

[...]

Is niet dezelfde nick, ipv een i een l.

Ik zag het meteen. op naar de Pearle no nick!
Cateautje, even off topic: ik heb nog geen tijd gehad om goeie foto's te maken, maar als het goed is heb ik deze week ook de bijpassende gordijnen (toch marktplaats!), je houdt ze echt tegoed van me!
quote:ModeratorViva schreef op 25 augustus 2012 @ 19:51:

Gatsie wat een nare beelden weer! Als het goed is is nu alles verwijderd.

De plaatjes functie is tot nader order weer uitgezet.

Onze excuses voor de mensen die wel op een gezonde manier gebruik maken van deze functie. Wij zijn nog steeds druk bezig met het zoeken naar een oplossing voor dit soort situaties.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.Ban zijn nieuwe nick ook even, het is aan het klieren op andere topics.

Onze excuses voor de mensen die wel op een gezonde manier gebruik maken van deze functie. Wij zijn nog steeds druk bezig met het zoeken naar een oplossing voor dit soort situaties.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Nieuw lid kan pas gebruik maken van deze functie na een bepaalde termijn.

Het is maar een idee.
quote:helene31 schreef op 25 augustus 2012 @ 19:51:

[...]

Friso is geen lid meer van het koningshuis.Jammer, ik hou dat allemaal niet zo bij..
quote:Perel schreef op 25 augustus 2012 @ 19:53:

Cateautje, even off topic: ik heb nog geen tijd gehad om goeie foto's te maken, maar als het goed is heb ik deze week ook de bijpassende gordijnen (toch marktplaats!), je houdt ze echt tegoed van me!Leuk, ik zie ze tegemoet en gefeliciteerd met je gordijnen, moeilijk te vinden.
quote:kookwekkertje01 schreef op 25 augustus 2012 @ 19:15:

Mods, al duizend keer is er geopperd om nieuwe leden geen plaatjes te laten plakken, tot ze (bijvoorbeeld) drie maanden lid zijn. Waarom wordt daar niks mee gedaan?Mods?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:Cateautje schreef op 25 augustus 2012 @ 19:54:

[...]

Leuk, ik zie ze tegemoet en gefeliciteerd met je gordijnen, moeilijk te vinden. Doe ik er natuurlijk ook een foto van de gordijnen bij!
In dit topic zijn de foto's blijven staan.

Gatver, wat ziek!!!
quote:Perel schreef op 25 augustus 2012 @ 20:01:

[...]

Doe ik er natuurlijk ook een foto van de gordijnen bij!
Mods, tzlppa2 is aan het zieken, aub ook bannen!

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.Er is al unaniem een oplossing aangedragen, ik begrijp dat jullie nu even druk zijn maar kijk er later naar please?
quote:helene31 schreef op 25 augustus 2012 @ 20:05:

Mods, tzlppa2 is aan het zieken, aub ook bannen!Fijn dat je zo snel bent Modje!
Topic Mijn onderwerp over mijn zwakbegaafde zoon is weg is gesloten. Het originele topic is geschoond van vieze plaatjes en kwetsende uitspraken en is weer terug gezet.

mvg,

Junior.
quote:helene31 schreef op 25 augustus 2012 @ 20:05:

Mods, tzlppa2 is aan het zieken, aub ook bannen!

Postings zijn verwijderd en e.e.a. is doorgegeven aan de Mods.

Originele topic is weer terug geplaatst na opschoning.

mvg,

Junior.
* even een klein applausje voor de Juniors en de Mods*
quote:JuniorModeratorViva schreef op 25 augustus 2012 @ 20:15:

[...]

Postings zijn verwijderd en e.e.a. is doorgegeven aan de Mods.

Originele topic is weer terug geplaatst na opschoning.

mvg,

Junior.Nieuw topic: Als je moest kiezen.
quote:helene31 schreef op 25 augustus 2012 @ 20:22:

[...]

Nieuw topic: Als je moest kiezen.Komt me trouwens bekend voor, had een of andere engerd (dezelfde) een tijdje terug niet exact hetzelfde onderwerp?
Dit kan toch ook niet.

Als je moest kiezen?
quote:helene31 schreef op 25 augustus 2012 @ 20:24:

[...]

Komt me trouwens bekend voor, had een of andere engerd (dezelfde) een tijdje terug niet exact hetzelfde onderwerp?Is ook hetzelfde topic.
Al gestafd, en begrijp dat jullie druk zijn, maar hier in dit mod topic staan ook nog gore plaatjes.
Mods,

Bedankt voor het verwijderen van berichten en topics met walgelijke foto's.

Ik heb het volgende bedacht; het is afkomstig van een ander forum. Het gaat als volgt: Nieuwe forummers met 0 t/m 19 (of een ander bepaald bereik, 0 t/m 39 of 0 t/m 49 of zo) berichten krijgen een bepaalde beperking. Het gaat als volgt:

- Een forummer meldt zich aan en hij/zij wil een bericht plaatsen. Dat bericht wordt niet direct geplaatst. In plaats daarvan krijgen moderators een soort van notificatie;

- Zij zien het bericht dat de nieuwe forummer wil plaatsen;

- Als zij vinden dat het bericht volgens de forumregels geschreven is wordt het geplaatst. Het aantal berichten van die forummer gaat met één om hoog. Als het bericht in strijd is met de forumregels, wordt het bericht niet geplaatst;

- Als op bovenstaande wijze het 20e bericht wordt geplaatst, wordt de beperking opgeheven. Dat houdt in dat het bericht direct na schrijven geplaatst wordt, zoals dat nu ook gebeurt;

- Daarnaast kan het moderatorteam deze beperking opleggen voor een bepaalde tijd aan bepaalde forummers;

- Een soortgelijke beperking kan ook voor plaatjes gelden. Plaatjes kunnen alleen worden geplakt, als er 10 of 20 berichten zijn geweest met niet-aanstootgevende plaatjes, of als de forummer 50 berichten heeft geplaatst (de aantallen zijn voorbeelden en die kan de moderator - bij invoering van mijn suggestie - variëren).

Ik zie trouwens wel een nadeel van mijn suggestie: Het beoordelen van berichten kan tijdrovend zijn.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven